Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Babyboom

+48
Lies
M@niek
Jasmine
Jade
Sylvana
Clapperdie
Toet
Flower_L
Filoria
Parisienne
love
SuperGrover
Bruintje Beer
Shy
SleepingBeauty
Amber-
Tsjip
Julia
MissD
Fearie
Verde
Engeltje23
Klompemeiske
shadow
ingrid82
blauwwitrood
Bolleke
SarahKey
Beachgirl
Ugly Betty
Kqip
Lavendel
nina
Huppekee
Lejow
ixis
CCC
Arwyn
Pien
studiebol
Inge
L!ND@
Happydobby
Angela_1986
Susan
Mamasapje
Didi
Coccinelle
52 plaatsers

Pagina 3 van 15 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Volgende

Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 3 Empty Re: Babyboom

Bericht  Mamasapje wo 18 mei 2011 - 22:24

Ik zou ook nooit mee doen. Het is te persoonlijk en ik zou niet willen dat je wordt herkend op straat als: Oh dat is dat stel dat......

Maar mocht het niet lukken omdat hij verminderd vruchtbaar zou worden etc. door die hersteloperatie ga je toch niet zeggen tegen je man: het komt door jou dat ik nog geen kind heb... Dat gaat er ergens bij mij niet in hoor...

Je man zou het maar steeds tegen jou zeggen als jij redenen hebt dat je niet zwanger kan worden... pfff.. ik zou 'm de deur wijzen geloof ik ..
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 3 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 1:00

ik vind dat testen ook wel gek ja...bedoel, je bent niet allemaal op het zelfde moment 'over tijd' qua cyclus.

Vond die alleenstaande vrouw schattig, volgens mij wordt dat een hele lieve moeder.

En dat stel was idd heel erg kil (op laatste stukje na). Maar 3 maanden is ook wel heel erg 'vers'...pfff...heftig. En ze moet toch ook opschieten ivm vervroegde overgang?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 3 Empty Re: Babyboom

Bericht  CCC di 24 mei 2011 - 0:05

Ik had de aflevering opgenomen, vanmorgen even gekeken. Dat stel Alex en Marianne, heel apart stel... Of laat ik het zo zeggen... Die vrouw is zeer apart. Ik begrijp echt wel dat je echt een kindje wilt, maar dit was allesbehalve respectvol naar hem toe. Hij heeft toen een keuze gemaakt, en het ongedaan laten maken voor haar... en ja dat daar dus een bepaald risico aan vast zit... Had ze zelf ook wel kunnen bedenken. En daarbij, alles is al gekocht, de naam is er al? Ze lopen continu de Prenatal (of wat voor winkel ook) maar in... Sorry, ik vind dit echt allesbehalve normaal. Denk echt dat ze een obsessie heeft... Straks raakt ze nooit zwanger, zit ze met al die rotzooi... Maar goed... ik ben hier veel te nuchter voor denk ik.

Ik vind het een mooi programma om te zien hoe de dingen gaan en vooral hoe de IVF pogingen ed. gaan. Er zijn dus heel veel mensen waarbij het niet vanzelf sprekend is om een kindje te krijgen.

Het ene stel Joyce en Oscar, wow.. wat een heftig verhaal.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 3 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 0:15

Ik begrijp CBL wel, ik begrijp ook werkelijk niet dat mensen hiermee op televisie willen komen. Ik kijk er daarom ook niet naar. Het is sensatie, oordeel vormen (wat stom dat die oudste dochter een andere kamer krijgt!) en tranentrekken. Ik houd daar ook helemaal niet van. Ik kan me niet voorstellen dat je graag medelijden wil, dat andere mensen om je huilen (meestal is het vaak eigen verdriet dat getriggerd wordt), of oordelen. En dan massaal een zwangerschapstest doen, te idioot voor woorden.

Ik vind het helemaal niet raar om te lezen dat de oudere man voor een kind kiest, omdat zijn jonge vrouw moeder wil worden. Ik vind het ook niet raar dat oudere dochter dan doorschuift naar een andere kamer. Dat gaat in de meeste gezinnen zo. Een oudere man met kind heeft zijn kinderwens al vervuld. Het is fijn als het gezin uitgebreid wordt, maar zijn levensgeluk is er niet van afhankelijk. Waar zijn levensgeluk wel van afhankelijk is, is het geluk van zijn vrouw. En als een vrouw graag moeder wil worden, dan zijn daar eigenlijk geen concessies in te maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 3 Empty Re: Babyboom

Bericht  ixis di 24 mei 2011 - 6:14

Aflevering 2 kan nog niet teruggekeken worden via 'gemist' of wel? Of zoek ik gewoon verkeerd?
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 3 Empty Re: Babyboom

Bericht  Lejow di 24 mei 2011 - 6:47

Aflevering 2 komt morgen pas op tv
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 3 Empty Re: Babyboom

Bericht  Huppekee wo 25 mei 2011 - 7:44

ivax schreef:ik vind dat testen ook wel gek ja...bedoel, je bent niet allemaal op het zelfde moment 'over tijd' qua cyclus.

Vond die alleenstaande vrouw schattig, volgens mij wordt dat een hele lieve moeder.

En dat stel was idd heel erg kil (op laatste stukje na). Maar 3 maanden is ook wel heel erg 'vers'...pfff...heftig. En ze moet toch ook opschieten ivm vervroegde overgang?


Dat is dus alleen voor tv. Dat jongste stel vertelde net wanneer ze de test gedaan hebben en hoe het ging. Zij wisten dus al dat ze een kindje zouden krijgen, want ze is nu 16 weken zwanger ofzo..
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 3 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 7:45

Dat dacht ik net ook meteen. Oh fijn, zwanger is zo'n puinzooi :O En wordt de douche nou ook de kinderkamer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 3 Empty Re: Babyboom

Bericht  Huppekee wo 25 mei 2011 - 7:50

Zeker, muurtje ertussen en klaar Wink
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 3 Empty Re: Babyboom

Bericht  nina wo 25 mei 2011 - 8:24

Wow kippevel.... ze is weer zwanger!!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 3 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 8:42

nina schreef:Wow kippevel.... ze is weer zwanger!!

Jaaa ik vond het ook heel mooi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 3 Empty Re: Babyboom

Bericht  Inge wo 25 mei 2011 - 9:17

Fauve schreef:
nina schreef:Wow kippevel.... ze is weer zwanger!!

Jaaa ik vond het ook heel mooi!

+1
Super dat ze zwanger is
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 3 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 9:23

Ik vind genevieve een beetje mutserig hoor.
Ze lijkt wel 12 in plaats van 19.

Anyway, ik ben dolblij dat die ene vrouw weer zwanger is.
En dat die ene man tot zover schoon is!

Ja, hier hebben wel wat traantjes gerold hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 3 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 22:15

Ik probeer het terug te kijken maar ik hoor een dubbele stem?! dacht al dat ik het filmpje 2 keer geopend had maar dat is dus niet zo.... raaar

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 3 Empty Re: Babyboom

Bericht  Arwyn wo 25 mei 2011 - 23:08

Dat heel jonge stel vind ik toch wel een beetje te jong overkomen hoor. Ze zijn net 1,5 jaar samen, er kan op die leeftijd dan nog zoveel gebeuren! Die kinderkamer was wel een geweldige oplossing, haha. Gewoon een muurtje in de badkamer en klaar :P
Ben benieuwd hoe dat zal gaan als ze het kindje eenmaal hebben en of zij dan haar diploma nog gaat halen!

Voor dat IVF stel is het wel geweldig dat ze gelijk weer zwanger is! Echt duimen dat de hele zwangerschap nu wel goed verloopt.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 3 Empty Re: Babyboom

Bericht  Pien do 26 mei 2011 - 0:32

ben terug aan het kijken en de tranen stromen over mn wangen... jeetje, vooral het ajax stel raakt me tot nu toe enorm!!

edit: jeetje, nu dag jonge stel bij de geslachtsbepaling... ze lijkt gewoon teleurgesteld dat het een jongetje is... :S

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 3 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 1:00

Misschien is ze overweldigd? Of ze had gedacht dat het een meisje was en moet nu omschakelen? Lijkt me allemaal niet zo raar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 3 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 1:14

Pien dat had je zelf toch ook gehad, heb je wel eens gezegd? Dat een jongen heel erg welkom is, maar dat je toch wel heel blij was dat het een meisje was. mag je ook best zeggen hoor vind ik. Ik hoop zelf ook dolgraag dat ik ooit een dochter mag krijgen. Neemt niet weg dat ik ook gelukkig met een zoon zou zijn, maar je mag best een soort lichte voorkeur hebben. En dan kan dat op dat moment best even omschakelen zijn, maar dat zal vast wel wennen aan het idee zijn daarna.

Ik vind hen wel een leuk stel, al zijn ze nog wel jong.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 3 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 1:26

Dat zeiden ze trouwens niet hoor, dat ze teleurgesteld waren en liever een meisje hadden gehad. Ze zag er alleen een beetje flabbergasted uit en ze zei niet zoveel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 3 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 1:30

Ja inderdaad, en de jongen zei dat hij dacht dat het een jongetje werd, en het meisje dacht dat het een meisje werd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 3 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 2:03

Als mensen echt perse een dochter of een zoon willen moeten ze niet zwanger worden. Sorry hoor. Het is 50% procent kans dat het een jongen of meisje is en dan moet je niet teleurgesteld gaan liggen doen als het toch van het andere geslacht is. Ik kan me daar echt zó kwaad om maken ! Je kan wel een lichte voorkeur hebben maar sommige vrouwen pff. Vrouwen die moeilijk zwanger raken hebben er echt alles voor over om zwanger te raken en de een de heel makkelijk zwanger raakt loopt een beetje teleurgesteld te doen als het niet naar hun wens is. Daar kan ik echt niet tegen !

Maargoed in-topic. Ik vond het erg leuk voor dan ene stel dat ze na 4 maanden weer zwanger zijn ! En voor dat andere stel is het echt super fijn dat de man weer kanker vrij is !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 3 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 2:07

Razz_ schreef:Als mensen echt perse een dochter of een zoon willen moeten ze niet zwanger worden.

Nou ja dat is ook wel weer heel erg overdreven zeg. Natuurlijk gaat het er in principe altijd om dat het kindje gezond is (en zelfs wanneer het niet gezond is, kan je net zo goed even veel van zo'n kindje houden uiteraard), maar je mag toch wel een voorkeur hebben? Ik hoop zelf dat ik ooit een jongen en een meisje mag krijgen. Als het anders is, is dat natuurlijk prima, maar dan ben ik wel teleurgesteld ja. Ik zal er niet minder om van m'n kinderen houden, maar ik kan me bijvoorbeeld heel goed voorstellen dat iemand na 3 zoons, dolgraag een dochter zou willen, of vice versa. Lijkt me niets ergs aan, en om te zeggen dat ze geen kinderen moeten krijgen is wel heel erg overdreven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 3 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 2:13

Marin schreef:
Razz_ schreef:Als mensen echt perse een dochter of een zoon willen moeten ze niet zwanger worden.

Nou ja dat is ook wel weer heel erg overdreven zeg. Natuurlijk gaat het er in principe altijd om dat het kindje gezond is (en zelfs wanneer het niet gezond is, kan je net zo goed even veel van zo'n kindje houden uiteraard), maar je mag toch wel een voorkeur hebben? Ik hoop zelf dat ik ooit een jongen en een meisje mag krijgen. Als het anders is, is dat natuurlijk prima, maar dan ben ik wel teleurgesteld ja. Ik zal er niet minder om van m'n kinderen houden, maar ik kan me bijvoorbeeld heel goed voorstellen dat iemand na 3 zoons, dolgraag een dochter zou willen, of vice versa. Lijkt me niets ergs aan, en om te zeggen dat ze geen kinderen moeten krijgen is wel heel erg overdreven.

Nee voor sommige mensen vind ik dat niet. Die roepen van te voren al dat ze bijvoorbeeld een dochter willen en géén zoon. Dan noem ik geen lichte voorkeur hebben en dan moet je toch eens gaan nadenken waarom je nou eigenlijk zwanger wil zijn? Om een kindje te krijgen of om een dochter te willen? Klopt gewoon niet. Een kennis van ons heeft 2 dochters en die wilde als tweede kind een zoon. Nou je wil niet weten hoe ze reageerde en nu nog steeds tegen dat kindje. Dan denk ik van wil je nou alleen zwanger worden om een zoon te hebben of zwanger worden omdat je zo graag een tweede wilde? Dat vind ik echt heel erg. Ze zegt ook vaak tegen haar "was je maar een jongen" nou dan springen de tranen in m'n ogen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 3 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 2:21

Razz_ schreef: Ze zegt ook vaak tegen haar "was je maar een jongen" nou dan springen de tranen in m'n ogen

Dat vind ik ook echt heel erg, zoiets zou je nooit kenbaar mogen maken naar je kind. Maar ik kan me de gevoelens wel voorstellen op zich.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 3 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 2:25

Marin schreef:
Razz_ schreef: Ze zegt ook vaak tegen haar "was je maar een jongen" nou dan springen de tranen in m'n ogen

Dat vind ik ook echt heel erg, zoiets zou je nooit kenbaar mogen maken naar je kind. Maar ik kan me de gevoelens wel voorstellen op zich.

Ik kan me de gevoelens ook wel voorstellen...voor heel eventjes dan. Maar serieus, als je daar na de geboorte nog steeds zo'n issue van maakt, dan zit er inderdaad iets niet goed hoor :shock: . Dat je zoiets tegen je dochter durft te zeggen. Ik vind dat echt respect- en harteloos.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 3 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 15 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum