Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ga jij hiermee om?

+15
M-G
Arwyn
NerdChic
RYW
JD
Alias
Fearie
Caramba
Lenthe
Atelier Madame
Sweety
Melis_je
luisa
Verona
Winnie
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe ga jij hiermee om? Empty Hoe ga jij hiermee om?

Bericht  Winnie wo 18 mei 2011 - 1:16

Hallo meiden!

Mijn vriend heeft nogal een roerig leven achter de rug en met sommige dingen weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet denken. Zo heeft hij regelmatig ruzie en soms slaat hij ook. Verder doet hij in een dronken bui rare dingen zoals met fietsen gooien (hij vertelde het best grappig maar ergens vind ik het niet kunnen)

Daarom deze vragen:
Let wel: niet alles is op mijn vriend van toepassing 👅

*Wat vind jij ervan als.....
Jou vriend dronken is?
Jou vriend een ruziezoeker is?
Jou vriend rookt en jij daar niet van houd?
Jou vriend blowt?
Jou vriend vaker dingen doet met vrienden dan met jou?
Jou vriend populair ligt bij de meiden?
Jou vriend altijd in de weer is met zijn telefoon?

En verder weet ik er zo geen meer. smile

Winnie
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 6
Punten : 12
Registratiedatum : 08-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga jij hiermee om? Empty Re: Hoe ga jij hiermee om?

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 1:28

Overal moet een w achter, het is JOUW vriend, maar dat even terzijde.

Jou vriend dronken is? Is hij eigenlijk nooit, maar als hij aangeschoten is vind ik dat prima.
Jou vriend een ruziezoeker is? NIET relaxt, zou ik echt een afknapper vinden.
Jou vriend rookt en jij daar niet van houd? Hm ik zou dan wel aangeven dat ik liever heb dat hij stopt, maar het is geen dealbreaker.
Jou vriend blowt? Als het bij zelden/af en toe blijft (zoals nu) vind ik het geen probleem.
Jou vriend vaker dingen doet met vrienden dan met jou? Zou ik wel jammer vinden, ik ben nogal verwend daarin :P
Jou vriend populair ligt bij de meiden? Dat weet ik niet zo goed. Mijn vriend geeft die vibe volgens mij niet echt af, hij is niet zo toegankelijk en zal niet snel met mensen die hij niet kent gaan kletsen, vrouwen of mannen. Als hij ze echt van zich af moest slaan zou het me wel irriteren.
Jou vriend altijd in de weer is met zijn telefoon? Irritant, maar ik ben erger laughcry

Gast
Gast

Bericht  Verona wo 18 mei 2011 - 1:29

Jou vriend dronken is?
Hij drinkt niet tot nauwelijks. Dus die ene keer per jaar vind ik het prima! Maar als mijn vriend echt wekelijks lam thuis zou komen zou hij er wel wat over horen. Ik vind dat namelijk niet echt nodig.
Daar zou ik wel een probleem mee hebben. Ik krijg al de kriebels als hij een opmerking naar iemand maakt die staat te duwen bijvoorbeeld. Ik hou niet van dat soort situaties.
Prima, maar dan mag hij het wel elke keer op het balkon doen. Mijn hele familie rookt en zijn hele familie rookt ook, ik ben dus wel gewent aan rokende mensen.
Jou vriend blowt?
Prima, als hij dat lekker vind. Maar dan 1x per dag ofzo, elke dag zo stoned als een garnaal zijn vind ik niet echt kunnen.
Als dat betekent dat hij ook meer oog voor zijn vrienden heeft dan voor mij vind ik het niet kunnen. Zoveel aandacht heb ik ook niet nodig, maar ik vind zelf dat ik wel aandacht verdien. Dat hij meer doet met zijn vrienden als met mij vind ik ook goed, als hij maar zijn volledige aandacht heeft als hij bij mij is.
Mijn vriend is niet heel populair bij de meiden, maar wel heel meelevend en dat roept soms een verkeerde reactie op bij meiden. Hij heeft al een aantal keer gehad dat meiden meer van hem wilde. Maar als hij er maar niks mee doet en netjes verteld dat hij een relatie heeft no problemo.
Dat vind ik niet nodig. Zo heel erg interessant is dat ding nou ook weer niet. Af en toe een smsje beantwoorden of ff bellen geen probleem, maar je telefoon in je hand alsof hij met seconde lijm vastgeplakt is vind ik niet zo'n heel goed idee.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  luisa wo 18 mei 2011 - 1:32

Jou vriend dronken is? Zolang het niet elke dag is (of ieder weekend), geen probleem. Hij moet alleen niet denken dat ik hem de
volgende dag ga verzorgen omdat ie ziek is ofzo.
Jou vriend een ruziezoeker is? Tja, lastig. Ruzie zoeken klinkt zo uitdagend en daar zou ik echt wel wat van zeggen, dat ik daar dus niet van
gediend ben.
Jou vriend rookt en jij daar niet van houd? Hem buiten laten roken, niet in huis of auto.
Jou vriend blowt? Zelfde als roken, niet binnen. Vind het verder niet zo probleem, maar ligt ook aan hoeveelheid.
Jou vriend vaker dingen doet met vrienden dan met jou? Vind het wel belangrijk dat hij dingen met vrienden doet, doe ik ook. En heb ook mijn tijd alleen
nodig. maar moet niet zo zijn dat we bijna nooit wat samen doen.
Jou vriend populair ligt bij de meiden? Prima
Jou vriend altijd in de weer is met zijn telefoon? Vind ik ook niet zo spannend, zolang hij wel aandacht voor mij heeft als ik wat vertel ofzo.

het schokkende uit jouw post vind ik overigens dat hij soms slaat. Doet hij dat ook bij jou? Klinkt verder eerlijk gezegd niet als een hele gezellige relatie, aannemende dat jij wel met al het bovenstaande zit.

luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 1:33

Mijn vriend kende een jongen, een echte ruziezoeker met uitgaan, maar zijn vriendinnetjes heeft hij nooit met een vinger aangeraakt. Hoeft niet samen te gaan (al zou ik het ook niet op prijs stellen hoor, op zijn zachtst gezegd).

Laatst aangepast door Fauve op wo 18 mei 2011 - 1:43; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 1:36

Mijn vriendjes hadden ook vaker wel ruzie, dan niet in een discotheek, maar ze hebben mij nooit met 1 vinger aangeraakt..

Het kwam trouwens wel vaak doordat er gozers aan mij zaten.. Maar dat is met gewone vrienden ook zo.. Zodra er een viespeuk aan me zit en een vriend merkt dat ik dat niet okee vind dan kan die klappen verwachten..

Roken, blowen, drank en populair bij de meiden maakt me niet zoveel uit.. Dat laatste is niet echt altijd tof, maargoed, dat weet je van te voren als je met een lekker ding gaat.. Iemand die vast geplakt zit aan z`n telefoon hou ik niet van..

Gast
Gast

Bericht  Melis_je wo 18 mei 2011 - 1:42

Ik vind met fietsen gooien niet grappig. Ik vind het asociaal en ik knap daar ontzettend op af.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 1:43

Fietsen gooien vind ik trouwens ook echt te aso voor woorden.. Als je zo`n ding verplaatst in een dronken bui, a la.. Maar ermee gooien.. No

Gast
Gast

Bericht  Sweety wo 18 mei 2011 - 1:53

_Donnaa schreef:Fietsen gooien vind ik trouwens ook echt te aso voor woorden.. Als je zo`n ding verplaatst in een dronken bui, a la.. Maar ermee gooien.. No
+1

Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 2:28

_Donnaa schreef:Fietsen gooien vind ik trouwens ook echt te aso voor woorden.. Als je zo`n ding verplaatst in een dronken bui, a la.. Maar ermee gooien.. No
Dikke no go.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 2:31

Jou vriend dronken is? Als ie gewoon leuk dronken is, vind ik het niet erg.
Jou vriend een ruziezoeker is? Dat is mijn vriend niet, maar als ie dat wel zou zijn dan zou ik dat echt niet tof vinden en dan is dat niet de juiste persoon voor mij.
Jou vriend rookt en jij daar niet van houd? Moeilijke vraag.
Jou vriend blowt? Liever niet!
Jou vriend vaker dingen doet met vrienden dan met jou? Zou ik niet leuk vinden, ik wil de aandacht hebben laughcry
Jou vriend populair ligt bij de meiden? Dat zou ik vreselijk irritant vinden. Maar af en toe een keer sjansen en flirten (als ik erbij ben) kan best grappig zijn Very Happy
Jou vriend altijd in de weer is met zijn telefoon? Dat doet hij al, en dat vind ik niet zo erg.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame wo 18 mei 2011 - 2:32

Jou vriend dronken is? heeeel vervelend aangezien hij dan nogal opschepperig wordt en heeeel irritant met zn vrienden.
Jou vriend een ruziezoeker is? Dat is hij niet.
Jou vriend rookt en jij daar niet van houd? Big nono voor mij
Jou vriend blowt? Idem
Jou vriend vaker dingen doet met vrienden dan met jou? Stimuleer ik wel tot op zekere hoogte, ieder zijn eigen ding doen. In zijn groep zitten een paar meiden die niet snappen dat mannen af en toe ook gewoon een avond met hun eigen vrienden op stap willen, zonder aanhang (zeker als niet elke man een vriendin heeft).
Jou vriend populair ligt bij de meiden? Zolang hij eerlijk is
Jou vriend altijd in de weer is met zijn telefoon? We zijn beide verslaafd aan onze smartphone angel
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Lenthe wo 18 mei 2011 - 3:56

Jouw vriend dronken is?
Als het bij af en toe blijft en niet te extreem is (dus dat hij gewoon aangeschoten is en dus niet ladderzat en niet meer op z'n benen kan staan) zou ik er niet zo heel veel problemen mee hebben.

Jouw vriend een ruziezoeker is?
Daar zou ik direct klaar mee zijn. Ik haat ruziezoekers en agressieve mensen, dus ik zou hem dumpen.

Jouw vriend rookt en jij daar niet van houd?
Daar ga ik niet moeilijk over doen, maar ik zou wel willen dat hij buiten rookt.

Jouw vriend blowt?
Als het zelden tot af en toe gebeurt, vind ik dat niet zo erg, maar als hij ieder weekend blowt zou ik hem dumpen

Jouw vriend vaker dingen doet met vrienden dan met jou?
Ik vind dat je beide een eigen leven moet hebben en je niet afhankelijk moet zijn van elkaar. Maar er zijn natuurlijk wel grenzen. Wanneer hij 6 dagen per week bij zijn vrienden is en 1 dag bij mij zou ik er wel wat van zeggen, maar ik vind het wel belangrijk dat je allebei een eigen leven leidt.

Jouw vriend populair ligt bij de meiden?
Ik ben behoorlijk jaloers, dus zou het niet leuk vinden. Maar ik denk dat het wel afhangt van de manier waarop hij zelf met die aandacht omgaat.

Jouw vriend altijd in de weer is met zijn telefoon?
Ik zou dat wel irritant vinden. Tuurlijk bel en sms je soms, maar overmatig telefoongebruik zou ik me wel aan storen
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Lenthe wo 18 mei 2011 - 4:01

_Donnaa schreef:Het kwam trouwens wel vaak doordat er gozers aan mij zaten.. Maar dat is met gewone vrienden ook zo.. Zodra er een viespeuk aan me zit en een vriend merkt dat ik dat niet okee vind dan kan die klappen verwachten..

Je kunt toch ook zelf wel zeggen dat je daar niet van gediend bent? Of even een meter verderop gaan staan? Waarom moet iemand dan meteen klappen geven?
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 4:06

Winnie schreef:

Jou vriend dronken is? Daar heb ik geen problemen mee als het niet een terugkerend, wekelijks ritueel is en hij daardoor niet agressief wordt.
Jou vriend een ruziezoeker is? Dan is het niet meer mijn vriend.
Jou vriend rookt en jij daar niet van houd? Dan zou ik vragen of hij daar rekening mee wil houden, als in niet in mijn huis roken en in zijn eigen huis alleen in bepaalde ruimtes.
Jou vriend blowt? Ik heb een ex gehad die o.a. blowde en hij werd er zo wazig van, dat ik niets meer met hem kon beginnen. Dat vond ik vervelend, dus blowde hij meestal als ik er niet was.
Jou vriend vaker dingen doet met vrienden dan met jou? Dat zou ik bespreekbaar maken.
Jou vriend populair ligt bij de meiden? Extra trots zijn dat hij bij mij hoort.;-) Zolang hij daar zelf niets mee doet, is er niets aan de hand wat mij betreft.
Jou vriend altijd in de weer is met zijn telefoon? Ligt eraan op welke manier. Ik zou het asociaal vinden worden als hij daardoor gesprekken langs hem heen zouden gaan.

En verder weet ik er zo geen meer. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 4:54

Jouw vriend dronken is? Zolang het niet op een vervelende manier is vind ik het prima. Gelukkig drinkt mijn vriend maar zelden veel, meestal houdt hij het bij een paar drankjes, daar ben ik dan wel weer blij mee.

Jouw vriend een ruziezoeker is? Dat zou me helemaal niet lekker zitten en ik denk niet dat ik een relatie zou kunnen hebben met iemand die alsmaar ruzie zocht met anderen of met mij. Dan moet je je altijd maar bezig houden of hij wel goed in zijn vel zit, of dat er misschien kans is dat hij ontploft, doodvermoeiend is dat (wel eens meegemaakt met een ex), verder zou ik me dan voor hem schamen. Gelukkig maakt mijn vriend nooit ruzie en als hij eens ruzie is dan heeft hij altijd wel een punt.

Jouw vriend rookt en jij daar niet van houd? Dit is bij ons aan de hand. Ik zou liever zien dat hij stopt, maar dat moet natuurlijk zijn eigen keuze zijn.

Jouw vriend blowt? Eens een keer blowen is prima, maar ik zou niet kunnen samenleven met iemand die alleen maar stoned op de bank hangt, of stoned films kijkt en steeds minder initiatief en ambities toont (heb dat met een ex meegemaakt). Gelukkig blowt mijn vriend nooit meer en is hij er zelfs helemaal klaar mee.

Jouw vriend vaker dingen doet met vrienden dan met jou? Ik vind het belangrijk dat mijn vriend zijn eigen vrienden heeft en hij zit in een hele hechte en leuke vriendengroep. Soms ga ik mee als er een feestje is ofzo, altijd erg gezellig! Ik ga niet zo afwegen met wie hij vaker iets doet, maar ik vind het wel belangrijk dat hij mij op de eerste plek zet als er echt iets aan de hand is.

Jouw vriend populair ligt bij de meiden? Dat ligt hij, maar hij is daar erg nuchter in. Hij laat me vaak genoeg weten dat ik zijn meisje ben en hij helemaal voor mij gaat, al maakt hem me soms best onzeker. Ik vertrouw hem volledig en daar gaat het om.

Jouw vriend altijd in de weer is met zijn telefoon? Daar hebben we wel eens een discussie over gehad. Ik vind het echt not-done als je in een restaurant je telefoon opneemt. Ook gaat hij vaak online dingen opzoeken als we een discussie hebben, zooooo irritant!!!! Dat heb ik hem even goed laten weten en inmiddels heeft hij zich enigszins aangepast , whaha!

smile

Gast
Gast

Bericht  Caramba wo 18 mei 2011 - 5:21

Jou vriend dronken is? Als mijn vriend gedronken heeft, en is er dronken door word hij niet vervelend, heb daar geen problemen mee.
Jou vriend een ruziezoeker is? Hij is geen ruziezoeker, maar neemt het vaak voor een ander op wat wel ruzie kan veroorzaken. Leuk vind ik het niet, want heb van vrienden gehoord, als mijn vriend echt boos is en ruzie heeft, heeft tegenhouden met 4 man weinig zin. Hij is dan lomp en sterk.
Jou vriend rookt en jij daar niet van houd? Hier heb ik geen problemen mee, ben 4 maanden gestopt geweest, hij rookte gewoon door.
Jou vriend blowt? Hij heeft een hekel aan drugs.
Jou vriend vaker dingen doet met vrienden dan met jou? Ik heb hier geen problemen mee, zijn vrienden zijn ook zijn collega's, hij moet door de week, en ook wel in de weekenden werken tot laat.
Jou vriend populair ligt bij de meiden? Dan ben ik een jaloers kreng Embarassed
Jou vriend altijd in de weer is met zijn telefoon? Leuk is het niet, maar dan is het wel iemand van zijn werk die belt.

Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 6:12

Storm schreef:
Dikke no go.

Altijd -1 Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 6:17

Lenthe schreef:
_Donnaa schreef:Het kwam trouwens wel vaak doordat er gozers aan mij zaten.. Maar dat is met gewone vrienden ook zo.. Zodra er een viespeuk aan me zit en een vriend merkt dat ik dat niet okee vind dan kan die klappen verwachten..

Je kunt toch ook zelf wel zeggen dat je daar niet van gediend bent? Of even een meter verderop gaan staan? Waarom moet iemand dan meteen klappen geven?
Ik zeg er eerst ook echt wel wat van, maar ik blijf niet waarschuwen natuurlijk Wink

Gast
Gast

Bericht  Fearie wo 18 mei 2011 - 7:00

Jou vriend dronken is? Gelukkig is hij dat niet meer, want hij drinkt helemaal niet meer. Maar als ie dronken was, was ie irritant en vervelend.
Jou vriend een ruziezoeker is? Ook hier heb ik geen last meer van, hij is volwassen geworden. Was het zo gebleven dat was ik waarschijnlijk niet eens meer bij hem geweest. Ik hou niet van ruzie zoekers en als je dan gaat stappen dat ik hem in de gaten moet houden of ie ruzie krijgt.
Jou vriend rookt en jij daar niet van houd? Dan was het mijn vriend niet eens geworden, ik heb een hekel aan rokers als partner (astma verleden).
Jou vriend blowt? Zelfde als roken.
Jou vriend vaker dingen doet met vrienden dan met jou? Hadden we daar eens goed over gepraat en als ik altijd ergens onderaan de prioriteitenlijst bungelde was het snel over geweest.
Jou vriend populair ligt bij de meiden? Hij is redelijk populair, maar meer omdat het een leuke/grappige jongen is, ik maak me er niet druk om verder.
Jou vriend altijd in de weer is met zijn telefoon? Zou ik erg raar vinden, want hij is zo a-technisch als het maar kan.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Fearie wo 18 mei 2011 - 7:02

_Donnaa schreef:
Lenthe schreef:

Ik zeg er eerst ook echt wel wat van, maar ik blijf niet waarschuwen natuurlijk Wink

Mijn vriend heeft een van zijn vrienden zelfs wel eens bijna een knal verkocht, omdat ie mij steeds in een dronken bui lastig viel. Tuurlijk geef je zelf aan dat je het niet wil hebben, maar als diegene doorgaat vraag je er op een gegeven moment om, ik was daarbij niet de eerste meid die hij lastig viel in een van zijn dronken buien.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Alias vr 20 mei 2011 - 10:35

Jou vriend dronken is? als het af en toe is, niet erg hoor. Wel als het in een situatie gebeurd waarin het niet gepast is (als het met het werk te maken heeft of gewoon een rustige avond met vrienden is bv).
Jou vriend een ruziezoeker is? dan denk ik niet dat ik lang bij hem zou blijven, ik hou er niet van als mensen het negatieve opzoeken.
Jou vriend rookt en jij daar niet van houd? dit kan ik me niet goed voorstellen aangezien ik zelf ook rook. Hoe fout het ook is, ik vind het meestal sexy als een man rookt.
Jou vriend blowt? als het af en toe is vind ik dit niet erg, wel als het veel is. Een ex van mij deed dit dagelijks en dat wil ik echt nooit meer. Ik deed dit ook toen trouwens zelf niet.
Jou vriend vaker dingen doet met vrienden dan met jou? zou ik niet leuk vinden.
Jou vriend populair ligt bij de meiden? Dat zou ik wel leuk vinden hoor, dan is hij toch maar mooi met mij angel
Jou vriend altijd in de weer is met zijn telefoon? Dit zou ik niet erg waarderen, er zijn nog zo veel andere dingen in het leven.

Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  JD vr 20 mei 2011 - 10:56

Jou vriend dronken is?
Mijn vriend werkt zelf in de horeca, en is dus altijd aan het werk als andere mensen feestvieren. daarom gun ik het hem juist zo erg als hij eindelijk eens een avondje vrij is en zelf kan feesten, dus hij mag lekker dronken worden dan hoor. enige vervelende als ie dronken is, is dat ie standaard boven de wc hangt....

dat is ie gelukkig niet, maar als ie dat was, en het is onterecht, dan had ik dat wel heel erg vervelend gevonden.

dat zou ik heel erg vervelend vinden. ik zou dan stiekem hopen dat ie ermee stopt, of in ieder geval de moeite neemt om zo min mogelijk te roken waar ik bij ben, niet in huis te roken, en zn tanden te poetsen ofzo voor ie me zoent

Jou vriend blowt?
vind ik not done, dan is het uit.

dat zou ik op den duur wel vervelend vinden, en dit zou ik ook aangeven.

mijn vriend is barman, dus daarom best populair bij de dames. ik vond dit nooit vervelend, tot bleek dat hij is vreemdgegaan. Nu merk ik dat ik wel wat achterdochtiger ben, en er wat meer moeite mee heb....

hahaha dat is zeker het geval hier. af en toe dodelijk vermoeiend, maar als ik hem erop aanspreek dan stopt ie er meestal wel mee. als ie er maar door blijft gaan, dan kan ik dat wel zwaar irritant vinden. toen ie hem net had en we gingen op visite bij mijn opa ofzo, zat ie ook constant met dat ding, en dat vind ik niet netjes.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  RYW vr 20 mei 2011 - 11:20

Jou vriend dronken is?

Dat is hij nooit, want mijn vriend drinkt niet.

Is hij ook niet. Sterker nog, hij kan irritant kalm zijn. Hij geeft nota bene zelfs trainingen in conflicthantering en omgang met agressie Wink

Hij rookt wel, en ik had liever van niet, maar hij hoeft niet te stoppen van mij. Volgens mij werkt dat alleen maar als je er zelf 100% achter staat, en niet als het je wordt opgelegd. Hij begint er zelf steeds meer genoeg van te krijgen en zeker als we nog een kindje gaan krijgen, dan stopt hij helemaal. Maar ik vermoed zo maar dat hij voor die tijd al gestopt is. Alles op zijn eigen tempo.

Jou vriend blowt?

Daar vind ik niet echt wat van, eigenlijk.

Tsja, zijn vrienden zijn belangrijk voor hem en ik ben ook belangrijk voor hem, op een andere manier. We wonen nu nog ver uit elkaar, en als we straks gaan samenwonen komt hij naar mij toe, en dan zal hij zijn vrienden minder makkelijk kunnen zien. Ik snap het prima als hij daar tijd mee wil doorbrengen. Wat ik wél vervelend vindt is als hij al met mij heeft afgesproken en dat dan afzegt omdat een vriend ineens iets wil doen.

Dat is hij wel. Het is een mooie man om te zien en ik ben natuurlijk niet de enige die dat ziet. Verder is hij heel sociaal, en heeft hij een 'stoer' beroep, dus ja, dan krijg je dat. Ik vind het niet erg. Ik ben wel trots op hem, dat hij mijn vriend is. Hij heeft bovendien niet eens door als er met hem geflirt wordt, ik moet hem daarop wijzen en dan pas ziet hij het. Eerst had ik er wel eens moeite mee, omdat mijn ex ooit is vreemdgegaan, maar mijn vriend heeft me nooit het idee gegeven dat er iemand op deze hele aardbol is die hij leuker, liever, mooier, lekkerder of wat dan ook vindt smile

Dan ben ik wel nieuwsgierig met wie hij belt en smst, aangezien ik zelf gewend ben om te zeggen met wie ik communiceer. Achterdochtig ben ik niet. Wel zou ik het soms storend of onbeleefd vinden. Maar eigenlijk doet hij dat heel zelden, laat dat ding overal slingeren laat hem regelmatig op de eettafel liggen als we erop uit gaan. Niet zoveel last van dus.

RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  NerdChic vr 20 mei 2011 - 21:17

Jou vriend dronken is? Niet super leuk, maar dat ligt er aan. Hij is nooit helemaal van de kaart dus ik denk niet dat dat zal gebeuren
Jou vriend een ruziezoeker is? Niet leuk, mijn vriend kan soms nogal snel geïrriteerd zijn door anderen die duwen en dergelijken en dus zo uitlokken. Maar echt ruzie heeft ie haast nooit.
Jou vriend rookt en jij daar niet van houd?Nou ja, ik rook ook en hij ook dus. Maar als ik niet zou roken dan zou ik het niet heel erg vinden.
Jou vriend blowt?Niet leuk.
Jou vriend vaker dingen doet met vrienden dan met jou?Niet leuk, ik heb dat met mijn ex gehad en die wilde dan ook niets meer met mij doen want dat deed ie toch al met zijn vriend. Beetje jammer.
Jou vriend populair ligt bij de meiden? Niet zo leuk, ik ben best jaloers aangelegd. Ookal weet ik dat mijn vriend populair is, zolang hij niet te veel aandacht krijgt van anderen vind ik het goed.
Jou vriend altijd in de weer is met zijn telefoon? Ach, zo lang hij maar weet wanneer het niet kan.
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: