Hoe is het eigenlijk met..
+30
Phileine
Xanna
Qiara
Pien
studiebol
Burn
Supertalentje
Mamsie
Ellebel
Jordana
Inge
Monte
Bliss
SuperGrover
Tania
rapa nui
TGR
Cheesegirl
Sweety
Julia
Muppetje
Jeanette
Zininzon
Sushi
May
silly-one
ThinkPink
SoGood
Snoopy
girli
34 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Hoe is het eigenlijk met..
Volgens mij zitten vele van ons hier echt al heel lang
Laatst aangepast door Mama_van2 op wo 18 mei 2011 - 10:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pnaidra is gewoon goed, toch? Maar was dat niet het meisje dat geld had overgemaakt voor een meeting maar nooit op de meeting is verschenen en waar wij ook nooit meer iets van hebben gehoord?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Pnaidra is gewoon goed, toch? Maar was dat niet het meisje dat geld had overgemaakt voor een meeting maar nooit op de meeting is verschenen en waar wij ook nooit meer iets van hebben gehoord?
Precieees. Maar ook 't meisje dat problemen had met een ex en kind en weet ik veel wat meer weet k dus niet meer....
Gast- Gast
Ik ken ook nog wel veel namen, lees al heel lang mee, denk al sinds mijn 19e ofzo ben nu 28.
ik ben wel benieuwd hoe het met S.ummergirl gaat.. zij ging toen scheiden.
En er was toch ook een meisje dat op de dominicaanse republiek woonde.. of daar een vriend had??
ik ben wel benieuwd hoe het met S.ummergirl gaat.. zij ging toen scheiden.
En er was toch ook een meisje dat op de dominicaanse republiek woonde.. of daar een vriend had??
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
En daar valt ook ineens een kwartje!Purple schreef:Weet je wat het is, ik ben anoniem omdat ik werd herkent door mensen uit mijn werkgebied en dat wil ik gewoon niet. Als ik hints ga geven is het zo snel duidelijk wie ik was dat ik het ook wel gewoon kan neerzetten zodat iedereen het kan lezen. Als mensen er uit zichzelf achter komen aan mijn manier van reageren vind ik dat prima.Bliss schreef:@ Purple: oh fijn Ik weet trouwens al een hele tijd wel zeker wie jij voorheen was, ook al doe je er geheimzinnig over (en nu ik Jordana's reactie lees, denk ik dat zij het ook weet)
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:En kennen jullie Tigerlilly nog ? En Skittle ? Ook ik vraag me af hoe het met de moeder van Sienna gaat, het laatste wat ik weet is dat ze gingen trouwen en dat haar moeder helaas een ernstige ziekte had.
Zij was toch een vriendin van witte oleander? Volgens mij had zij toen ook nog vrienden/kennissen die aangeklaagd waren voor mishandeling van hun babytje ofzo. Geen idee meer hoe dat toen afgelopen is.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Klopt. Een vriendin van haar had een baby gekregen en de vader van dat kindje had haar door elkaar geschut dat het kindje was overleden.
Volgens mij gaat het goed met Summergirl, ik heb haar op hyves en aan de foto's te zien gaat het goed met haar en haar kinderen.
Volgens mij gaat het goed met Summergirl, ik heb haar op hyves en aan de foto's te zien gaat het goed met haar en haar kinderen.
Gast- Gast
ik vraag me af hoe het met dotje gaat, er was er 1 die in het trouwentopic van jojootje, nera en mirror zat maar er was ook een andere die bij de grote M werkt met een dochtertje met de J.
verder ben ik heel erg benieuwd hoe het met jacolien en gurkie is, of jacolien inmiddels al getrouwd. en ook ben ik heel benieuwd naar Jadore, laatste wat ik wel hier hoorde was dat haar relatie over was maar ben gewoon benieuwd hoe het nu met haar gaat, vond haar altijd zo'n leuke lieve meid.
verder ben ik heel erg benieuwd hoe het met jacolien en gurkie is, of jacolien inmiddels al getrouwd. en ook ben ik heel benieuwd naar Jadore, laatste wat ik wel hier hoorde was dat haar relatie over was maar ben gewoon benieuwd hoe het nu met haar gaat, vond haar altijd zo'n leuke lieve meid.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Skittle was ik vroeger!! Haha sindsdien wel weggeweest en dit is mijn tweede naam sinds Skittle. Niet te verwarren met Skittletjuh trouwens die eerst heel blij was met haar zwangerschap en toen abortus liet plegen, dat was ik niet.
Gast- Gast
Pien, Dotje is hier nog maar dan onder een andere naam (die heeft ze geloof ik ook alweer een hele tijd).
Gast- Gast
Arden schreef:Skittle was ik vroeger!! Haha sindsdien wel weggeweest en dit is mijn tweede naam sinds Skittle. Niet te verwarren met Skittletjuh trouwens die eerst heel blij was met haar zwangerschap en toen abortus liet plegen, dat was ik niet.
Sorry, ik bedoel inderdaad Skittletjuh, dat meisje die eerste haar kindje wilde houden en uiteindelijk met 16 weken toch voor een abortus had gekozen.
Gast- Gast
Bazinga schreef:Ah ik gooi er nog 's een oudje doorheen;
Pnaijdra ... ? Of zo? Damn nu weet ik niet eens meer hoe de naam te spellen.....
Edit... Was 't 'gewoon' Pnaidra? Nee ook niet hè?
Echt een oudje zou ik dat niet noemen, ze kwam hier vorig jaar nog. Phnaidra was de naam trouwens, maar volgens mij heeft nog steeds niemand iets van haar vernomen sindsdien!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
May schreef:Ik ben wel benieuwd hoe het met Qiara en haar studie is..
Leuk dat ik word genoemd! Het gaat de goede kant op. Ik heb nu hoofdstuk 1 af en 2 zo goed als - scriptiebegeleidster wilde dat ik mijn eigen mening nog ging toevoegen - en ik ben op de helft met H3. Hoe gaat het bij jou? Ik heb toch de goed voor me, als ik denk dat jij in de laatste fase zit van de studie SPH?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Ik denk dat je mij daarmee verward. Wij hebben het wel is over scripties en onze opleidingen gehad.Qiara schreef:May schreef:Ik ben wel benieuwd hoe het met Qiara en haar studie is..
Leuk dat ik word genoemd! Het gaat de goede kant op. Ik heb nu hoofdstuk 1 af en 2 zo goed als - scriptiebegeleidster wilde dat ik mijn eigen mening nog ging toevoegen - en ik ben op de helft met H3. Hoe gaat het bij jou? Ik heb toch de goed voor me, als ik denk dat jij in de laatste fase zit van de studie SPH?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Pien schreef:ik vraag me af hoe het met dotje gaat, er was er 1 die in het trouwentopic van jojootje, nera en mirror zat maar er was ook een andere die bij de grote M werkt met een dochtertje met de J.
Check even het topic van CBL over aan het werk gaan!
Zit Gurkie hier niet onder een andere naam?
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Dat zou heel goed kunnen dat Gurkie hier nog is onder een andere naam. En dan heb ik al een donkerbruin vermoeden wie het is
Gast- Gast
Storm schreef:Dat zou heel goed kunnen dat Gurkie hier nog is onder een andere naam. En dan heb ik al een donkerbruin vermoeden wie het is
Jaa ik dus ook Ben benieuwd of we in dezelfde richting denken!
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Carola589 schreef:Ik denk dat je mij daarmee verward. Wij hebben het wel is over scripties en onze opleidingen gehad.Qiara schreef:May schreef:Ik ben wel benieuwd hoe het met Qiara en haar studie is..
Klopt, maar ik heb het er ook met May over gehad . Misschien doen jullie dan allebei SPH, volgens mij waren er wel meerdere. Ik heb er met May over gekletst in het dagcafe en wij hadden ge-pmd :-).
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Mijn vermoeden is wel heeeeeel donkerbruin..Storm schreef:Dat zou heel goed kunnen dat Gurkie hier nog is onder een andere naam. En dan heb ik al een donkerbruin vermoeden wie het is
Gast- Gast
En ik weet het
Maar dat over CBL's topic snapte ik niet, wie is daar in te vinden?
Maar dat over CBL's topic snapte ik niet, wie is daar in te vinden?
Laatst aangepast door Marin op do 19 mei 2011 - 4:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik denk ook te weten wie Gurkie nu is..!
In het topic van CBL gaat het volgens mij om iemand die bij de grote gele M werkt.
In het topic van CBL gaat het volgens mij om iemand die bij de grote gele M werkt.
Gast- Gast
ja die van mij ook, maar mezelf kennende kan het ook goed zijn dat ik het fout heb_Donnaa schreef:Mijn vermoeden is wel heeeeeel donkerbruin..Storm schreef:Dat zou heel goed kunnen dat Gurkie hier nog is onder een andere naam. En dan heb ik al een donkerbruin vermoeden wie het is
Gast- Gast
Oh en ik vraag me af hoe het met Hazeltje en haar zwangerschap gaat, weet iemand dat?
Gast- Gast
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Wat doe je hier eigenlijk?
» Hoe ver ben ik nou eigenlijk?
» Tja.. En nu eigenlijk?
» Hoe zit dit eigenlijk met de ANWB?
» Ook ik ben best wel trots eigenlijk!
» Hoe ver ben ik nou eigenlijk?
» Tja.. En nu eigenlijk?
» Hoe zit dit eigenlijk met de ANWB?
» Ook ik ben best wel trots eigenlijk!