Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? Empty Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?

Bericht  Pussycat vr 17 feb 2012 - 1:51

Ik snap er weer even helemaal niks van namelijk Laughing

Vanaf dag 1 ben ik begonnen met testen, omdat ik mijn ei dit keer écht niet wilde missen.
Die bleef helemaal wit tot dag 8 die was iets donker gekleurd, maar lang niet zo donker als de lijn die altijd staat.
Daarna werd de test weer wit. Dus dat was duidelijk mijn ei niet.

Tot afgelopen woensdag toen was de streep bijna net zo donker als de streep die altijd staat. (het scheelde echt bijna niks) Dus ik dacht dat dit mijn ei moest zijn.
De streep was donderdag weer zo goed als weg.

En vandaag staat er weer een streep bijna net zo donker als de streep die altijd staat.
Kan dat hormoon zo schommelen dat het lijkt alsof je ei steeds komt, maar toch niet springt ofzo? En mijn ei dus nog steeds moet komen?
Of heb ik 2 eitjes? (maar dat kan niet volgens meerdere bronnen via internet vanwege een hormoon dat alle eitjes tegelijk laat springen ofzo??) Weet iemand daar misschien meer over?

Voor mijn cyclus zie onderschift Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? 561177

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? Empty Re: Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?

Bericht  Tania vr 17 feb 2012 - 1:55

Ik had dat ook met ovutesten, verschillende merken geprobeerd maar op een of andere manier kon er nooit iets van maken. Daarna ben ik gaan temperaturen, daar kon ik mijn ei veel beter mee vinden.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? Empty Re: Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 1:55

Nou je laatste optie is het in elk geval niet: eitjes kunnen niet springen met meerdere dagen tussentijd.

Ik kan je alleen niet helpen met wat er wel aan de hand is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? Empty Re: Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?

Bericht  Pussycat vr 17 feb 2012 - 2:00

@ Tania Ow jij had dat ook ja? Wat raar is dat toch... Hij kan toch niet bijna positief zijn dan overduidelijk negatief en dan positief? Pff Volgens mij ga ik dit nooooit leren Laughing
Temperaturen is zo lastig voor mij met m'n onregelmatige diensten. Of ik moet om elke dag de wekker zetten om half 6, maar dat zie ik eigenlijk ook niet zo zitten Neutral

@ Twellie Nee dat dacht ik dus ook al....

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? Empty Re: Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?

Bericht  Tania vr 17 feb 2012 - 2:05

Pussycat schreef:@ Tania Ow jij had dat ook ja? Wat raar is dat toch... Hij kan toch niet bijna positief zijn dan overduidelijk negatief en dan positief? Pff Volgens mij ga ik dit nooooit leren Laughing
Temperaturen is zo lastig voor mij met m'n onregelmatige diensten. Of ik moet om elke dag de wekker zetten om half 6, maar dat zie ik eigenlijk ook niet zo zitten Neutral

Ja ik zette wel elke dag om 6 uur m'n wekker, maar dat was wel toen ik zwanger wilde worden van de eerste dus toen had ik nog geen kindje waar ik al 'snachts/vroeg voor uit bed moest Laughing . Daarna sliep ik dan weer gewoon verder. Na twee maanden deed ik het gewoon wanneer ik vanzelf wakker werd omdat ik toen al redelijk door had wanneer mijn ei ongeveer was en hoe mijn temp dan was.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? Empty Re: Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?

Bericht  Pussycat vr 17 feb 2012 - 2:37

Wel lekker als je dan daarna weer verder kan slapen, dat kan ik dus niet hé haha als ik wakker ben dan ben ik wakker....helaas.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? Empty Re: Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?

Bericht  Pussycat ma 20 feb 2012 - 3:32

Even gekopieerd van topic zwanger worden 2012

Ik kom er niet meer uit:
Voor wie ovulatietesten doen: Hoe donker blijven jullie testen ná de eisprong?

Dit zijn mijn testen van volgens mij voor en tot mijn eisprong:
Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? Ovutesten
Bij 13 en 14 feb zie je eigenlijk niks en dan de 15e is hij duidelijk. Niet zo donker als de teststreep, maar de duidelijkste tot toen. De dag erna was hij weer lichter, dus eisprong geweest dacht ik. Maar omdat ik iets twijfelde ging ik door met testen.

Deze is van vandaag:
Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? Ovuteste
Beter kreeg ik hem er helaas niet op, maar hier is hij net zo donker als die van de 15e zal mijn eisprong dan nog steeds moeten komen?
Of komt het vaker voor dat hij steeds best donker terug komt? en zegt het helemaal niks.

Ik heb hem nog helemaal niet zo donker gehad als de teststreep namelijk.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? Empty Re: Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 3:35

Het verschilt heel erg per persoon hoe die testen werken, ik had altijd een donkere lijn, maar net voor de eisprong nog even iets donkerder, maar nooit donkerder dan de controlelijn.

Ik zou gewoon even kijken hoe lang je cyclus deze keer wordt, dan reken je terug wanneer je eisprong was en weet je volgende maand hoe je die kunt herkennen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? Empty Re: Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?

Bericht  Pussycat ma 20 feb 2012 - 3:41

@ twellie Dat sowieso, maar daar heb ik nu niks aan natuurlijk Wink
Dat het allemaal zo sterk kan verschillen per persoon hé?
Want aan de ene kant denk ik van nee hij is nog niet geweest want op dag 1 enzo had ik echt een spierwitte test. En nu blijven ze aardig donker. Maar aan de andere kant... ik zit al op dag 18 nu van de ongeveer 30, dus dat zou wel weer aardig laat zijn? Nou ja afwachten maar...

Fijn dat die dingen er zijn, maar deze keer snap ik er helemaal niks van. Terwijl toen ik zwanger wilde worden van de 1e vond ik ze heel duidelijk en was ik gelijk zwanger scratch

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? Empty Re: Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 6:51

Als ze nu donkerder zijn als eerst zou je ei er misschien toch nog aan kunnen komen? Zou je alsnog een cyclus van bijv 32dagen hebben?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? Empty Re: Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 8:02

Pussycat schreef:@ twellie Dat sowieso, maar daar heb ik nu niks aan natuurlijk Wink
Dat het allemaal zo sterk kan verschillen per persoon hé?
Want aan de ene kant denk ik van nee hij is nog niet geweest want op dag 1 enzo had ik echt een spierwitte test. En nu blijven ze aardig donker. Maar aan de andere kant... ik zit al op dag 18 nu van de ongeveer 30, dus dat zou wel weer aardig laat zijn? Nou ja afwachten maar...

Fijn dat die dingen er zijn, maar deze keer snap ik er helemaal niks van. Terwijl toen ik zwanger wilde worden van de 1e vond ik ze heel duidelijk en was ik gelijk zwanger scratch

Had je toen wel een heel regelmatige cyclus? Een cyclus wordt namelijk vaak langer en onregelmatiger van een teveel aan LH en dat is nu net wat een ovulatietest meet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? Empty Re: Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?

Bericht  Pussycat ma 20 feb 2012 - 8:28

Maar twellie dan zouden die testjes op dag 1 toch ook positief moeten aangeven? Maar dat deden ze dus niet.
Bij de 1e was ik ook tussen 26 en 33 dagen ongesteld altijd.
En daar zit ik nu weer op. De laatste 4 á 5 keer sowieso. Daarvoor was het nog onregelmatig door de borstvoeding nog denk ik. (dat geef ik nu niet meer hoor vanaf dat ze 4 maanden was niet meer)

Anniej, maar als ie er nu nog aan moet komen dus er nog niet eens is... dan kan het nog wel 2 á 3 dagen duren ik zit al op dag 19 morgen scratch En na je eisprong duurt het ook nog 14 dagen voordat je weer ongesteld wordt toch? Ja alles kan natuurlijk.... maar onwaarschijnlijk lijkt het me wel. Ik dacht echt dat ik woensdag mijn eisprong had... maar ja op mijn lichaam vertrouw ik ook niet altijd meer Laughing Hoop toch niet dat mijn cyclus serieus weer langer aan het worden is.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? Empty Re: Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 8:29

PC, ik hoop het ook niet! Maar idd even afwachten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? Empty Re: Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?

Bericht  Annie24 ma 20 feb 2012 - 8:38

Bij mij werden de testen altijd donker, dan weer lichter totdat het streepje bijna weg was en vervolgens waren ze knal posi.
Ieder lichaam is weer anders laughcry

Je lf hoeft niet persé 14 dagen te zijn hé. Het kan ook best dat je je eisprong bv op dag 21 hebt en toch op dag 31 ongesteld wordt. Je lf is dan dus korter. Mijn lf zat tussen de 9 en 11 dagen.



Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? Empty Re: Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?

Bericht  Pussycat ma 20 feb 2012 - 9:21

Zo dat is ook kort. Haha lekker dan mag ik nog wel ff doortesten dus pff...
En ben al op dag 1 begonnen omdat ik hem echt niet wilde missen Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? 394967
Maar werd ie voordat je ongesteld werd ook weer knal posi? Ook wel raar eigenlijk... maar ja

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? Empty Re: Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?

Bericht  Puggle ma 20 feb 2012 - 9:24

Annie24 schreef:Bij mij werden de testen altijd donker, dan weer lichter totdat het streepje bijna weg was en vervolgens waren ze knal posi.
Ieder lichaam is weer anders laughcry

Je lf hoeft niet persé 14 dagen te zijn hé. Het kan ook best dat je je eisprong bv op dag 21 hebt en toch op dag 31 ongesteld wordt. Je lf is dan dus korter. Mijn lf zat tussen de 9 en 11 dagen.




Mijn lf was de ene ronde met een eisprong 8 dagen en de 2de ronde 9, dus hij is zeker niet altijd 14 idd.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? Empty Re: Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?

Bericht  Annie24 ma 20 feb 2012 - 9:43

Pussycat schreef:Zo dat is ook kort. Haha lekker dan mag ik nog wel ff doortesten dus pff...
En ben al op dag 1 begonnen omdat ik hem echt niet wilde missen Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? 394967
Maar werd ie voordat je ongesteld werd ook weer knal posi? Ook wel raar eigenlijk... maar ja

Ik stopte altijd met testen nadat ze positief waren, dus heb géén idee of hij ook knal posi was voordat ik ongesteld werd. Bedoelde meer knal positief vóór de eisprong Wink Begon meestal op dag 8 met testen, dan waren ze licht, dan werden ze donkerder tot dag 16 ofzo. Dan bijna geen streepje meer en op dag 20-21 had ik meestal mijn eisprong en was de ovulatietest ook knal positief. Werd dan ongeveer 9-11 dagen later ongesteld. Ik temperatuurde er wel bij en wist wanneer ik mijn eisprong had omdat ik in het ziekenhuis liep. Deed de ovulatietesten meer voor mezelf (omdat ik PCO heb kan het zijn dat ovulatietesten niet helemaal betrouwbaar zijn, maar bij mij klopten ze wel altijd) en het temperaturen was inmiddels automatische geworden omdat ik dat al ruim een half jaar deed. Rolling Eyes
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? Empty Re: Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?

Bericht  Pussycat ma 20 feb 2012 - 10:00

Annie24 schreef:
Pussycat schreef:Zo dat is ook kort. Haha lekker dan mag ik nog wel ff doortesten dus pff...
En ben al op dag 1 begonnen omdat ik hem echt niet wilde missen Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? 394967
Maar werd ie voordat je ongesteld werd ook weer knal posi? Ook wel raar eigenlijk... maar ja

Ik stopte altijd met testen nadat ze positief waren, dus heb géén idee of hij ook knal posi was voordat ik ongesteld werd. Bedoelde meer knal positief vóór de eisprong Wink Begon meestal op dag 8 met testen, dan waren ze licht, dan werden ze donkerder tot dag 16 ofzo. Dan bijna geen streepje meer en op dag 20-21 had ik meestal mijn eisprong en was de ovulatietest ook knal positief. Werd dan ongeveer 9-11 dagen later ongesteld. Ik temperatuurde er wel bij en wist wanneer ik mijn eisprong had omdat ik in het ziekenhuis liep. Deed de ovulatietesten meer voor mezelf (omdat ik PCO heb kan het zijn dat ovulatietesten niet helemaal betrouwbaar zijn, maar bij mij klopten ze wel altijd) en het temperaturen was inmiddels automatische geworden omdat ik dat al ruim een half jaar deed. Rolling Eyes

Ooh haha dan las ik het verkeerd inderdaad Laughing
Ik wilde ook stoppen na een posi test... maar de keer dat hij donker werd (dag 15) was ie nog net niet net zo donker als de teststreep vandaar dat ik door ben gegaan, maar toen werd ie dus lichter en nu dus weer donkerder...nou ja kijken wat de test morgen zegt Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? 561177

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? Empty Re: Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 7:26

En wat zei je test vandaag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? Empty Re: Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?

Bericht  Pussycat di 21 feb 2012 - 10:00

Dezelfde kleur... misschien iets donkerder, maar zeker niet lichter...

Haha dus weer afwachten tot morgen....

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet? Empty Re: Ovulatietest ei geweest of toch nog steeds niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum