nog steeds in dubio, vernoemen of niet....
+13
snoezel
Mysterious
Burn
Liadan
Ilargi
Bruintje Beer
Smaragdje
girli
Parisienne
Susan
TGR
Dora
Pien
17 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: nog steeds in dubio, vernoemen of niet....
Hahahaaha.... Mamavan2, ik ga je even pm-en!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
xxjojootjexx schreef:Maar hoe zou jij het vinden als je 2e zoontje zijn eigen kind later gaat vernoemen naar zijn grote broer dan??yvonne schreef:
Wat het is niet zomaar iemand, ze vernoemd naar haar eigen zus..
Daarom zeg ik dat ze het beter wel ff kan vragen. Niet zo zeer om toestemming maar dan zijn ze er in ieder geval op voorbereid. Als mijn zoon zijn broer zou willen vernoemen dan is dat zijn keus en waarschijnlijk zou ik dat heel bijzonder vinden. Maar dan zou ik dat toch liever van te voren weten.
Gast- Gast
Hahahaha, leuk is dat hè? Nieuwsgierig zijn... Ik stuur jou ook nog even een pm Razz!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Goed idee om het te overleggen met je moeder! Die kan t misschien beter inschatten. En ook al zegt ze dat je het zelf moet weten, je kan ook direct vragen of dit te emotioneel voor je vader zal zijn. Of dat hij het wel mooi zou vinden. Dat is namelijk bij mijn vader wel het geval. Die is er nog dusdanig mee bezig dat hij het eigenlijk wel heen fijn vond om te zien dat hij niet de enige is.
@razz:ik pm je ff over mijn zus, beetje offtopic
@razz:ik pm je ff over mijn zus, beetje offtopic
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Ik begrijp ondertussen dat je het gaat vragen.
Ik weet wel dat mijn zus en zwager hun eerste kind in de tweede naam hebben vernoemd naar het overleden broertje van mijn zwager. Dit hebben ze niet overlegd, puur omdat er bij hun thuis nooit over het ongeluk is gesproken en de dood van zijn broertje. Op de dag van de geboorte is hij nadat hij het kind had aangegeven naar zijn ouders gegaan en die waren er heel blij mee.
Hij heeft het thuis niet overlegd, omdat hij vond dat het hun keuze was en niet de keuze van zijn ouders.
Ik weet wel dat mijn zus en zwager hun eerste kind in de tweede naam hebben vernoemd naar het overleden broertje van mijn zwager. Dit hebben ze niet overlegd, puur omdat er bij hun thuis nooit over het ongeluk is gesproken en de dood van zijn broertje. Op de dag van de geboorte is hij nadat hij het kind had aangegeven naar zijn ouders gegaan en die waren er heel blij mee.
Hij heeft het thuis niet overlegd, omdat hij vond dat het hun keuze was en niet de keuze van zijn ouders.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Oehh Pien.. nu wordt ik ook wel nieuwsgierig!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Sta een beetje in dubio... wel/niet doen
» Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?
» Ik weet nog steeds niet wat ik wil
» Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap..
» Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?
» Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?
» Ik weet nog steeds niet wat ik wil
» Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap..
» Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: