Ook even heel trots .....
+33
love
Zora
loesje
mzcharlotte
Lejow
Liadan
Pien11
bo
Merai
Nana
Lady4
Happydobby
Minx
Dora
Tania
Ambivalence
Sjaantje
Bruintje Beer
Limburg85
Try
Parisienne
mirrie
meisjesmama
PapillonRose
Mikki
Mamsie
missmarm
Susan
LotteK
Meeko
LindaK
Koffieleut
Pien
37 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Ook even heel trots .....
Ja die maakt ze zeker waar. Vorig jaar aug. t/m ongeveer jan. dit jaar moesten we van de artsen nadenken over een aangepaste kinderstoel/een kinder rolstoeltje voor haar spierspanning/ een speciaal badje en andere aanpassingen in huis. Natuurlijk zijn er nu nog grote zorgen omtremt haar hersenafwijking maar die zullen altijd blijven. Voor nu gaat het echt heel goed, het is nog onwerkelijk maar dat besef komt ook wel weer terug. Wij genieten (en daarom ga ik zo lekker shoppen met mijn moeder bij de prenatal )
Gast- Gast
Als ze trouwens zo doorgaat met ontwikkeling gaat de nieuwe opname ook niet meer door en de nieuwe MRI ook niet Deze opname en MRI stonden gepland omdat M.ara ervan verdacht wordt dat ze meerdere aanlegstoornissen heeft achterin haar hersenen. Dit gezien haar motorische achterstand, achterin de hersenen zit namelijk het motorische gedeelte. We hopen erg hard dat ze zo doorgaat en dat ze voorlopig niet opgenomen wordt.
Gast- Gast
Pien schreef:Fauve schreef:Wat fantastisch meis, ik krijg er gewoon tranen in mijn ogen van! Echt geweldig dat ze gewoon de artsen verbaasd laat staan!!
volkomen mee eens....
nou hier nog een! leef zo met jullie mee en dan is dit zulk geweldig nieuws! wat een vechtertje die dame van jullie!
mirrie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10
Go M.ara!
Wat moet dit ook weer een heerlijk moment voor jullie geweest zijn zeg. Oprecht een trotse mama!
Wat moet dit ook weer een heerlijk moment voor jullie geweest zijn zeg. Oprecht een trotse mama!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Oh wat ontzettend goed van haar!! Geniet er lekker van!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Goed gedaan M.ara. Maak je papa en mama maar enorm blij met deze enorme stap in je ontwikkelen. Blijf ze maar verbazen :-)
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Als ze trouwens zo doorgaat met ontwikkeling gaat de nieuwe opname ook niet meer door en de nieuwe MRI ook niet Deze opname en MRI stonden gepland omdat M.ara ervan verdacht wordt dat ze meerdere aanlegstoornissen heeft achterin haar hersenen. Dit gezien haar motorische achterstand, achterin de hersenen zit namelijk het motorische gedeelte. We hopen erg hard dat ze zo doorgaat en dat ze voorlopig niet opgenomen wordt.
Zou het zo kunnen zijn dat al haar energie ging naar de epilepsie en dat, nu ze medicijnen heeft waarmee ze aanvalsvrij is, haar geest en lichaam zich weer kunnen richten op ontwikkeling? Sorry hoor voor alle vragen haha, ik vind het zo interessant Het zou natuurlijk wel heerlijk zijn als de nieuwe opname en de MRI voorlopig niet meer hoeven!!
Gast- Gast
Nou ik voel gewoon zo veel plaatsvervangende trots voor die kleine meid van jou. Echt super goed! Dat is echt fijn nieuws!
Gast- Gast
Wat ontzettend goed en knap!!
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Wat SUPERgoed van M.ara!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Bedankt voor jullie lieve reactie's Vanavond hebben we nog flink geoefend en ze kroop zo van de speelmat naar de bank en dat is zo'n 6 meter, het gaat zelfs al minder wankel. Ze is zelf ook reuze trots en ze glunderd helemaal als wij haar een applaus geven
Even Off topic ; Vandaag is het sowieso een trotse dag, vanmiddag hebben we te horen gekregen dan mijn broer(tje) na maanden lange traningen is aangekomen als co-piloot bij Sunexpress Het enige nadaal voor ons is dat hij voor 3 jaar in Turkije gaat wonen en wij hem erg zullen missen maar dat weegt niet op tegen zijn droom.
Even Off topic ; Vandaag is het sowieso een trotse dag, vanmiddag hebben we te horen gekregen dan mijn broer(tje) na maanden lange traningen is aangekomen als co-piloot bij Sunexpress Het enige nadaal voor ons is dat hij voor 3 jaar in Turkije gaat wonen en wij hem erg zullen missen maar dat weegt niet op tegen zijn droom.
Gast- Gast
Wauw, wat goed van M.a.r.a!!
Wat fijn om te lezen dat ze qua ontwikkeling jullie allemaal verbaasd laat, zelfs de doktoren! Ze doet het gewoon allemaal lekker op haar eigen tempo, wie weet wat voor verrassingen ze allemaal nog voor jullie heeft de komende tijd
En ik hoop dat dit ook zal betekenen dat de volgende MRI niet meer nodig is, ik blijf je verhalen volgen!
Edit: en wat een goed nieuws voor je broertje!
Wat fijn om te lezen dat ze qua ontwikkeling jullie allemaal verbaasd laat, zelfs de doktoren! Ze doet het gewoon allemaal lekker op haar eigen tempo, wie weet wat voor verrassingen ze allemaal nog voor jullie heeft de komende tijd
En ik hoop dat dit ook zal betekenen dat de volgende MRI niet meer nodig is, ik blijf je verhalen volgen!
Edit: en wat een goed nieuws voor je broertje!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Wat een ontzettend fijn dat Mara zo vooruit gaat! Super goed van haar!
Ambivalence- Fluisteraar
- Aantal berichten : 207
Punten : 255
Wat super goed van M.ara. Dan mag je zeker trots zijn hoor!
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Wat goed M.ara! Wat zullen je papa, mama en zus trots op je zijn!
Goed blijven oefenen, dan zul je vaak aplaus krijgen!
Hopelijk blijft ze zo doorgaan in haar ontwikkelingen. En dat ze dit op d'r eigen tempo mag doen.
(en wat een leuk nieuws voor je broertje)
Goed blijven oefenen, dan zul je vaak aplaus krijgen!
Hopelijk blijft ze zo doorgaan in haar ontwikkelingen. En dat ze dit op d'r eigen tempo mag doen.
(en wat een leuk nieuws voor je broertje)
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Bedankt allemaal, lief ! Ik weet zeker dat ze vrijdag op het revalidatie centrum wel even zullen opkijken. Binnen 2 weken is ze gaan kruipen/overal een optrekken/uit een tuitbeker gaan drinken i.p.v een flesje/ en gaat ze van alles napraten zoals poes/ja/nee/opa/daaag o ja en ze zwaait nu ook als je haar in bed legt zegt ze heel duidelijk 'daaag daag' en dan zwaait ze met 1 handje. ( Ja ik zit weer helemaal terug om mijn roze wolk )
Gast- Gast
Ze is net 1 toch als ik het goed heb? Wat super zeg dat ze dat allemaal al doet, wat moet dat een goed gevoel zijn. Voel je je nu ook een beetje opgelucht (is niet het goede woord denk ik)?? Ik krijg door je verhalen hier heel erg het gevoel dat er nog meer van dit soort momenten gaan komen waarbij eigenwijze M.ara de dokters gewoon het nakijken geeft. Je mag trots zijn op je twee mooie dochters.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Wat goed zeg!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een topper, die dochter van jullie!! Ik hoop ontzettend dat ze zo door zal gaan met haar ontwikkeling en daarmee alle prognoses van de artsen van tafel zal vegen! Geniet jij maar lekker van deze roze wolk, het is je zo gegund.
Hoe gaat S.enna met dit alles om? Al helemaal gewend aan het verdelen van de aandacht en van het feit dat haar zusje toch wat extra zorg nodig heeft?
Hoe gaat S.enna met dit alles om? Al helemaal gewend aan het verdelen van de aandacht en van het feit dat haar zusje toch wat extra zorg nodig heeft?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Wat super zeg zo'n sprong vooruit!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Fairytale schreef:Ze is net 1 toch als ik het goed heb? Wat super zeg dat ze dat allemaal al doet, wat moet dat een goed gevoel zijn. Voel je je nu ook een beetje opgelucht (is niet het goede woord denk ik)?? Ik krijg door je verhalen hier heel erg het gevoel dat er nog meer van dit soort momenten gaan komen waarbij eigenwijze M.ara de dokters gewoon het nakijken geeft. Je mag trots zijn op je twee mooie dochters.
Ja, we voelen ons zeker wel opgelucht en dit gevoel neemt meer de overhand dan het angstige gevoel wat we met ons meedragen. Soms kan ik het ook echt niet geloven, het voelt onwerkelijk. Een maand of 2 geleden werd er nogmaals gesproken en benadrukt over haar geestelijke beperking en haar zwaar motorische achterstand en kijk nu eens. We hopen echt ontzettend hard dat M.ara nog meer van deze dingen laat zien en dat ze het niet gaat vergeten want dat is natuurlijk al eens eerder gebeurd. Dat gedeelte jaagt me dan wel weer angst aan omdat de artsen denken dat het niet onwikkelde gebied hersenen ook het korte termijn geheugen heeft geraakt maar goed dat is afwachten. Vandaag betrapte ik mezelf er ook op dat ik eigenlijk helemaal niet meer zo bang ben voor haar epilepsie, het gaat nu al een héle tijd goed dus waarom zou ze geen maanden of zelfs jaren aanvals vrij kunnen zijn ?
Gast- Gast
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: