Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bedzeil ivm breken vliezen

+12
Teddyaapje
Flip Fluitketel
Susan
Makamba
Bruintje Beer
nic_nac
Annie24
Leah
Fiwen
Liadan
Parisienne
Kat1980
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bedzeil ivm breken vliezen - Pagina 2 Empty Re: Bedzeil ivm breken vliezen

Bericht  Tazz vr 10 dec 2010 - 2:19

Rond de 36 weken denk ik, ik weet ook niet of het hielp want mijn vliezen braken toen ik op het toilet zat (de meest ideale plek als je vliezen breken, dan heb je echt geen rotzooi ;-) ) Nu hebben we wel zo'n waterdicht hoeslaken over de matrassen zitten maar denk dat ik vanaf morgen na het verschonen van de bedden het zeiltje eronder leg.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 7:34

In het begin had ik het bedzeil vastgemaakt met wat kleine zeiltjes die ook in het pakket zaten.
Mijn nichtje was een half jaar eerder bevallen en die had nog veel van die dingen over die in het kraampakket
zaten en die heb ik toen gekregen. Ik had het precies zo geplakt dat heel m'n matras bedenkt was en ik de
zijkanten kon instoppen (we hebben een boxpring met 2 losse matrassen) en daarover had ik nog een
badlaken liggen tegen het "kraken". Een week voor de bevalling kreeg ik een waterdicht hoeslaken van
mn moeder. Toen heb ik al m'n plak en knutstel werk maar in de kliko gegooit en het hoeslaken maar
gebruikt ! smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 9:34

Ik had gewoon zo'n waterdichte molton. Die heb ik altijd op bed liggen.
Mijn vliezen braken op het moment dat ik in bed stapte en ik sprong ook direct weer uit bed omdat ik dacht dat ik in mijn broek plaste. Dit twee keer achter elkaar. Er is niets op mijn matras terecht gekomen.
Die zeiltjes lijken mij niet zo prettig.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: