Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap..

+3
Darius
Teddyaapje
Pien
7 plaatsers

Ga naar beneden

Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap.. Empty Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap..

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 6:25

Aanstaande vrijdag word mijn dochter alweer 1 jaar, en ik voel me nog steeds niet helemaal mezelf .

Ik loop er eigenlijk al bijna een heel jaar mee te worstelen dat ik gewoon niet lekker in mijn vel zit, ene moment kan ik om niets in huilen uitbarsten, voel ik me een waardeloze moeder, slechte vrouw enz enz.

Op de een of andere manier ben ik gewoon mezelf niet en voel ik me soms gewoon doodongelukkig en ik weet gewoon niet waarom...tussen mijn man en mij gaat het de laatste maanden vrij goed, ik heb 2 schatten van kinderen, een baan...alles wat ik altijd heb willen hebben, maar ik voel me gewoon k*t, heb nergens zin in, en heb dagen dat ik soms gewoon de hele dag in bed zou willen liggen en dat iedereen mij met rust laat....op die dagen denk ik ook vaak dat mijn man en kinderen beter af zijn bij een andere vrouw en allemaal van die dingen....

Mijn man blijft nu maar doorhameren dat ik naar de huisarts moet gaan...maar ik durf niet....ben bang dat ze vind dat ik me aanstel ofzo...tja moet dit gewoon even van me afschrijven, herkent iemand het misschien ? En hoe kan ik me in godsnaam weer gelukkig gaan voelen ??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap.. Empty Re: Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap..

Bericht  Pien wo 6 jul 2011 - 6:29

IK herken een stukje van mn zus erin, en ik kan me alleen maar aansluiten bij je man, ga naar de huisarts!! Die verklaard je heus niet voor gek of vind dat je aanstelt.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap.. Empty Re: Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap..

Bericht  Teddyaapje wo 6 jul 2011 - 6:33

Ik herken het gelukkig niet...alhoewel, ik denk dat iedereen wel eens zo'n dag heeft maar als het vaak of altijd zo is dan zou ik idd even naar de ha gaan. Die vindt echt niet dat je je aanstelt. Ik kan me voorstellen dat het voor jou misschien wel een hele grote stap is maar het zal waarschijnlijk ook als een opluchting voelen als je er geweest bent. En, hoe eerder je er vanaf bent hoe beter.
Ik vind t in elk geval al goed dat je man op de hoogte is en dat je het hier plaatst.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap.. Empty Re: Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap..

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 6:35

Teddyaapje schreef:Ik herken het gelukkig niet...alhoewel, ik denk dat iedereen wel eens zo'n dag heeft maar als het vaak of altijd zo is dan zou ik idd even naar de ha gaan. Die vindt echt niet dat je je aanstelt. Ik kan me voorstellen dat het voor jou misschien wel een hele grote stap is maar het zal waarschijnlijk ook als een opluchting voelen als je er geweest bent. En, hoe eerder je er vanaf bent hoe beter.
Ik vind t in elk geval al goed dat je man op de hoogte is en dat je het hier plaatst.
Mijn man weet dit pas sinds kort, ik heb het altijd goed verborgen kunnen houden...maar ik kan nu gewoon niet meer, ben op, heb gewoon nergens zin meer en voel me zooo vreselijk iedere dag

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap.. Empty Re: Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap..

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 6:38

Ik heb een tijd lang gelopen met een depressie, wilde het ook niet toegeven voor mezelf en anderen, en herken veel uit je verhaal.
Maar ga naar de dokter, en wacht niet te lang!! Het wordt namelijk niet vanzelf minder als je er al zo lang mee tobt, en alleen maar erger. En de stap naar hulp alleen maar groter.
Morgen gewoon bellen, dat ben je vooral jezelf en daarna ook je gezinnetje verplicht hoor hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap.. Empty Re: Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap..

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 6:39

ProudMama schreef:Ik heb een tijd lang gelopen met een depressie, wilde het ook niet toegeven voor mezelf en anderen, en herken veel uit je verhaal.
Maar ga naar de dokter, en wacht niet te lang!! Het wordt namelijk niet vanzelf minder als je er al zo lang mee tobt, en alleen maar erger. En de stap naar hulp alleen maar groter.
Morgen gewoon bellen, dat ben je vooral jezelf en daarna ook je gezinnetje verplicht hoor hug
DAt is ook waarom ik het nu hier wou neerzetten, ik ben ook bang als ik niets doe mijn relatie straks kapot gaat, maar ik vind het zooo moeilijk om de huisarts te bellen, weet ook totaal niet wat zij eraan kan doen....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap.. Empty Re: Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap..

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 6:44

Voor mij is dit ook herkenbaar, de tijd dat onze jongste dochter zo ziek was en ziekenhuis uit en ziekenhuis in ging was erg zwaar, daarna begon het héle therapie traject en begon onze relatie ook nog aan alle kanten te wankelen. Alles greep mij naar de keel, ik kreeg angst en paniek aanvallen van héle kleine dingen zoals naar school lopen/boodschappen doen/ een telefoontje plegen. Ik ben wel naar de huisarts gestapt, ik hoopte op 'iets' wat mij geestelijk 'beter' zou maken. Mijn huisarts heeft geluisterd/gezegd dat ik niet meer mocht gaan werken, en ik heb medicijnen voorgeschreven gekregen. Dit alles heeft mij goed geholpen, ik ben nu 4 maanden helemaal van de medicijnen af en ik voel me stukken beter, en ik kan veel meer aan. Geloof me, de huisarts kijkt echt niet raar op van jou verhaal hug hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap.. Empty Re: Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap..

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 6:46

1982Angel1982 schreef:
ProudMama schreef:Ik heb een tijd lang gelopen met een depressie, wilde het ook niet toegeven voor mezelf en anderen, en herken veel uit je verhaal.
Maar ga naar de dokter, en wacht niet te lang!! Het wordt namelijk niet vanzelf minder als je er al zo lang mee tobt, en alleen maar erger. En de stap naar hulp alleen maar groter.
Morgen gewoon bellen, dat ben je vooral jezelf en daarna ook je gezinnetje verplicht hoor hug
DAt is ook waarom ik het nu hier wou neerzetten, ik ben ook bang als ik niets doe mijn relatie straks kapot gaat, maar ik vind het zooo moeilijk om de huisarts te bellen, weet ook totaal niet wat zij eraan kan doen....
Ze kan in elk geval luisteren, je evt iets rustgevends geven en doorverwijzen naar iemand die je wel kan helpen. Ik zou, als ik jouw was, ook eens vragen of je bloed kan prikken op oa vit B12 te kort, daar kan je ook heel moe en down van worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap.. Empty Re: Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap..

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 7:34

als ik de stap durf te zetten, ga ik morgen de huisarts bellen, heb er al maanden voor nodig gehad om het mijn man te vertellen en heb hier ook al 6 x mijn verhaal getypt en vervolgens weer gewist, omdat ik het gewoon erg moeilijk vind om hier over te praten.

En sommige van jullie weten misschien dat wij een rot kraamweek hebben gehad inclusief ziekenhuis opname dankzij onze slechte kraamhulp, en ik merk nog steeds dat ik daar ook nog altijd zoo kwaad en verdrietig om kan worden, ik kan het nog steeds geen plek geven wat er die dagen gebeurt is allemaal

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap.. Empty Re: Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap..

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 8:21

Ik herken dit heel erg.... hug
Succes bij de huisarts!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap.. Empty Re: Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap..

Bericht  Darius wo 6 jul 2011 - 8:37

Ik ben ook een toen l 1 was naar de huisarts gegaan en heb een doorverwijzing naar de psycholoog gekregen en ben daar een paar x geweest. Wat mij enorm geholpen heeft is een homeopaat. Dat wil ik je aanraden. Maar kom op, onderneem alsjeblieft actie!!! Sterkte! hug
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap.. Empty Re: Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap..

Bericht  mauwmauw wo 6 jul 2011 - 9:13

ik herken het zeker,en kan je alleen maar zeggen ga naar de huisarts,vraag desnoods je man om te bellen dat je zelf niet durft.bij mij heeft mijn moeder gebeld en het heeft mij zeker geholpen.en ik weet niet of je man je helpt met het huishouden en de kids,maar zorg dat je iets meer rust krijgt,het heeft mij bijna me relatie gekost,niet dat me vriend weg wilde maar ik wilde weg,want ik begreep niet wat hij met mij moest ik had zijn leven verwoest dacht ik(door hem een kind te geven)
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap.. Empty Re: Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap..

Bericht  Makamba do 7 jul 2011 - 1:23

ProudMama schreef:Ik heb een tijd lang gelopen met een depressie, wilde het ook niet toegeven voor mezelf en anderen, en herken veel uit je verhaal.
Maar ga naar de dokter, en wacht niet te lang!! Het wordt namelijk niet vanzelf minder als je er al zo lang mee tobt, en alleen maar erger. En de stap naar hulp alleen maar groter.
Morgen gewoon bellen, dat ben je vooral jezelf en daarna ook je gezinnetje verplicht hoor hug

+1
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap.. Empty Re: Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap..

Bericht  Sjonno do 7 jul 2011 - 1:32

Ik herken het....

Paar weken geleden heb ik aan de bel getrokken, ben naar de huisarts gegaan en hij heeft me doorverwezen. Ik dacht eerst naar de psycoloog ( niet goed opgelet tijdens gesprek Embarassed ) maar het is naar praktijkondersteuner psychologie. Ben er nu 2x keer geweest en ik voel me al een stukje meer in m''n vel zitten. Tuurlijk heb ik ook dagen dat ik me echt rot voel maar ik kan er nu beter mee omgaan.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap.. Empty Re: Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap..

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 1:48

heb gebeld, kan dinsdag terecht ( moet morgen en maandag werken dus dinsdag was het eerste wat ik kon )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap.. Empty Re: Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap..

Bericht  Pien do 7 jul 2011 - 2:18

Goed dat je gebeld hebt, de eerste stap heb je genomen... Op naar vele goede stappen in de juiste richting!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap.. Empty Re: Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap..

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 2:29

Pien schreef:Goed dat je gebeld hebt, de eerste stap heb je genomen... Op naar vele goede stappen in de juiste richting!
ik moet eerlijk bekennen, ik vind het doodeng...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap.. Empty Re: Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap..

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 23:51

Het is ook eng, maar het is ook de enige optie om weer jezelf te worden!

Heel veel sterkte morgen, en gooi gewoon alles eruit he?! Duim voor je!!

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap.. Empty Re: Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap..

Bericht  Limburg85 ma 11 jul 2011 - 7:06

Succes en sterkte morgen! Is al heel dapper en goed van je dat je gebeld heb, uiteindelijk zul je trots op jezelf zijn.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap.. Empty Re: Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum