Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Babyboom

+48
Lies
M@niek
Jasmine
Jade
Sylvana
Clapperdie
Toet
Flower_L
Filoria
Parisienne
love
SuperGrover
Bruintje Beer
Shy
SleepingBeauty
Amber-
Tsjip
Julia
MissD
Fearie
Verde
Engeltje23
Klompemeiske
shadow
ingrid82
blauwwitrood
Bolleke
SarahKey
Beachgirl
Ugly Betty
Kqip
Lavendel
nina
Huppekee
Lejow
ixis
CCC
Arwyn
Pien
studiebol
Inge
L!ND@
Happydobby
Angela_1986
Susan
Mamasapje
Didi
Coccinelle
52 plaatsers

Pagina 2 van 15 Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 2 Empty Re: Babyboom

Bericht  Inge wo 18 mei 2011 - 7:58

Ja super voor ze.

Kennen jullie dat andere Ajax stel nog van vorig jaar? hun kindje ging na de geboorte dood, J.acob heette dat kindje.
Zij kwam hier ook op het yes forum... had toen een topic hier geopend over J. en daar werd toen openlijk aan getwijfeld (tijd daarvoor was er een faker), dat was wel sneu
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 2 Empty Re: Babyboom

Bericht  studiebol wo 18 mei 2011 - 8:08

Inge het verhaal wat jij vertelt komt me niet bekend voor.

Marin, nee ik zou niet mee willen doen met zo'n programma. Maar ja misschien denk ik wel raar hoor.. ik vind het meer iets voor jezelf en je partner en niet om dat met de hele tvwereld te delen. En dat je dan zo openlijk op tv een negatieve test te moeten verwerken, nee hoor dat zou niks voor mij zijn.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 2 Empty Re: Babyboom

Bericht  Inge wo 18 mei 2011 - 8:14

Heftig dit verhaal met kindje wat bij 22 weken dood geboren is
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 2 Empty Re: Babyboom

Bericht  Coccinelle wo 18 mei 2011 - 8:36

Nou, de tissue's waren bij de 1e aflevering al niet overbodig. Wat een heftig verhaal van het stel waarbij het kindje met 22 wkn geboren werd.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 2 Empty Re: Babyboom

Bericht  Pien wo 18 mei 2011 - 8:37

wat ben ik blij te lezen dat jullie ook irritatie's hadden bij dat stel met die sterilisatie ongedaan maken.... vreselijk! de manier waarop hij zegt dat hij het allemaal voor haar doet, hoe zij hem vervolgens de schuld geeft en hem de schuld geeft van alles... lijkt me geen fijne basis van je huwelijk!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 2 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 8:45

Inge schreef:Ja super voor ze.

Kennen jullie dat andere Ajax stel nog van vorig jaar? hun kindje ging na de geboorte dood, J.acob heette dat kindje.
Zij kwam hier ook op het yes forum... had toen een topic hier geopend over J. en daar werd toen openlijk aan getwijfeld (tijd daarvoor was er een faker), dat was wel sneu

Ik weet wel wie je bedoeld, ze komt hier nog steeds af en toe op het forum. Volgens mij hebben ze nu een dochter gekregen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 2 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 8:48

Dat ene stel waarvan de an 20 jaar ouder is komt op mij ook niet gelijkwaardig over. Het lijkt wel dat hij haar wel zwanger wil maken omdat zij dat ze graag wil, volgens mij hoeft het voor hem niet zo nodig. Wat ik ook appart vond om te zien was dat ze het kamertje al helemaal ingedeeld hadden (in hun hoofd) en dat het babykamertje de kamer van zijn dochter moest worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 2 Empty Re: Babyboom

Bericht  Arwyn wo 18 mei 2011 - 9:01

Inge schreef:Ja super voor ze.

Kennen jullie dat andere Ajax stel nog van vorig jaar? hun kindje ging na de geboorte dood, J.acob heette dat kindje.
Zij kwam hier ook op het yes forum... had toen een topic hier geopend over J. en daar werd toen openlijk aan getwijfeld (tijd daarvoor was er een faker), dat was wel sneu

Oh, echt waar? Dat was toch dat stel waarvan de beste vriendin draagmoeder was oid? Weet niet precies meer hoe dat zat.. Wel heel zielig voor hen, heb dat toen helemaal gemist!

Ik heb het vanavond niet gezien, wist niet dat het ervoor was. Morgen even kijken op uitzending gemist!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 2 Empty Re: Babyboom

Bericht  Inge wo 18 mei 2011 - 9:01

Mama_van2 schreef:
Inge schreef:Ja super voor ze.

Kennen jullie dat andere Ajax stel nog van vorig jaar? hun kindje ging na de geboorte dood, J.acob heette dat kindje.
Zij kwam hier ook op het yes forum... had toen een topic hier geopend over J. en daar werd toen openlijk aan getwijfeld (tijd daarvoor was er een faker), dat was wel sneu

Ik weet wel wie je bedoeld, ze komt hier nog steeds af en toe op het forum. Volgens mij hebben ze nu een dochter gekregen.
Ja klopt M.arie-L.ouise
Wist niet dat ze ook op dit forum kwam.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 2 Empty Re: Babyboom

Bericht  Inge wo 18 mei 2011 - 9:02

Arwyn schreef:
Inge schreef:Ja super voor ze.

Kennen jullie dat andere Ajax stel nog van vorig jaar? hun kindje ging na de geboorte dood, J.acob heette dat kindje.
Zij kwam hier ook op het yes forum... had toen een topic hier geopend over J. en daar werd toen openlijk aan getwijfeld (tijd daarvoor was er een faker), dat was wel sneu

Oh, echt waar? Dat was toch dat stel waarvan de beste vriendin draagmoeder was oid? Weet niet precies meer hoe dat zat.. Wel heel zielig voor hen, heb dat toen helemaal gemist!

Ik heb het vanavond niet gezien, wist niet dat het ervoor was. Morgen even kijken op uitzending gemist!

Nee dat zijn Jeroen en Diana. Die hebben een gezonde dochter gekregen en nu een 2e kindje
ik bedoel; http://babyboom.ncrv.nl/blogs/eerste-foto-van-marie-josé-margreet-ted-jopje
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 2 Empty Re: Babyboom

Bericht  Arwyn wo 18 mei 2011 - 9:03

Inge schreef:
Arwyn schreef:
Inge schreef:Ja super voor ze.

Kennen jullie dat andere Ajax stel nog van vorig jaar? hun kindje ging na de geboorte dood, J.acob heette dat kindje.
Zij kwam hier ook op het yes forum... had toen een topic hier geopend over J. en daar werd toen openlijk aan getwijfeld (tijd daarvoor was er een faker), dat was wel sneu

Oh, echt waar? Dat was toch dat stel waarvan de beste vriendin draagmoeder was oid? Weet niet precies meer hoe dat zat.. Wel heel zielig voor hen, heb dat toen helemaal gemist!

Ik heb het vanavond niet gezien, wist niet dat het ervoor was. Morgen even kijken op uitzending gemist!

Nee dat zijn Jeroen en Diana
ik bedoel; http://babyboom.ncrv.nl/blogs/eerste-foto-van-marie-josé-margreet-ted-jopje

Oh nee, dan weet ik het niet..
Waren Jeroen en Diana ook vorig jaar of was dat al een jaar eerder of zo? Heb echt geen idee!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 2 Empty Re: Babyboom

Bericht  Inge wo 18 mei 2011 - 9:08

ook seizoen 2009 (althans toen werd het uitgezonden)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 2 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 9:58

Nutteloos programma zeg. Wie verzint dat nou?
Vind het ook raar dat men zo hun priveleven maar op straat gooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 2 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 10:02

Caribbeanlover schreef:Nutteloos programma zeg. Wie verzint dat nou?
Vind het ook raar dat men zo hun priveleven maar op straat gooit.

Beargumenteer dit eens, als je dat wil doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 2 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 10:04

Caribbeanlover schreef:Nutteloos programma zeg. Wie verzint dat nou?
Vind het ook raar dat men zo hun priveleven maar op straat gooit.

Nee want The Hills is nuttig :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 2 Empty Re: Babyboom

Bericht  Inge wo 18 mei 2011 - 10:13

Marin schreef:
Caribbeanlover schreef:Nutteloos programma zeg. Wie verzint dat nou?
Vind het ook raar dat men zo hun priveleven maar op straat gooit.

Nee want The Hills is nuttig :shock:

Very Happy

een programma hoeft toch niet altijd nuttig te zijn.
Zelf vind ik het een mooi programma
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 2 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 19:25

Nou, ik moet zeggen, mijn vriend en ik zaten wel te kijken van wow gaan die mensen nou allemaal tegelijk een zwangerschapstest doen? Wij zouden dat nooit zo willen en ook niet dat we gevolgd werden als we al dan niet moeilijk zwanger zouden kunnen worden. Ik vind dat eigenlijk heel erg prive (al betwijfel ik of de stellen allemaal op dat moment nog niet wisten dat ze zwanger waren, zouden ze echt hebben gewacht met testen tot ze daar waren? er waren er ook al een aantal 3+ weken zwanger).

Neemt niet weg dat ik het gister een mooi (wel slecht gemaakt :P he Marin :P) programma vond en dat ik ht wel ga volgen. Maar ik snap Carribbeanlover eigenlijk wel, al drukt zij het weer fantastisch uit natuurlijk. (oh en ik vind het niet nutteloos)

Ik heb wel zitten janken hahahah, die alleenstaande vrouw was bijv zo gelukkig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 2 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 19:55

Coccinelle schreef:Nou, de tissue's waren bij de 1e aflevering al niet overbodig. Wat een heftig verhaal van het stel waarbij het kindje met 22 wkn geboren werd.

Nou inderdaad. Daar kan ik niet zonder tranen in mijn ogen naar kijken. En dan die foto's van het meisje in haar mandje.... heftig hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 2 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 19:58

Caribbeanlover schreef:Nutteloos programma zeg. Wie verzint dat nou?
Vind het ook raar dat men zo hun priveleven maar op straat gooit.

Hoezo nutteloos? Ik denk dat dit programma juist een steun kan zijn voor andere stellen die moeilijker kinderen kunnen krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 2 Empty Re: Babyboom

Bericht  Arwyn wo 18 mei 2011 - 21:09

Ik vind het juist wel een mooi programma.
Zelf zou ik er echt niet aan mee willen/kunnen doen, maar ik kan me wel voorstellen dat dit een steun zou kunnen zijn voor meiden/vrouwen die ook graag zwanger willen worden.

Dat stel met die 20jaar verschil vind ik wel een beetje vreemd hoor. Hij zei aan het begin ook dat hij helemaal geen kind wilde, maar omdat zij anders weg zou gaan, deed hij het toch maar.. Nou is het allemaal zijn schuld dat het niet wil lukken. Ze zegt wel dat ze niet weg gaat als het over een jaar nog niet gelukt is, maar ik weet niet.. Zij wil het zo graag, dat ik niet weet of ze zich daar overheen kan zetten. Wat ik me ook afvroeg: waar moet dat dochtertje van hem slapen als er wel een baby'tje is? Die heeft dan gelijk geen kamertje meer..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 2 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 21:22

Ik denk ook dat ze weggaat als het niet lukt, ze keek er zo raar bij toen ze het daarover hadden!! Niet dat ik haar daar per se om veroordeel hoor, maar ik vond het zo'n raar gesprek. Ik vond het ook een beetje apart dat ze al kleertjes hadden gekocht en zo. Of lag dat aan mij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 2 Empty Re: Babyboom

Bericht  Mamasapje wo 18 mei 2011 - 21:55

Ik denk ook dat ze weg gaat. Sowieso is dit geen huwelijk wat blijvend is lijkt me, ze zaten totaal niet op 1 lijn en zij wil een kind, hij wil een kind omdat hij dan de vriendin van 20 jaar jonger houdt.... Niet vanwege het kind..

Ik vind het ook raar dat ze alles al hadden gekocht, kleertjes etc. In de kamer van dat dochtertje van hem stonden ook al een Maxi Cosi en een Maxi Cosi Tobi, volgens mij loop je dan echt op de zaken vooruit en maakt het wachten het er niet makkelijker op. Wacht af tot je zwanger bent, dan is het juist extra leuk om dat soort zaken te kopen.

En dat arme dochtertje, moet zomaar haar kamer afstaan. Is zij opeens niet meer belangrijk... Ik denk dat de verhoudingen en de redenen voor een kind voor hem helemaal niet gezond zijn..

Ik vond dat stel die hun dochtertje 3 mnd ervoor waren verloren erg sterk, maar misschien ook wel te sterk overkomen... Je mag best laten weten dat het je raakt lijkt me... gelukkig was er nog iets van emotie te zien in 1 van de laatste shots... Ik vond het verder vrij kil overkomen... Alsof het ze wel had geraakt , maar nog niet helemaal was doorgedrongen..

Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 2 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 22:03

Ik dacht meteen toen ik ze hoorden zeggen dat ze alles al hadden gekocht: OEH, karma!! Ik zou dat nooit doen.

Ik snap wel wat je bedoelde over die twee met het overleden kindje, maar ja iedereen gaat daar anders mee om en het is ook televisie he. Ik weet niet of ik daar al mijn gevoelens zou uiten. Wat ik wel apart vond was dat ze zeiden dat ze zich geen ouders voelden, maar ja opnieuw, ik zit niet in die situatie dus wie ben ik dan om erover te oordelen. Maar ik lees vaker van ouders van overleden kindjes dat ze zich juist wel heel erg ouders voelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 2 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 22:04

Arwyn schreef: waar moet dat dochtertje van hem slapen als er wel een baby'tje is? Die heeft dan gelijk geen kamertje meer..

Wie weet krijgt die wel gewoon een mooiere grotere kamer. Dat weten wij toch helemaal niet? Dat gebeurt zo vaak ook in traditionele gezinnen, dat het oudste kind een kamer doorschuift voor de baby.
Maar verder helemaal eens met wat iedereen er over schrijft. Het 'klopt' niet echt, die kinderwens voelt niet gelijkwaardig en hoewel het in principe logisch is dat hij een kind voor haar neemt (immers hij was gesteriliseerd en als het niet aan haar had gelegen was hij dat nog steeds geweest, dus in eerste instantie doet hij het sowieso voor haar), is de manier waarop zij er mee om gaan niet helemaal goed vind ik. Ik zie me dan zo voor me dat ze in een ruzie ook roepen 'ja maar jij moest zo nodig een kind, ga jij er maar uit om de baby te voeden', enzo. Maar hopelijk draaien de verhoudingen nog wat bij zodra het kind er echt is. Maar een leuk stel vind ik het niet, jammer.

Mamasapje, denk dat je wel gelijk kunt hebben met dat het misschien nog niet helemaal doordringt bij die mensen. Drie maanden na het verlies is ook best wel heel erg snel. Ik gun het ze wel heel erg, hoop echt dat zij weer zwanger wordt.


ergens staat me dit ook heel erg tegen he, zo praten over totaal vreemden en hun prive leven. Ik snap in die zin ook wel wat Caribbeanlover bedoelde. Het zijn zulke prive aangelegenheden, en nu is het niet alleen op tv geweest maar praten er ook mensen over door. Dat voelt ook best wel raar eigenlijk. Ik zou het nooit zo zelf doen in elk geval!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 2 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 22:08

Maar ik geloof niet dat als hij echt geen kind had gewild, hij het toch zo had gedaan hoor, dat weten wij toch ook niet smile Ik ken genoeg stellen waarbij de vrouw vooral een kind wilde, en de man zoiets had van nou ja van mij had het niet per se gehoeven, maar omdat jij het wilt, ga ik ook het willen. Ik denk dat dat meer voorkomt dan je denkt (sowieso heb ik het wat keren hier op het forum gelezen). Ik vind dat ook niet per definitie slecht. Ik denk dat het voor hem allemaal egwoon prima is, zo van nou ja ik heb al een kind, ik weet wat het is (ik vind ook niet dat hij er dan ondoordacht in stapt) en als jij heel graag een kindje wilt, dan wil ik dat ook.

De manier waarop erover gepraat werd vond ik inderdaad ook vreemd. (uberhaupt, moet je bedenken dat er nu dus over je gepraat wordt en over zoiets dieps als een kinderwens, op fora, door wildvreemden! Alleen daarom zou ik al nooit meedoen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 2 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 15 Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum