Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tja.. En nu eigenlijk?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Tja.. En nu eigenlijk? Empty Tja.. En nu eigenlijk?

Bericht  SoGood za 29 dec 2012 - 0:20

Na mijn studie kon ik geen baan vinden en ben ik iets totaal anders gaan doen en nu heb ik een vast contract. (Zeer verkorte versie, haha) Wat ik nu doe is niet iets wat ik leuk vind maar he, werk is werk. Helaas moet ik nu minder gaan werken (helaas qua inkomensten, verder vind ik het heerlijk). Alleen weet ik nu niet zo goed wat ik moet doen, wat de mogelijkheden zijn, kan ik er een baan naast nemen (wat dan?), moet ik gewoon een compleet nieuwe baan zoeken? Maar dan verlies ik mijn vaste contract weer en met het idee om een huis te kopen is dat ook weer niet handig. En wat kan/wil ik nou eigenlijk? Ik ben echt de weg en het overzicht kwijt, het maakt me onrustig, verdrietig en na jaaaren studeren voel ik me ook wel een mislukkeling eigenlijk. (Al weet ik dat het niet helemaal mijn schuld is)

Anyway, ik vind het fijn om het hier even online te gooien, misschien heeft iemand nog een idee? Bedankt anders voor het lezen. Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tja.. En nu eigenlijk? Empty Re: Tja.. En nu eigenlijk?

Bericht  Starla za 29 dec 2012 - 1:01

Wat wil je zelf? Het komt een beetje over alsof je je huidige baan alleen voor de veiligheid houdt, en er niet echt gelukkig mee bent. Als je een baan wil waar je waarschijnlijk wel gelukkiger wordt, moet je misschien iets anders uitstellen. Maar dat hoeft misschien ook wel helemaal niet.
Ik zou zelf niet willen werken bij iets waar ik niet gelukkig van word, en het erop wagen om een leukere baan te zoeken.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tja.. En nu eigenlijk? Empty Re: Tja.. En nu eigenlijk?

Bericht  mezzoforte wo 2 jan 2013 - 1:08

Werk je nu fulltime?
Het hebben van een vast contract hoeft geen voorwaarde te zijn voor hypotheek. Kan ook o.b.v. gemiddeld inkomen over laatste 3 jaar, dus als dat je tegenhoudt...
In wat voor sector zoek je werk?
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tja.. En nu eigenlijk? Empty Re: Tja.. En nu eigenlijk?

Bericht  Atelier Madame wo 2 jan 2013 - 1:29

Ligt beetje aan de sector waar je een baan zoekt, als je makkelijk een vergelijkbare baan zoals nu vindt is de stap natuurlijk makkelijker. Heb je leuke collega's, hoe makkelijk rol je met je studie je werkgebied weer in etc. Vast contract is natuurlijk geen voorwaarde voor zekerheid maar wel heel prettig.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tja.. En nu eigenlijk? Empty Re: Tja.. En nu eigenlijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum