Baaltopic
+15
Atelier Madame
Middleme
Fayebella
Raindrop
Shoe-addict
SnowWhite
sonly
Xanna
Blond
SuperGrover
Chocolate Cookie
Lotus
Zwoesj
Lieke128
ekiaam87
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Baaltopic
ekiaam87 schreef:Zwoesj schreef:Ekiaam, heb je net een deel doorgestuurd, kun je eens kijken? Ben vrij kritisch geweest hoor, niet dat je denkt, ze denkt dat ik geen nederlands kan ofzo Zo bedoel ik het dus niet!
Mailtje terug
Ik word gewoon blij van jullie
That's the spirit!:-)
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Xanna schreef:Balen Ekiaam, hopelijk kunnen de meiden van hier wat voor je betekenen!
Ik baal ook als een stekker, kom net terug van de huisartsenpost. Ben vanmiddag op mijn blote voeten tegen de kamerdeur aan gelopen. Er zit ongeveer een kier van een centimeter onder de deur en dat zorgde ervoor dat mijn grote teennagel er zo goed als af ligt. Na 3 uurtjes aankijken toch maar naar de huisartsenpost. De nagel zit zo los dat ze het laten voor wat het is. Ze hebben het mooi ingepakt en met pijnstillers weer naar huis Bleh!
Dat door zo zeer (weeterallesvan!) Helaas kan de pijn nog wel even aanhouden of zelfs erger worden, maar het zakt gelukkig wel af!
Beterschap meid!
X
Gast- Gast
Ik baal, want zou met een vriendin naar de bios. Ze zou tussen 4 en 6 vrij zijn (ik zou haar ophalen) maar ze heeft nog niet gebeld.. Kan zij ook niks aan doen (haar werk wel), maar iritant is het wel!
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
@ Xanna, auw!! Bah halen ze hem er dan niet af? Groeit dat vanzelf weer aan / vast?
@ AnnieJ, pff moet er niet aan denken om een jaar zonder werk te zitten terwijl je wel aan het werk zou willen! Ik hoop voor je dat je ook snel aan de 24 uur zit!
@ Sonly, ja dat is inderdaad vervelend, wachten terwijl je niets weet :S
@ AnnieJ, pff moet er niet aan denken om een jaar zonder werk te zitten terwijl je wel aan het werk zou willen! Ik hoop voor je dat je ook snel aan de 24 uur zit!
@ Sonly, ja dat is inderdaad vervelend, wachten terwijl je niets weet :S
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
@Eikaam: Hoop dat jouw scriptie snel af is! Tja..int begin vond ik het niet zo erg om thuis te zitten, maarja nu word het bijna elke wel het zelfde haha! Maargoed..ik geniet natuurlijk intens van de kleine meid..keb echt respect voor de moeders die na na de zwangerschapsverlof weer direct aant werk gaan hoor! Poeh..ik moet nu dinsdag weer aan de bak, maar de drempel ligt nu wel wat hoger!
Gast- Gast
@ Anniej: Lekker vooruitzicht Maar gelukkig goede pijnstillers gehad, dus hopelijk kom ik de 1e nacht goed door! Morgen maar een dagje thuis blijven van de universiteit, hopelijk is het dinsdag met de pijn wat beter gesteld!
@ Ekiaam: Ze halen hem er inderdaad niet af, tenzij de pijn toeneemt. Daarom nu ontstekingsremmers om dat te voorkomen. Daarnaast moeten ze het dan verdoven etc. Dus de arts liet liever de natuur zijn werk doen, maar dat hij er echt afvalt kan wel een week of wat duren (ookal zit hij zo goed als los).
@ Ekiaam: Ze halen hem er inderdaad niet af, tenzij de pijn toeneemt. Daarom nu ontstekingsremmers om dat te voorkomen. Daarnaast moeten ze het dan verdoven etc. Dus de arts liet liever de natuur zijn werk doen, maar dat hij er echt afvalt kan wel een week of wat duren (ookal zit hij zo goed als los).
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Ik baal, na een heerlijk weekje vrij te hebben gehad, morgen weer te moeten werken!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
ekiaam87 schreef:Ik baal als een stekker, had vrijdag m'n scriptie opgestuurd naar m'n begeleidster, krijg ik hem terug en is hij nog niet goed. Oke, dat kan, maar als ik zie hoeveel dingen ik nog moet veranderen (dingen die dus al de hele scriptie fout zijn en waar ik nu op gewezen word) baal ik. Ik moet hem woensdag op papier inleveren dus heb voor vanavond de verjaardag van mijn neefje & mijn repetitie van koor afgezegd.
Is er toevallig hier iemand die hem nog eens door zou willen lezen en spelfouten / kromme zinnen e.d. wil markeren?
Verder nog iemand die wat te balen heeft?
Dat zou serieus mijn verhaal kunnen zijn! Onze scriptie was eerst goedgekeurd, weken later met een heleboel aanvullingen wordt echt ineens ALLES aangestipt wat eerder wel goed was. Ik vind dat daarmee onze afstudeerbegeleider echt door de mand is gevallen (want: schijnbaar heeft ze de eerste keer onze scriptie dus niet goed gelezen)
Met andere woorden ik begrijp je frustratie, hopelijk krijg je goede feedback van deze meiden en kun je dan weer door!
Voor alle andere meiden !!!
Gast- Gast
Ik baal momenteel ook een beetje... Ik moet nog een tijdje aan school werken, maar kan gewoon niet de puf vinden om iets te doen. Iedere keer stel ik het uit. Ook ben ik wat onzeker op de werkvloer terwijl ik het vaak genoeg te horen krijg dat het niet hoeft.. (bbl opleiding.) En soms ben ik ook bang dat ik de opdrachten die ik nog moet doen op de werkvloer voor de opleiding niet optijd af krijg. Terwijl ik nog tot februari heb..
Shoe-addict- Fluisteraar
- Aantal berichten : 24
Punten : 52
Registratiedatum : 06-05-11
Lotus, sterkte! en natuurlijk ook aan alle andere meiden die balen!
Ik baal zelf van mijn werk. Het werk wat ik nu doe is gigantisch vermoeiend. Er hangt zoveel druk op iedereen. Ik ben de laatste tijd veel moe en heb ook veel huilbuien.
Ik ben druk op zoek naar iets anders maar het duurt me nu wel te lang.
Ik baal zelf van mijn werk. Het werk wat ik nu doe is gigantisch vermoeiend. Er hangt zoveel druk op iedereen. Ik ben de laatste tijd veel moe en heb ook veel huilbuien.
Ik ben druk op zoek naar iets anders maar het duurt me nu wel te lang.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik baal er gigantisch van dat ik morgen weer moet gaan werken. Afgelopen week was een drama met mijn bazin en dat zal morgen wel weer gewoon doorgaan......
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Ik baal omdat ik een mega-kater heb, maar dat is mn eigen schuld natuurlijk. Super leuke nacht gehad maar we waren wel veel te dronken en echt rare dingen gedaan, oepsie Echt jaren geleden dat ik zoveel gedronken had en gelukkig maar, ben helemaal kapot.
Gast- Gast
Ik baal van mezelf omdat ik een leuke jongen niet durf te zeggen wat ik van hem vind.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik baal dat ik na 4 vrije dagen morgen weer moet werken, en dat ik op zondagavond laat nog dingen af moet maken omdat ik de afgelopen dagen te lui was om iets te doen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
pompidom schreef:+1Razz_ schreef:Ik baal ook dat ik morgen moet werken
Hoezo? Drukke dag gehad of zo?
Gast- Gast
Ik baal dat ik niet alles af heb gekregen wat ik op mijn to do lijstje heb staan. Aan de andere kant, volledig mijn eigen schuld. Rome is ook niet in één dag gebouwd.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
ohh, ik moet even mijn frustraties kwijt. Ik loop bij een diëtiste. En ik heb morgen een afspraak. En ik ben echt niks afgevallen t.o.v. de vorige keer. Zelfs aangekomen denk ik. Ik krijg mijn nieuwe voedingsschema er echt niet ingestampt. De eerste paar dagen/week ben ik kei gemotiveerd maar daarna zakt het heel snel weg. Ik heb me zelfs aangemeld bij het topic van: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen, maar tot mijn spijt ben ik ook daar niet meer op komen dagen (sorry). Ik schaam me gewoon zo dat het niet lukt. En ik schaam me dus ook als ik morgen bij de diëtiste sta. Wat moet ik zeggen....
Nu heb ik ook nieuwe broeken besteld en die zijn net binnen gekomen. Ze zitten nog erg strak dus nu moet er echt wat kilo's af anders passen de broeken niet. Maar niets in mij maakt motivatie aan. Ik wil echt heel graag afvallen, maar ik heb echt het gevoel dat alles mislukt. Dus het is zo dubbel. En nu baal ik dus....
Nu heb ik ook nieuwe broeken besteld en die zijn net binnen gekomen. Ze zitten nog erg strak dus nu moet er echt wat kilo's af anders passen de broeken niet. Maar niets in mij maakt motivatie aan. Ik wil echt heel graag afvallen, maar ik heb echt het gevoel dat alles mislukt. Dus het is zo dubbel. En nu baal ik dus....
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
BlackRabbit schreef:ohh, ik moet even mijn frustraties kwijt. Ik loop bij een diëtiste. En ik heb morgen een afspraak. En ik ben echt niks afgevallen t.o.v. de vorige keer. Zelfs aangekomen denk ik. Ik krijg mijn nieuwe voedingsschema er echt niet ingestampt. De eerste paar dagen/week ben ik kei gemotiveerd maar daarna zakt het heel snel weg. Ik heb me zelfs aangemeld bij het topic van: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen, maar tot mijn spijt ben ik ook daar niet meer op komen dagen (sorry). Ik schaam me gewoon zo dat het niet lukt. En ik schaam me dus ook als ik morgen bij de diëtiste sta. Wat moet ik zeggen....
Kom je dan maar heel snel weer melden in dat topic (ook als het even niet lukt ben je welkom in het topic, juist... dan kunnen we met elkaar motivatie vinden, elkaar steunen blablabla)
Ik herken je gevoelens heel goed, het gevoel van schaamte, frustratie maar ook het niet willen, kunnen.
De knop in je hoofd moet echt om.
De dietiste maakt echt wel vaker mee dat mensen niet afvallen, waarschijnlijk zal ze samen met jou gaan kijken waar het door komt en misschien wordt dat wel een eye opener voor je
Sport je nu misschien meer/veel? spieren wegen namelijk meer dan vet
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik zal me straks wel even komen melden dan...
Ik sport wel meer. Sinds mijn eerste dietiste bezoek heb ik een abo op de sportschool.
Ik probeer 2 keer te gaan in de week. Meestal is dit 2 keer zumba, alleen deze week toevallig 1 keer zumba en 1 keer fitness...
Ik heb alleen niet het idee dat ik vet verbrand. Ik zweet me wel kapot, maar iedere keer als ik iets zondig heb ik het idee dat ik 20 kg aankom.... hmm.. ik zit in een negatief spiraal denk ik zo... ben benieuwd morgen...
Ik sport wel meer. Sinds mijn eerste dietiste bezoek heb ik een abo op de sportschool.
Ik probeer 2 keer te gaan in de week. Meestal is dit 2 keer zumba, alleen deze week toevallig 1 keer zumba en 1 keer fitness...
Ik heb alleen niet het idee dat ik vet verbrand. Ik zweet me wel kapot, maar iedere keer als ik iets zondig heb ik het idee dat ik 20 kg aankom.... hmm.. ik zit in een negatief spiraal denk ik zo... ben benieuwd morgen...
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Heb je jezelf al gewogen thuis? of weeg je alleen bij diëtiste?BlackRabbit schreef:Ik zal me straks wel even komen melden dan...
Je gevoel is dus dat je aankomt maar voor hetzelfde geld ben je wel afgevallen.
Nou moet ik zeggen toen ik begon met sporten, ik de eerste 2/3 weken ook niet afviel... dat kwam daarna pas. Spieren wegen meer dan vet, dus dat zou bij jou ook heel goed kunnen.
Geef het de tijd, want zo te lezen ben je super goed bezig met sporten..
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik baal ook sinds vanmiddag.
Ik heb me met een schaar precies op het 'duwgedeelte' van mijn duim gesneden..(tja wie gebruikt de schaar dan ook als tang..) Nu zit er 1 hechting in en die hele vinger staat op knappen heb ik het geval..(mijn huid daar) brr
Ik heb me met een schaar precies op het 'duwgedeelte' van mijn duim gesneden..(tja wie gebruikt de schaar dan ook als tang..) Nu zit er 1 hechting in en die hele vinger staat op knappen heb ik het geval..(mijn huid daar) brr
Gast- Gast
Volgens mij denkt mijn vriend dat ik Superwomen ben ofzo
Hij gaat de ramen lappen, maar dan kan hij niet mee om het grof vuil naar de stort te brengen.
Wat hij verder doet? Euh.. Alleen dat dus.
En ik? Ik kan voor de rest van alles opdraaien hier in huis. Ik word zo stapelgek van zijn zooi overal. Ik sleep alles steeds naar zolder, maar hij sleept het gewoon weer terug. Alles komt op mijn schouders. Ook gewoon de klusjes zoals verven, plintjes plakken, muren sausen, tuin bij houden, grof vuil naar de stort brengen etc.
Ik zorg voor onze zoon en ik zorg voor het huishouden.
Voor mijn gevoel houd ik hier alles in mijn uppie draaiende ofzo.
Ik baal daar nu echt ontzettend van. Het klopt dat ik nu wel al een hele tijd bij huis zit, maar dat betekend niet dat ik echt alles maar moet doen hier. Want ook als ik werk en naar school ga, doe ik hier zo'n beetje alles. En ik zit niet voor mijn lol al zo lang thuis.
Soms heeft hij wel een uitbarsting dat hij ineens op zijn manier gaat schoon maken in de huiskamer. Maar zelfs de container laat hij bij de weg staan, en word hij nog boos ook dat ik hem niet ophaal. Woensdag is hij geleegd en staat er nu nog. Bah, ik vertik het om hem op te halen. Laat hem ook maar wat doen.
Zo Dat lucht op
Hij gaat de ramen lappen, maar dan kan hij niet mee om het grof vuil naar de stort te brengen.
Wat hij verder doet? Euh.. Alleen dat dus.
En ik? Ik kan voor de rest van alles opdraaien hier in huis. Ik word zo stapelgek van zijn zooi overal. Ik sleep alles steeds naar zolder, maar hij sleept het gewoon weer terug. Alles komt op mijn schouders. Ook gewoon de klusjes zoals verven, plintjes plakken, muren sausen, tuin bij houden, grof vuil naar de stort brengen etc.
Ik zorg voor onze zoon en ik zorg voor het huishouden.
Voor mijn gevoel houd ik hier alles in mijn uppie draaiende ofzo.
Ik baal daar nu echt ontzettend van. Het klopt dat ik nu wel al een hele tijd bij huis zit, maar dat betekend niet dat ik echt alles maar moet doen hier. Want ook als ik werk en naar school ga, doe ik hier zo'n beetje alles. En ik zit niet voor mijn lol al zo lang thuis.
Soms heeft hij wel een uitbarsting dat hij ineens op zijn manier gaat schoon maken in de huiskamer. Maar zelfs de container laat hij bij de weg staan, en word hij nog boos ook dat ik hem niet ophaal. Woensdag is hij geleegd en staat er nu nog. Bah, ik vertik het om hem op te halen. Laat hem ook maar wat doen.
Zo Dat lucht op
Gast- Gast
Ik baal:
Het is vandaag heel lekker weer en ik moet werken het hele weekend
Ow en ik baal als de echte sinterklaas er mee kapt!
Het is vandaag heel lekker weer en ik moet werken het hele weekend
Ow en ik baal als de echte sinterklaas er mee kapt!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: