Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nog steeds in dubio, vernoemen of niet....

+13
snoezel
Mysterious
Burn
Liadan
Ilargi
Bruintje Beer
Smaragdje
girli
Parisienne
Susan
TGR
Dora
Pien
17 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

nog steeds in dubio, vernoemen of niet.... - Pagina 3 Empty Re: nog steeds in dubio, vernoemen of niet....

Bericht  Pien ma 16 mei 2011 - 22:35

Hahahaaha.... Mamavan2, ik ga je even pm-en!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nog steeds in dubio, vernoemen of niet.... - Pagina 3 Empty Re: nog steeds in dubio, vernoemen of niet....

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 22:39

Nou ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig whaha Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nog steeds in dubio, vernoemen of niet.... - Pagina 3 Empty Re: nog steeds in dubio, vernoemen of niet....

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 22:40

xxjojootjexx schreef:
yvonne schreef:
Maar hoe zou jij het vinden als je 2e zoontje zijn eigen kind later gaat vernoemen naar zijn grote broer dan??
Wat het is niet zomaar iemand, ze vernoemd naar haar eigen zus..

Daarom zeg ik dat ze het beter wel ff kan vragen. Niet zo zeer om toestemming maar dan zijn ze er in ieder geval op voorbereid. Als mijn zoon zijn broer zou willen vernoemen dan is dat zijn keus en waarschijnlijk zou ik dat heel bijzonder vinden. Maar dan zou ik dat toch liever van te voren weten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nog steeds in dubio, vernoemen of niet.... - Pagina 3 Empty Re: nog steeds in dubio, vernoemen of niet....

Bericht  Pien ma 16 mei 2011 - 22:41

Hahahaha, leuk is dat hè? Nieuwsgierig zijn... Ik stuur jou ook nog even een pm Razz!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nog steeds in dubio, vernoemen of niet.... - Pagina 3 Empty Re: nog steeds in dubio, vernoemen of niet....

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 22:42

smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nog steeds in dubio, vernoemen of niet.... - Pagina 3 Empty Re: nog steeds in dubio, vernoemen of niet....

Bericht  snoezel di 17 mei 2011 - 3:04

Goed idee om het te overleggen met je moeder! Die kan t misschien beter inschatten. En ook al zegt ze dat je het zelf moet weten, je kan ook direct vragen of dit te emotioneel voor je vader zal zijn. Of dat hij het wel mooi zou vinden. Dat is namelijk bij mijn vader wel het geval. Die is er nog dusdanig mee bezig dat hij het eigenlijk wel heen fijn vond om te zien dat hij niet de enige is.

@razz:ik pm je ff over mijn zus, beetje offtopic
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nog steeds in dubio, vernoemen of niet.... - Pagina 3 Empty Re: nog steeds in dubio, vernoemen of niet....

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 3:09

Succes met vragen, Pien!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nog steeds in dubio, vernoemen of niet.... - Pagina 3 Empty Re: nog steeds in dubio, vernoemen of niet....

Bericht  silly-one di 17 mei 2011 - 3:13

Ik begrijp ondertussen dat je het gaat vragen.
Ik weet wel dat mijn zus en zwager hun eerste kind in de tweede naam hebben vernoemd naar het overleden broertje van mijn zwager. Dit hebben ze niet overlegd, puur omdat er bij hun thuis nooit over het ongeluk is gesproken en de dood van zijn broertje. Op de dag van de geboorte is hij nadat hij het kind had aangegeven naar zijn ouders gegaan en die waren er heel blij mee.
Hij heeft het thuis niet overlegd, omdat hij vond dat het hun keuze was en niet de keuze van zijn ouders.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

nog steeds in dubio, vernoemen of niet.... - Pagina 3 Empty Re: nog steeds in dubio, vernoemen of niet....

Bericht  Parisienne di 17 mei 2011 - 3:17

Oehh Pien.. nu wordt ik ook wel nieuwsgierig! Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nog steeds in dubio, vernoemen of niet.... - Pagina 3 Empty Re: nog steeds in dubio, vernoemen of niet....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum