Dagcafé
+21
Sarah1985
Sweety
Sjaantje
Kaboutertje
Feline
Zwoesj
Luthien
ExpressoB
Lejow
Elsje
Chocolate Cookie
Kqip
Caroow
_Lacey_
Suus
Jordana
Burn
Jeanette
Lotus
Tullow
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
dames ik ben er weg van, toch nog ff gezellig doen en bij m`n vriend op de bank zitten. En dan lekker op stap
Gast- Gast
Da's ook een goeie.Smikkell schreef:Vannacht een kabeltje of onderdeel verstoppen zodat hij niet meer aan kan..
Gast- Gast
geniaal !Smikkell schreef:Vannacht een kabeltje of onderdeel verstoppen zodat hij niet meer aan kan..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Vannacht een kabeltje of onderdeel verstoppen zodat hij niet meer aan kan..
dat kan niet bij een imac haha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Haha, die jongen wordt dan echt super chagrijnig, dan heb ik er helemaal niks meer aan :p
Verder wel een goed idee, haha
Verder wel een goed idee, haha
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Dan verstop je dat hele ding. En onderling komen jullie er wel uit hoe hij hem weer terug kan verdienenExpressoB schreef:Smikkell schreef:Vannacht een kabeltje of onderdeel verstoppen zodat hij niet meer aan kan..
Gast- Gast
En anders kan je hem altijd nog een virus sturen, maar accepteren dat je bent ingeruild lijkt me de beste optie, helaas.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dan verstop je dat hele ding. En onderling komen jullie er wel uit hoe hij hem weer terug kan verdienenExpressoB schreef:Smikkell schreef:Vannacht een kabeltje of onderdeel verstoppen zodat hij niet meer aan kan..
Top (y)
Arwyn- Ratel
Wel handig als je even geen zin hebt in het huishoudenProudMama schreef:Verschillende hangsloten er omheen. Voor iedere sleutel een opdracht...
Gast- Gast
Maandag als-ie thuis komt staat hij er niet meer.
'Nee, sorry, bedrijf belde dat er iets niet goed was en hij écht 3 week ter reparatie moest!'
'Nee, sorry, bedrijf belde dat er iets niet goed was en hij écht 3 week ter reparatie moest!'
Arwyn- Ratel
Ge- wel- dig!Arwyn schreef:Maandag als-ie thuis komt staat hij er niet meer.
Gast- Gast
Ik heb vandaag mijn balkon weer eens vol planten/bloemen gezet. Ik word er helemaal blij van
Gast- Gast
Smikkell schreef:En anders kan je hem altijd nog een virus sturen, maar accepteren dat je bent ingeruild lijkt me de beste optie, helaas.
Dr zijn nauwelijks virussen voor de imac...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ge- wel- dig!Arwyn schreef:Maandag als-ie thuis komt staat hij er niet meer.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dan verstop je dat hele ding. En onderling komen jullie er wel uit hoe hij hem weer terug kan verdienenExpressoB schreef:Smikkell schreef:Vannacht een kabeltje of onderdeel verstoppen zodat hij niet meer aan kan..
weet niet of het hier om een PC gaat of om een laptop....
een imac verstop je niet ff zomaar ...
Ja, je moet er wel wat voor over hebben..ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Dan verstop je dat hele ding. En onderling komen jullie er wel uit hoe hij hem weer terug kan verdienenExpressoB schreef:Smikkell schreef:Vannacht een kabeltje of onderdeel verstoppen zodat hij niet meer aan kan..
weet niet of het hier om een PC gaat of om een laptop....
een imac verstop je niet ff zomaar ...
Gast- Gast
jullie bedenken wel de gekste dingen zeg haha
wie kijkt er nog meer naar rtl5? echt grappige film! maar hij is al bijna afgelopen
Ik zap heen en weer tussen Ik hou van Holland en het Songfestival ( ).
Ben stiekem wel benieuwd naar Frankrijk en Engeland..
Arwyn- Ratel
Haha, duidelijk vervelingArwyn schreef:Ik zap heen en weer tussen Ik hou van Holland en het Songfestival ( ).
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: