Hoe is het eigenlijk met..
+30
Phileine
Xanna
Qiara
Pien
studiebol
Burn
Supertalentje
Mamsie
Ellebel
Jordana
Inge
Monte
Bliss
SuperGrover
Tania
rapa nui
TGR
Cheesegirl
Sweety
Julia
Muppetje
Jeanette
Zininzon
Sushi
May
silly-one
ThinkPink
SoGood
Snoopy
girli
34 plaatsers
Pagina 6 van 7
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Hoe is het eigenlijk met..
Storm schreef: Oh en ik vraag me af hoe het met Hazeltje en haar zwangerschap gaat, weet iemand dat?
Ik meen mij te herinneren dat ze op vakantie is, maar dat alles goed is.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
ooh ja die heb ik ook nog weleens in het echt ontmoet dat meisje met die heel veel katten waar de ansichtkaart van marin hing.
Ik zit hier trouwens ook alweer uhh 10 jaar
Ik zit hier trouwens ook alweer uhh 10 jaar
remover27- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11
Ik dacht afgelopen week ook dat ik Gurkie herkende.. Ben benieuwd of we hetzelfde denken..Storm schreef:ja die van mij ook, maar mezelf kennende kan het ook goed zijn dat ik het fout heb_Donnaa schreef:Mijn vermoeden is wel heeeeeel donkerbruin..Storm schreef:Dat zou heel goed kunnen dat Gurkie hier nog is onder een andere naam. En dan heb ik al een donkerbruin vermoeden wie het is
Ik vraag me af hoe het met Swaaze,Ace, en Witte oleander gaat.En ik ben ook benieuwd naar Anneke.
Gast- Gast
De uitslag van Hazeltje was inderdaad goed.. en ze is volgens mij nog lekker op vakantie!
Gast- Gast
Volgens mij weet ik ook wie Gurkie is!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Guattari schreef:Sogood schreef:Guattari schreef:Had iedereen echt zo'n grafhekel aan Sens? Het is al lang geleden, maar voor zover ik me nog kan herinneren had ik nooit problemen met d'r en was ze eigenlijk altijd heel lief tegen me...
Serieus? Ja een verschrikkelijk mens!
Haha, ja ik heb serieus nooit gezeik gehad met haar of Beer. Tegen mij was ze altijd heel lief en complimenteus.
Nou tegen mij niet, ik had vaak het idee dat ze me het gevoel wilde geven dat ik maar een jong meisje was dat nog weinig van de wereld begreep. Maar goed, we zijn nu weer tig jaar verder dus misschien is ze nu wel super aardig tegen me! ;-)
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Arden schreef:Skittle was ik vroeger!! Haha sindsdien wel weggeweest en dit is mijn tweede naam sinds Skittle. Niet te verwarren met Skittletjuh trouwens die eerst heel blij was met haar zwangerschap en toen abortus liet plegen, dat was ik niet.
Echt?! I didn't know!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Bliss schreef:
dus niemand (her)kende mij ooit geloof ik (was toen Unknown Girl). Ik kom hier volgens mij vanaf mn 19e en ben nu 27.
Ik herkende je juist beter als UG. Nu haal ik je plaatje steeds door de war met Sogood. Ik vind UG een leuke, originele naam.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Lady4 schreef:Arden schreef:Skittle was ik vroeger!! Haha sindsdien wel weggeweest en dit is mijn tweede naam sinds Skittle. Niet te verwarren met Skittletjuh trouwens die eerst heel blij was met haar zwangerschap en toen abortus liet plegen, dat was ik niet.
Echt?! I didn't know!
Maak dat 2
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Melis_je schreef:Bliss schreef:
dus niemand (her)kende mij ooit geloof ik (was toen Unknown Girl). Ik kom hier volgens mij vanaf mn 19e en ben nu 27.
Ik herkende je juist beter als UG. Nu haal ik je plaatje steeds door de war met Sogood. Ik vind UG een leuke, originele naam.
Haha die lijken toch helemaal niet op elkaar?
Gast- Gast
Marin schreef:
Jawel, de een is
Melis_je- Kletskop
Melis_je schreef:Marin schreef:
Jawel, de een islipsticknagellak en de ander schoenen!
Ja als twee druppels water
Grappig is dat, ik heb ook wel rare associaties met namen enzo.
Gast- Gast
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met Marin is..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met Marin is..
Dat ben ik
Het gaat wel weer, en heb m'n verdriet maar constructief omgezet in de realisatie dat ik toch echt die kant op wil en naar andere mogelijkheden kijken hoe ik daar zou kunnen wonen. ik overweeg nu serieus om een PhD te gaan doen daar, dus promoveren. Dat duurt ongeveer 4 tot 6 jaar (afhankelijk van het programma), en wie weet wie ik daar tegen kom in de tussentijd
Gast- Gast
Pien schreef:ik vraag me af hoe het met dotje gaat, er was er 1 die in het trouwentopic van jojootje, nera en mirror zat maar er was ook een andere die bij de grote M werkt met een dochtertje met de J.
verder ben ik heel erg benieuwd hoe het met jacolien en gurkie is, of jacolien inmiddels al getrouwd. en ook ben ik heel benieuwd naar Jadore, laatste wat ik wel hier hoorde was dat haar relatie over was maar ben gewoon benieuwd hoe het nu met haar gaat, vond haar altijd zo'n leuke lieve meid.
Degene die in het trouwentopic zat was Dottie, niet dat je haar verward met Dotje, en met haar gaat het goed. Ze heeft een zoontje van bijna 3 en een dochtertje van (bijna) 1.
Gast- Gast
Marin schreef:Burn schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met Marin is..
Dat ben ik
Het gaat wel weer, en heb m'n verdriet maar constructief omgezet in de realisatie dat ik toch echt die kant op wil en naar andere mogelijkheden kijken hoe ik daar zou kunnen wonen. ik overweeg nu serieus om een PhD te gaan doen daar, dus promoveren. Dat duurt ongeveer 4 tot 6 jaar (afhankelijk van het programma), en wie weet wie ik daar tegen kom in de tussentijd
Hahah! Dat wist ik wel dat jij dat was!
Je dromen komt ooit uit!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Marin schreef:Melis_je schreef:Marin schreef:
Jawel, de een islipsticknagellak en de ander schoenen!
Ja als twee druppels water
Grappig is dat, ik heb ook wel rare associaties met namen enzo.
Haha, ik kan mij zo de avatar van Sogood ff niet voor de geest halen, maar volgens mij lijkt ie niet op die van mij idd! Maar als UG had ik regelmatig wisselende avatars, dus waarom herkende je me toen beter, Melis_je?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik weet niet wie Gurkie isss....
Wil de Christelijke forumster met een Engelse (Walese?) (ex?)vriend op staan?
Wil de Christelijke forumster met een Engelse (Walese?) (ex?)vriend op staan?
Gast- Gast
Ik heb wel een vermoeden wie Gurkie is, maar die is nog maar lichtbruin helaas Ben wel benieuwd hoe het met haar gaat!
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Julia schreef:Ik heb wel een vermoeden wie Gurkie is, maar die is nog maar lichtbruin helaas Ben wel benieuwd hoe het met haar gaat!
Nou die van mij is pimpelpaars.
Gast- Gast
yvonne schreef:Ik dacht afgelopen week ook dat ik Gurkie herkende.. Ben benieuwd of we hetzelfde denken..Storm schreef:ja die van mij ook, maar mezelf kennende kan het ook goed zijn dat ik het fout heb_Donnaa schreef:Mijn vermoeden is wel heeeeeel donkerbruin..Storm schreef:Dat zou heel goed kunnen dat Gurkie hier nog is onder een andere naam. En dan heb ik al een donkerbruin vermoeden wie het is
Ik vraag me af hoe het met Swaaze,Ace, en Witte oleander gaat.En ik ben ook benieuwd naar Anneke.
Met Swaaze en Ace gaat ook alles goed. Die zijn net als Cleo ook aan de katten, Ace heeft er 9 Anneke weet ik niet, weet wel dat die twee zoontjes heeft maar die spreek ik verder niet meer, Swaaze en Ace wel.
Gast- Gast
Met Stylizzimo isanity (mama van Sienna) gaat het zo ver ik weet ook goed. Ze hebben een leuke hond gekocht en ze is idd getrouwd.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Mamsie schreef:Met Stylizzimo isanity (mama van Sienna) gaat het zo ver ik weet ook goed. Ze hebben een leuke hond gekocht en ze is idd getrouwd.
Dat zijn ook de laatste dingen die ze hier, of ja op het oude forum, heeft gepost toch? Ik kan me de foto's nog wel herinneren.
Gast- Gast
Bij een nieuwe avatar kijk ik wel even wie het is, maar bij deze denk ik steeds: "Oh, een reactie van Sogood/Bliss". Jullie zijn een beetje één persoon geworden voor mij.Bliss schreef:
Maar als UG had ik regelmatig wisselende avatars, dus waarom herkende je me toen beter, Melis_je?
Melis_je- Kletskop
Wie Gurkie kan zijn heb ik echt geen idee van!!
Lady Guinevere was er ook een aantal jaar terug, is ze helemaal weg?
En dat meisje met een zus die getrouwd was met een jongen in Staphorst, die kreeg toen kindje wat geen naam kreeg en wat meer van dat soort apartere dingen?
Zelf zou ze ook gaan trouwen. Weet geen naam meer...
Lady Guinevere was er ook een aantal jaar terug, is ze helemaal weg?
En dat meisje met een zus die getrouwd was met een jongen in Staphorst, die kreeg toen kindje wat geen naam kreeg en wat meer van dat soort apartere dingen?
Zelf zou ze ook gaan trouwen. Weet geen naam meer...
Gast- Gast
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Wat doe je hier eigenlijk?
» Hoe ver ben ik nou eigenlijk?
» Tja.. En nu eigenlijk?
» Hoe zit dit eigenlijk met de ANWB?
» Ook ik ben best wel trots eigenlijk!
» Hoe ver ben ik nou eigenlijk?
» Tja.. En nu eigenlijk?
» Hoe zit dit eigenlijk met de ANWB?
» Ook ik ben best wel trots eigenlijk!