Ook even heel trots .....
+33
love
Zora
loesje
mzcharlotte
Lejow
Liadan
Pien11
bo
Merai
Nana
Lady4
Happydobby
Minx
Dora
Tania
Ambivalence
Sjaantje
Bruintje Beer
Limburg85
Try
Parisienne
mirrie
meisjesmama
PapillonRose
Mikki
Mamsie
missmarm
Susan
LotteK
Meeko
LindaK
Koffieleut
Pien
37 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Ook even heel trots .....
wat knap en snel zeg!!! veel kindjes lopen nog niet als ze net 1 jaar zijn en dat mara dat wel kan is bijzonder!
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Wauw wat goed zeg!! Ook supercool dat jullie de artsen zo versteld kunnen laten staan met haar
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Wat zijn jullie lief Ik had er nog niet zo over nagedacht maar als ik jullie reactie's zo lees is M.ara misschien met praten/linken leggen e.d. nog best vroeg, is weer eens wat anders dan al die ellendige brieven met zware achterstanden etc.
M.ara loopt trouwens nog niet hoor, ze trekt zich wel op aan de tafel en aan andere dingen en aan de hand is ze een paar keer overgestapt naar de bank. Aan de hand stapt ze een paar stapjes.
M.ara loopt trouwens nog niet hoor, ze trekt zich wel op aan de tafel en aan andere dingen en aan de hand is ze een paar keer overgestapt naar de bank. Aan de hand stapt ze een paar stapjes.
Laatst aangepast door Mama_van2 op wo 1 jun 2011 - 21:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat geweldig! Ze gaat ineens een paar grote stappen vooruit he, de laatste weken. Jullie mogen met recht weer trots zijn op deze prestatie van haar. Go M.ara!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wat super zeg! Terecht trots op je meisje Ondanks alle tegenslagen en soms slechte berichten laat ze jullie toch steeds maar weer mooi versteld staan hè? Volgens mij is het echt een doorzettertje, en zo te lezen is ze met sommige dingen juist best vroeg. Super!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wat super fijn dat ze zulke vorderingen maakt! Echt leuk om te lezen en je vreugde spat er vanaf!
Gast- Gast
@ Mama van 2: Misshcien dat nu ze zo snel ineens gaat, loopt ze dadelijk ook zo ineens los.
Je hebt het vaak niet in de gaten
Ik vind het echt fijn voor jullie dat ze nu zo snel gaat en wat dat betreft het dus wel goed zit.
Ok, ze loopt misschien ietsje achter... Maar zo snel als ze nu alles doet is ze het flink aan het inhalen
Geniet er maar lekker van.
Dat is jullie gegund!
Je hebt het vaak niet in de gaten
Ik vind het echt fijn voor jullie dat ze nu zo snel gaat en wat dat betreft het dus wel goed zit.
Ok, ze loopt misschien ietsje achter... Maar zo snel als ze nu alles doet is ze het flink aan het inhalen
Geniet er maar lekker van.
Dat is jullie gegund!
Gast- Gast
Wauw, Mama van 2, wat een geweldig nieuws! En ik dacht ook gelijk, 'goh daar is ze vlot mee, met dat praten' want volgens mij is ze ongeveer net zo oud als mijn nichtje dus ik heb een soort 'vergelijkingsmateriaal'.
Maar zo'n positieve stap vooruit hebben jullie wel verdiend na alle tegenslagen, dus geniet er maar lekker van (maar dat zal je ongetwijfeld zéker doen )
Maar zo'n positieve stap vooruit hebben jullie wel verdiend na alle tegenslagen, dus geniet er maar lekker van (maar dat zal je ongetwijfeld zéker doen )
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik vond haar zeker vroeg met praten/linken leggen. Zeker inde situatie waar in ze zit dat haar start nou niet super was.
En lopen aan 1 hand is ook al super!!
Hier zijn de woorden: papa, mama, dank, hap (haar favoriete woord), aai, kijk, die. Zijn hele andere woorden als paard en dergelijke.
Ik hoop echt dat ze zo door gaat zetten!!!
En lopen aan 1 hand is ook al super!!
Hier zijn de woorden: papa, mama, dank, hap (haar favoriete woord), aai, kijk, die. Zijn hele andere woorden als paard en dergelijke.
Ik hoop echt dat ze zo door gaat zetten!!!
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
@mama_van2
Ik weet de voorgeschiedenis niet van je dochter betreft epilepsie niet, ik zelf heb het vroeger ook gehad, en ben er door middel van medicatie ook overheen gegroeid. Ik heb epilepsie gehad van me 4 tot mijn 11de( had de zwaarste aanvallen) bij mij wisten ze niet waar het vandaan kwam, waarschijnlijk door een hersenschudding.
Maar wat goed dat ze al zo ver ontwikkelt! Echt super voor jullie!
Ik weet de voorgeschiedenis niet van je dochter betreft epilepsie niet, ik zelf heb het vroeger ook gehad, en ben er door middel van medicatie ook overheen gegroeid. Ik heb epilepsie gehad van me 4 tot mijn 11de( had de zwaarste aanvallen) bij mij wisten ze niet waar het vandaan kwam, waarschijnlijk door een hersenschudding.
Maar wat goed dat ze al zo ver ontwikkelt! Echt super voor jullie!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Echt super dat ze dat nu ook al doet. Kan me voorstellen dat je daar heel trots op bent. Klein eigenwijsje dat haar eigen plan trekt en de dokters versteld doet staan
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Wat fijn dat ze het zo goed doet en dat ze al begint de babbelen. Daar mag je inderdaad erg trots op zijn. Hoe vind S.enna het dat haar zusje kan kruipen en begint te praten?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Wat een super goed bericht weer, je liefde en trots voor haar spatten er vanaf! En terecht natuurlijk, dit kleine meisje blijkt nu al net zo'n sterke vrouw als haar moeder Ga zo door lieve M.ara!
Ik ben net als mijn voorganger ook benieuwd hoe S.enna er op reageert. In hoeverre begrijpt zij wat er aan de hand is met M.ara en hoe bijzonder dit is?
Ik ben net als mijn voorganger ook benieuwd hoe S.enna er op reageert. In hoeverre begrijpt zij wat er aan de hand is met M.ara en hoe bijzonder dit is?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Bedankt allemaal, jullie zijn echt lief.
Love, wat fijn om te horen dat jij over je epilepsie bent heen gegroeid door medicatie, echt super. Onze dochter heeft een aanlegstoornis in haar rechter hersenen. Kort gezegd mist ze 1/4 van haar rechter hersenhelft. Hierdoor heeft ze blijvende complexe epilepsie, ze zal haar leven lang medicijnen moeten slikken. Haar epilepsie is nu al 6 maanden onder controle. Ze heeft nog wel moeite met drukte en veranderingen maar dat is allemaal te overzien. Het stukje hersenen wat er niet zit is verantwoordelijk voor je denken/doen/dingen zeggen/aangeven/beslissingen nemen/aansturen van actie's (stukje motorische) centrum van autisme/gedragstoornissen etc. het is een heel breed gebied. Vandaar dat we nu zo blij zijn dat ze erg grote sprongen maakt in haar ontwikkeling. Als je eens meer wil lezen, of het hele verhaal van M.ara, ze heeft een website : www.marasenna.babysite.nl
Voor degene die het vroegen, M.ara ia vandaag precies 14 maanden.
Senna reageert goed op de nieuwe ontwikkelingen van M.ara. Ze speelt graag voor fysiotherapeute, zo noemt ze zichzelf ook. Ze gaat dan de oefeningen die de therapeute met M. doet ook nadoen, echt schattig. Ze roept dan de hele tijd 'goed zo goed zo, je kan het wel' Ze heeft wel in de gaten dat M.ara hard vooruit gaat in haar ontwikkeling, gisteren zei ze tegen M.ara dat als ze haar medicijnen goed inneemt ze minder gehandicapt zal zijn. (ik was toen M.ara haar spuiten aan het geven) dus ze heeft het wel in de gaten. O ja en als M.ara alleen kan lopen gaat S.enna alleen met de bus naar de stad op haar eerste schoenen te kopen, want die krijgt ze dan van S.enna
Love, wat fijn om te horen dat jij over je epilepsie bent heen gegroeid door medicatie, echt super. Onze dochter heeft een aanlegstoornis in haar rechter hersenen. Kort gezegd mist ze 1/4 van haar rechter hersenhelft. Hierdoor heeft ze blijvende complexe epilepsie, ze zal haar leven lang medicijnen moeten slikken. Haar epilepsie is nu al 6 maanden onder controle. Ze heeft nog wel moeite met drukte en veranderingen maar dat is allemaal te overzien. Het stukje hersenen wat er niet zit is verantwoordelijk voor je denken/doen/dingen zeggen/aangeven/beslissingen nemen/aansturen van actie's (stukje motorische) centrum van autisme/gedragstoornissen etc. het is een heel breed gebied. Vandaar dat we nu zo blij zijn dat ze erg grote sprongen maakt in haar ontwikkeling. Als je eens meer wil lezen, of het hele verhaal van M.ara, ze heeft een website : www.marasenna.babysite.nl
Voor degene die het vroegen, M.ara ia vandaag precies 14 maanden.
Senna reageert goed op de nieuwe ontwikkelingen van M.ara. Ze speelt graag voor fysiotherapeute, zo noemt ze zichzelf ook. Ze gaat dan de oefeningen die de therapeute met M. doet ook nadoen, echt schattig. Ze roept dan de hele tijd 'goed zo goed zo, je kan het wel' Ze heeft wel in de gaten dat M.ara hard vooruit gaat in haar ontwikkeling, gisteren zei ze tegen M.ara dat als ze haar medicijnen goed inneemt ze minder gehandicapt zal zijn. (ik was toen M.ara haar spuiten aan het geven) dus ze heeft het wel in de gaten. O ja en als M.ara alleen kan lopen gaat S.enna alleen met de bus naar de stad op haar eerste schoenen te kopen, want die krijgt ze dan van S.enna
Gast- Gast
Wat knap zeg! Als ik het vergelijk met mijn zoontje (bijna 13 maanden) zou je helemaal niet zeggen dat ze een achterstand heeft. Ik kan me voorstellen dat jullie hier heel gelukkig van worden!
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een prachtige lach! Super schattig .
En die kruip foto is ook super! Logisch dat je daar heeel trots op bent.
En die kruip foto is ook super! Logisch dat je daar heeel trots op bent.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Echt super hoe ze iedereen verbaasd laat staan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Bedankt meiden
Stoer hé dat ze iedereen zo versteld laat staan, ik kan niet wachten om haar over 3 weken bij de neuroloog op de grond te zetten en haar gezicht te zien als ze ziet dat M.ara kruipt. Dat had ze echt nooit verwacht. Zo hadden ze ook nooit verwacht dat M.ara aanval vrij zou worden en dat ze contact zou kunnen maken, nou geloof me, contact maken kan ze heel goed en aanstellen ook
Stoer hé dat ze iedereen zo versteld laat staan, ik kan niet wachten om haar over 3 weken bij de neuroloog op de grond te zetten en haar gezicht te zien als ze ziet dat M.ara kruipt. Dat had ze echt nooit verwacht. Zo hadden ze ook nooit verwacht dat M.ara aanval vrij zou worden en dat ze contact zou kunnen maken, nou geloof me, contact maken kan ze heel goed en aanstellen ook
Gast- Gast
Maar als ze 14 maanden is, dan is ze niet eens zo extreem laat ermee toch? Netjes hoor!
Jullie moeten wel enorm trots zijn.
Jullie moeten wel enorm trots zijn.
Gast- Gast
Nee, helemaal niet. Het is prima dat ze op deze leeftijd gaat kruipen en optrekken. We zijn er alleen zo erg gelukkig mee gezien artsen tegen ons hebben uitgesproken zich ernstige zorgen te maken of M.ara zich wel motorische zou gaan ontwikkelen.
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: