Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ook ik ben best wel trots eigenlijk!

+12
Linda
Sylvana
Dora
red rose
Teddyaapje
Thunder
woezel
Liadan
blondje1313
SarahKey
Coccinelle
Pussycat
16 plaatsers

Ga naar beneden

Ook ik ben best wel trots eigenlijk! Empty Ook ik ben best wel trots eigenlijk!

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 21:41

Vandaag zijn de meiden precies 9 maanden, en ik geef dus ook alweer 9 maanden volledig borstvoeding aan beide. Het gaat nog steeds super goed, dus ik wil er nog wel een tijdje mee doorgaan. Het liefst laat ik het ze zelf bepalen.

We zullen het zien!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik ben best wel trots eigenlijk! Empty Re: Ook ik ben best wel trots eigenlijk!

Bericht  Pussycat di 3 jan 2012 - 21:42

Wat fijn dat ook jij zolang borstvoeding mag/kan geven. Moet bekennen dat ik daar best wel jaloers op ben. Ik moest stoppen omdat ik medicatie kreeg (wat achteraf niet eens nodig was) dus ik baalde enorm en heb er eigenlijk nog wel moeite mee.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Ook ik ben best wel trots eigenlijk! Empty Re: Ook ik ben best wel trots eigenlijk!

Bericht  Coccinelle di 3 jan 2012 - 21:44

Daar mag je zeker trots op zijn, 2 kindjes volledig bv.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SarahKey di 3 jan 2012 - 21:47

Dat is ook iets heel moois om trots op te zijn! En dan nog dubbel ook, petje af!
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 21:49

Pussycat schreef:Wat fijn dat ook jij zolang borstvoeding mag/kan geven. Moet bekennen dat ik daar best wel jaloers op ben. Ik moest stoppen omdat ik medicatie kreeg (wat achteraf niet eens nodig was) dus ik baalde enorm en heb er eigenlijk nog wel moeite mee.

Dat is wel jammer ja, zeker als het achteraf niet nodig bleek.

Ik heb medicijnen voor mijn bloeddruk, en moet eigenlijk ook andere die toch beter voor me zijn, maar omdat het zo nog wel verantwoord is, heb ik in overleg met de internist besloten om gewoon nog met deze door te gaan. Hierbij mag bv gelukkig nog wel. Elke 3 maanden moet ik op controle en bekijken we weer of het nog zo door kan gaan.
Moet nu in april weer, ben benieuwd!

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 di 3 jan 2012 - 21:55

Ik vind het echt knap om aan twee baby's bv te geven, aan eentje kost al een stuk meer tijd dan de fles, laat staan 2!
Hopelijk kun je het nog een hele tijd volhouden.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Liadan di 3 jan 2012 - 21:57

Super dat de borstvoeding al 9 maanden zo goed loopt!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  woezel di 3 jan 2012 - 21:58

Super dat je de meiden nog steeds bv geeft.
Hier ook wel een beetje jaloers. Maar met de medicijnen voel ik me wel een stuk beter. Dus het is wel goed geweest om te stoppen.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Thunder di 3 jan 2012 - 22:00

cheers Super MR!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 23:37

Ik vind het echt een super prestatie!

En aan de foto te zien doen ze het hartstikke goed op jouw voeding. (En stiekem ben ik heel erg jaloers)

Gast
Gast

Bericht  Teddyaapje di 3 jan 2012 - 23:56

blondje1313 schreef:Ik vind het echt knap om aan twee baby's bv te geven, aan eentje kost al een stuk meer tijd dan de fles, laat staan 2!
Hopelijk kun je het nog een hele tijd volhouden.

Hier ben ik het niet mee eens, maar dat is een andere discussie. Voor kolven geldt dat overigens weer wel.

@ mamarosa: Wat goed van je! Geniet er maar van en je mag zeker trots zijn op jezelf!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  red rose wo 4 jan 2012 - 1:05

Wat een mooie prestatie!
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587

Bericht  Dora wo 4 jan 2012 - 8:18

Wat fijn dat ze het nog zo goed doen op jou bv!

Hopelijk mag je er nog lang van genieten.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Sylvana wo 4 jan 2012 - 8:20

Super, mama rosa, daar mag je zeker trots op zijn!

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Linda wo 4 jan 2012 - 8:20

Wauw! Daar mag je zeker trots op zijn! Volgens mij doen maar weinig vrouwen je dat na, echt knap!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Weegschaal wo 4 jan 2012 - 8:47

Dat is zeker iets om trots op te zijn!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  studiebol wo 4 jan 2012 - 22:22

Ik vind het super knap van je dat je het al zo lang vol houd en dat ook nog met twee kindjes!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Happydobby do 5 jan 2012 - 1:00

Kan je ze ook tegelijk voeden?

Ik vind het ook een superprestatie, 4 kinderen, 2 aan de borst, 1 die op tijd op school moet zijn, super hoor!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 0:41

Happydobby schreef:Kan je ze ook tegelijk voeden?

Ik vind het ook een superprestatie, 4 kinderen, 2 aan de borst, 1 die op tijd op school moet zijn, super hoor!

Ik voed ze niet tegelijk nee. Dat lukt me niet, zeker nu ze ouder zijn is dat lastig, omdat ze zo snel afgeleid zijn. Sinds een weekje drinken ze wel zonder tepelhoedje. Al had ik daardoor wel weer flinke kloven, maar die zijn bijna geheeld, en het drinken gaat nu heel goed zonder. Zoon kreeg dit nooit voor elkaar, die heb ik 16 maanden met tepelhoedje gevoed. De meiden dus bijna 9 maanden, en ineens krijgen ze het voor elkaar.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby vr 6 jan 2012 - 1:22

Hier hetzelfde, pas na 2 maanden kon hij zonder tepelhoedje, heb trouwens nooit meer kloven gehad smile

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  sheila123 vr 6 jan 2012 - 3:23

Happydobby schreef:

Idd! Ik heb het ook al vaker gezegd maar vind het ook echt knap!! Petje af hoor!!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: