Ook even heel trots .....
+33
love
Zora
loesje
mzcharlotte
Lejow
Liadan
Pien11
bo
Merai
Nana
Lady4
Happydobby
Minx
Dora
Tania
Ambivalence
Sjaantje
Bruintje Beer
Limburg85
Try
Parisienne
mirrie
meisjesmama
PapillonRose
Mikki
Mamsie
missmarm
Susan
LotteK
Meeko
LindaK
Koffieleut
Pien
37 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Ook even heel trots .....
Want M.ara kruipt sinds vamorgen een aantal meter Ik ben echt zo trots op haar en wat ze nu allemaal sinds deze week laat zien. Kruipen/optrekken aan de tafel/ woordjes napraten en ze heeft bij de fysiotherapeute nu een paar keer 3 sec. helemaal los gestaan. Nu maar hopen dat ze het niet 'vergeet' en dat ze het blijft doen maar voor nu ben ik echt ontzettend trots
Gast- Gast
Re: Ook even heel trots .....
Wauw!! Wat goed van M.ara!! Echt helemaal super... Dit is niet 1 stapje in de goede richting, nee... dit zijn er gelijk 10!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Oh wat goed zeg Mamavan2!! Geweldig :D
Ik hoop dat je het niet stom vind dat ik het vraag, maar gaat M.ara de laatste tijd "snel" in haar ontwikkeling? Ik weet hoe vervelend je het vind als mensen zeggen van ach zie je nou, het komt wel goed, en dat bedoel ik er ook niet mee te zeggen maar ik hoor regelmatig positieve berichten over M.ara van je de laatste tijd dat ik het me afvroeg
Ik hoop dat je het niet stom vind dat ik het vraag, maar gaat M.ara de laatste tijd "snel" in haar ontwikkeling? Ik weet hoe vervelend je het vind als mensen zeggen van ach zie je nou, het komt wel goed, en dat bedoel ik er ook niet mee te zeggen maar ik hoor regelmatig positieve berichten over M.ara van je de laatste tijd dat ik het me afvroeg
Gast- Gast
Wat goed!!!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Wat goed van M.ara!!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10
Wat super goed zeg! Mag je zeker trots op zijn!
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Oooo wat goed van haar zeg!!
LotteK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 252
Wat een superfijn nieuws!
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wat goed zeg! Oprecht een trotse mama! Wat gaat ze ineens vooruit he, fijn hoor!
Gast- Gast
wat moet zoiets voor jullie extra heerlijk zijn om te zien!
missmarm- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 238
Wat goed zeg van haar. Kan me voorstellen dat je er helemaal van in de wolken bent.
Gast- Gast
Whoehoeee!!!! Super goed!!!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Wat goed!
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Wat leuk jullie reactie's Ik ben ook echt helemaal blij vandaag, ze doet het zo goed !
Fauve, dat is toch helemaal niet erg om te vragen. M.ara gaat inderdaad ineens heel hard vooruit, ze maakt echt grote sprongen in haar ontwikkeling en dat tegen alle verwachtingen van alle artsen in. Als we weer eens op controle zijn en vertellen wat ze allemaal al kan en zegt dat kijken ze ons soms wat verward aan en lijken ze het niet te geloven totdat ze het laat zien. Wat M.ara nu laat zien daar konden wij alleen maar van dromen. Ze zou zich niet tot matig gaan ontwikkelen en kijk maar eens wat ze nu allemaal al kan * Wij zijn super trots *
Fauve, dat is toch helemaal niet erg om te vragen. M.ara gaat inderdaad ineens heel hard vooruit, ze maakt echt grote sprongen in haar ontwikkeling en dat tegen alle verwachtingen van alle artsen in. Als we weer eens op controle zijn en vertellen wat ze allemaal al kan en zegt dat kijken ze ons soms wat verward aan en lijken ze het niet te geloven totdat ze het laat zien. Wat M.ara nu laat zien daar konden wij alleen maar van dromen. Ze zou zich niet tot matig gaan ontwikkelen en kijk maar eens wat ze nu allemaal al kan * Wij zijn super trots *
Gast- Gast
Wat fantastisch meis, ik krijg er gewoon tranen in mijn ogen van! Echt geweldig dat ze gewoon de artsen verbaasd laat staan!!
Gast- Gast
Wat super! Terecht een hele trotse mama
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wat goed allemaal van M.ara zeg!!! En terecht dat jij heel trots bent!!
Als je er alleen al van kon dromen maakt ze nu jullie dromen waar!
Als je er alleen al van kon dromen maakt ze nu jullie dromen waar!
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Fauve schreef:Wat fantastisch meis, ik krijg er gewoon tranen in mijn ogen van! Echt geweldig dat ze gewoon de artsen verbaasd laat staan!!
volkomen mee eens....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: