Hoe is het eigenlijk met..
+30
Phileine
Xanna
Qiara
Pien
studiebol
Burn
Supertalentje
Mamsie
Ellebel
Jordana
Inge
Monte
Bliss
SuperGrover
Tania
rapa nui
TGR
Cheesegirl
Sweety
Julia
Muppetje
Jeanette
Zininzon
Sushi
May
silly-one
ThinkPink
SoGood
Snoopy
girli
34 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Hoe is het eigenlijk met..
Arden schreef:Julia schreef:Ik ben wel benieuwd naar, hoe heet ze ook alweer...sensual ofzo? Die oudere vrouw met vriend Beer die dacht dat ze alles beter wist en ons maar jonge domme meisjes vond.
Zij heeft iig nog steeds dezelfde website enge vrouw was dat, haha. Met haar zoon
Sens heette ze en Mildred ken ik ook nog wel.
Wat is de site?
Gast- Gast
Oooja Sens.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Is Kreng op Yes hier eigenlijk onder een andere naam? Of is die met het oude forum gestopt?
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Had iedereen echt zo'n grafhekel aan Sens? Het is al lang geleden, maar voor zover ik me nog kan herinneren had ik nooit problemen met d'r en was ze eigenlijk altijd heel lief tegen me...
Gast- Gast
Ik denk te weten wie het is maar toch twijfel ik heel erg.rapa nui schreef:Is Kreng op Yes hier eigenlijk onder een andere naam? Of is die met het oude forum gestopt?
Gast- Gast
Guattari schreef:Had iedereen echt zo'n grafhekel aan Sens? Het is al lang geleden, maar voor zover ik me nog kan herinneren had ik nooit problemen met d'r en was ze eigenlijk altijd heel lief tegen me...
Ik had ook geen problemen met d'r. Ze kwam nogal betweterig over, maar ik had geen hekel aan d'r.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Guattari schreef:Had iedereen echt zo'n grafhekel aan Sens? Het is al lang geleden, maar voor zover ik me nog kan herinneren had ik nooit problemen met d'r en was ze eigenlijk altijd heel lief tegen me...
Ik had geen hekel aan haar. Het enge vond ik vooral de manier waarop Beer en zij allebei op hetzelfde forum zaten en dan zo kwijlerig over elkaar aan het praten waren. En het feit dát ze op een forum zat waar toen vooral tieners kwamen volgens mij, of meiden van begin 20, en zij was 40 oid. Dat vind ik ook al heel apart.
Gast- Gast
En die Mildred... zij kwam echt zó niet nep over, ik weet nog goed hoe geschokt ik toen was, zij was de eerste faker waar ik mee te maken kreeg haha. Maar ze kwam gewoon heel normaal over behalve dan dat ze wel eens wat aparts meemaakte.
Gast- Gast
Ik vind dat ook wel een beetje vreemd, ja. Vooral zo kwijlerig over elkaar praten...jammer dat er niks meer van terug te vinden is, had het wel terug willen lezen.Arden schreef:Ja. Ik vond dat toch wel bizar.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik vind dat ook wel een beetje vreemd, ja. Vooral zo kwijlerig over elkaar praten...jammer dat er niks meer van terug te vinden is, had het wel terug willen lezen.Arden schreef:Ja. Ik vond dat toch wel bizar.
Denk dat dat sowieso niet had gekunnen, volgens mij was dat nog toen je niet eens hoefde in te loggen op het forum.
Gast- Gast
Haha ja, ik zat net te denken en ik geloof dat ik toen 15 of 16 was ofzo. Echt lang geleden dus!
Gast- Gast
Ik post echt al superlang, maar volg het allemaal nooit zo, haha! Het is net als in het dorp waar ik ben opgegroeid, ik snap nooit wie nou wie is en het gaat allemaal een beetje langs me heen. Al gaan me bepaalde mensen wel steeds meer opvallen naarmate ik meer post.
Ik ben wel benieuwd naar Kreng op Yes, volgens mij post die hier niet? Anders was me haar stijl van schrijven denk ik wel opgevallen? Ik had altijd wel bewondering voor haar heldere manier van schrijven/analyseren namelijk (en was het altijd met haar eens...)
Ik ben wel benieuwd naar Kreng op Yes, volgens mij post die hier niet? Anders was me haar stijl van schrijven denk ik wel opgevallen? Ik had altijd wel bewondering voor haar heldere manier van schrijven/analyseren namelijk (en was het altijd met haar eens...)
Gast- Gast
Arden schreef:Storm schreef:Ik vind dat ook wel een beetje vreemd, ja. Vooral zo kwijlerig over elkaar praten...jammer dat er niks meer van terug te vinden is, had het wel terug willen lezen.Arden schreef:Ja. Ik vond dat toch wel bizar.
Denk dat dat sowieso niet had gekunnen, volgens mij was dat nog toen je niet eens hoefde in te loggen op het forum.
Volgens mij moest je toen wel al inloggen, maar het was niet meer terug te vinden op het oude forum. Zover was er niet meer terug te zoeken.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Purple schreef:Vraag CS maar even.Zininzon schreef:Hoe is het met Zjah?
Ja, ik weet onder welke naam hij nu is.. Maar hij is zo stil!!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Serieus? Ja een verschrikkelijk mens!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Wie is CS?Zininzon schreef:Purple schreef:Vraag CS maar even.Zininzon schreef:Hoe is het met Zjah?
Ja, ik weet onder welke naam hij nu is.. Maar hij is zo stil!!
Ik ben ook benieuwd naar Kreng op Yes. En Dolores, is zij hier nog? Ik heb al een tijdje niks van haar gezien?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Sogood schreef:Guattari schreef:Had iedereen echt zo'n grafhekel aan Sens? Het is al lang geleden, maar voor zover ik me nog kan herinneren had ik nooit problemen met d'r en was ze eigenlijk altijd heel lief tegen me...
Serieus? Ja een verschrikkelijk mens!
Haha, ja ik heb serieus nooit gezeik gehad met haar of Beer. Tegen mij was ze altijd heel lief en complimenteus.
Gast- Gast
Ik vond t idd ook wel apart dat Sensual hier kwam, terwijl ze 20 jaar ouder was dan wij allemaal. Verder had ik niet echt last van haar, maar ze was wel behoorlijk betweterig idd.
Mildred vond ik altijd wel cool en ik was dan ook geschokt toen zij fake bleek te zijn!
Verder valt me op dat ik er altijd pas laat achter kom dat mensen hier niet meer komen. Ik mis dus niet zo vaak iemand
Mildred vond ik altijd wel cool en ik was dan ook geschokt toen zij fake bleek te zijn!
Verder valt me op dat ik er altijd pas laat achter kom dat mensen hier niet meer komen. Ik mis dus niet zo vaak iemand
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik ben wel nieuwsgierig hoe het gaat met white oleander/suzy-Q/Hayley en naar multiculti(of multicullie weet de naam niet meer precies, maar die met dat mooie halfbloed dochtertje)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik ben benieuwd hoe het met Doloros en PrincesBo gaat!
Zou ook nog graag met Doloros het 1 en ander willen bespreken, dus vind het echt jammer dat ze hier weg is
Zou ook nog graag met Doloros het 1 en ander willen bespreken, dus vind het echt jammer dat ze hier weg is
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Hé Monte, wie was jij eigenlijk eerst, dat je Witte Oleander nog kent?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Wat doe je hier eigenlijk?
» Hoe ver ben ik nou eigenlijk?
» Tja.. En nu eigenlijk?
» Hoe zit dit eigenlijk met de ANWB?
» Ook ik ben best wel trots eigenlijk!
» Hoe ver ben ik nou eigenlijk?