Krenterige vriendin
+18
TGR
Phileine
RYW
Sterre
Janelie
Tania
BJA
luisa
Melis_je
Pien
sonly
Polly
Arwyn
Susan
Inge
Atelier Madame
Verde
Monte
22 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Krenterige vriendin
Dat gebeurt ook vaak met mensen die veel geld winnen, dan wordt ineens verwacht dat zij alle rondjes geven in de kroeg. Eh tja, een paar keer zou ik dat leuk vinden maar ik ga het niet altijd doen, zou ik dan denken. Zo creëer je een ongelijkwaardige situatie.
Gast- Gast
Birgit schreef:Noa schreef:Toen zei ze dat ze er niet op die manier over had nagedacht. Dat ze wel dacht dat ik het geen probleem zou vinden omdat 5 euro voor mij niet veel geld is.
Fijn dat jullie er over hebben gepraat, toch vind ik de zin van hierboven een beetje raar.
Wat is hier raar aan? Als je bij wijze van spreken maandelijks 1000 euro hebt te besteden, dan is 5 euro weinig geld. Als je echter 100 euro te besteden hebt, is 5 euro al een stuk meer geld. Ik denk dat Noa het zo bedoelt.
Gast- Gast
Guattari schreef:Birgit schreef:Noa schreef:Toen zei ze dat ze er niet op die manier over had nagedacht. Dat ze wel dacht dat ik het geen probleem zou vinden omdat 5 euro voor mij niet veel geld is.
Fijn dat jullie er over hebben gepraat, toch vind ik de zin van hierboven een beetje raar.
Wat is hier raar aan? Als je bij wijze van spreken maandelijks 1000 euro hebt te besteden, dan is 5 euro weinig geld. Als je echter 100 euro te besteden hebt, is 5 euro al een stuk meer geld. Ik denk dat Noa het zo bedoelt.
Ja tuurlijk maakt dat wel verschil, maar dan is het nog wel een rare aanname van vriendin dat Noa het geen probleem zou vinden. Al heeft Noa miljoenen te besteden.
Gast- Gast
Sowieso maak ik er niet uit op dat Noa zelf heeft gezegd dat 5 euro voor haar niet veel geld heeft, maar dat die vriendin heeft gezegd dat ze dacht dat 5 euro voor haar niet veel geld is.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Precies.
Gelukkig is het nu uitgepraat, maar ik denk dat daarin inderdaad een beetje de communicatiefout zat, in die aanname.
Gelukkig is het nu uitgepraat, maar ik denk dat daarin inderdaad een beetje de communicatiefout zat, in die aanname.
Gast- Gast
Marin schreef:Guattari schreef:Birgit schreef:Noa schreef:Toen zei ze dat ze er niet op die manier over had nagedacht. Dat ze wel dacht dat ik het geen probleem zou vinden omdat 5 euro voor mij niet veel geld is.
Ja tuurlijk maakt dat wel verschil, maar dan is het nog wel een rare aanname van vriendin dat Noa het geen probleem zou vinden. Al heeft Noa miljoenen te besteden.
Oh haha, ik dacht juist dat forummers hier het raar vonden dat Noa 5 euro niet veel geld zou vinden. Dan las ik het verkeerd.;-) Ik vind het ook een beetje absurd dat Noa's vriendin voor Noa beslist dat 5 euro weinig waarde voor Noa zou hebben.
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Op vakantie met vriendin, zónder andere vriendin
» Een top - vriendin
» Vriendin
» Is dit een vriendin?
» Lastige vriendin
» Een top - vriendin
» Vriendin
» Is dit een vriendin?
» Lastige vriendin