Dagcafé
+21
Sarah1985
Sweety
Sjaantje
Kaboutertje
Feline
Zwoesj
Luthien
ExpressoB
Lejow
Elsje
Chocolate Cookie
Kqip
Caroow
_Lacey_
Suus
Jordana
Burn
Jeanette
Lotus
Tullow
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:Zeker..Bitterkoek_ schreef:Smikkell schreef:Ja, wat betreft mijn huis heb ik nog wel een wensenlijstje..ProudMama schreef:Oei, kunnen ze beter je huis doen...Smikkell schreef:Iemand komt morgen even mijn kop verbouwen..Smikkell schreef:Uhu..ProudMama schreef:Spannend...Smikkell schreef:Heey, en net nu maakt mijn telefoon een er-is-iemand-tegen-je-aan-het-whatsappen-geluid...
Wat betreft mijn kop ook.. Wimpers verven, wenkbrauwen verven en epileren, maskertje, massage, reinigen, snor harsen, enz.
Ga je dat morgen allemaal laten doen, Smik?
Zo, lekker hoor. Geniet er van!
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:ABE schreef:Bitterkoek_ schreef:Wauw hebben jullie dat gelezen?
Arnold Schwarzenegger zou zn vrouw bedrogen hebben met maar liefst dertien vrouwen!
Als je het dan ook doet, dan moet je het goed doen. Dat heeft hij gedaan.
Een orgie... "the boom-boom-room"..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat is nieuw?Bitterkoek_ schreef:Wauw hebben jullie dat gelezen?
Arnold Schwarzenegger zou zn vrouw bedrogen hebben met maar liefst dertien vrouwen!
Mja, het zullen wel de Amerikaanse mannen zijn die er wel pap van lusten. Je zou maar Amerikaans mannelijk politicus zijn, al die vrouwen die aan je voeten liggen. Het vak lijkt me moeilijker dan het is!
Gast- Gast
ABE schreef:+1Storm schreef:Ik verveel me..
+ 1
Ik wil de reclamefoldertjes, maar zijn er nog niet
Gast- Gast
plus 1
iemand heeft een BB en kan geen gesprekken meer opnemen, ping doet het niet, msn kan die niet meer opkomen en smsjes komen heel laat pas aan
er was een nieuwe update opgezet..
ik zei al; terug zetten naar fabrieks instellingen?!
jullie ideeen of ook zoiets gehad?
iemand heeft een BB en kan geen gesprekken meer opnemen, ping doet het niet, msn kan die niet meer opkomen en smsjes komen heel laat pas aan
er was een nieuwe update opgezet..
ik zei al; terug zetten naar fabrieks instellingen?!
jullie ideeen of ook zoiets gehad?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Storm schreef:Ik wil geld, zodat ik morgen met Nonnevot frietjes kan gaan eten.
Moet je eens proberen te claimen dat jij 1 van die dertien vrouwen bent van Arnold Schwarzenegger, krijg je zwijggeld ook nog.
Gast- Gast
Gewoon een harde reset. Batterij eruit en er weer erin. En dan kijken of het weer werkt.
Gast- Gast
ABE schreef:Gewoon een harde reset. Batterij eruit en er weer erin. En dan kijken of het weer werkt.
dat heeft hij vast al wel gedaan.. dat is het eerste wat je doet
alleen met iphone kun je geen batterij eruit halen maar als ik problemen heb en ik zet 'm aan/uit dan werkt ie altijd weer..
een beschuitje met kaas, dat heb ik echt al in eeuwen niet gegeten!!
toch wel lekker :-) krijg nu toch echt wel trek (krijg je als je een tosti als avondeten neemt)
toch wel lekker :-) krijg nu toch echt wel trek (krijg je als je een tosti als avondeten neemt)
ExpressoB schreef:een beschuitje met kaas, dat heb ik echt al in eeuwen niet gegeten!!
Ooh, dat wil ik ook
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hier zitten er fikandellen in de friteuse...
fikandellen? of frikandellen haha
frikandellen vind ik niet lekker ..
How come? Zomaar ineens?Storm schreef:En nu voel ik me weer even kut. Wat is dat toch met die moodswings van mij?
Gast- Gast
Reva schreef:ExpressoB schreef:een beschuitje met kaas, dat heb ik echt al in eeuwen niet gegeten!!
Ooh, dat wil ik ook
neem je toch... of heb je geen beschuit in huis ..
Ja, nou, eigenlijk nog steeds om t zelfde (de shit waar ik nu in verkeer) maar ik heb me vandaag nog de hele dag goed gevoeld. Gaat zo wel over, hoop ik. Moet ook ongesteld worden.Maple schreef:How come? Zomaar ineens?Storm schreef:En nu voel ik me weer even kut. Wat is dat toch met die moodswings van mij?
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Reva schreef:ExpressoB schreef:een beschuitje met kaas, dat heb ik echt al in eeuwen niet gegeten!!
Ooh, dat wil ik ook
Denk 't niet
Gast- Gast
Reva schreef:ExpressoB schreef:Reva schreef:ExpressoB schreef:een beschuitje met kaas, dat heb ik echt al in eeuwen niet gegeten!!
Ooh, dat wil ik ook
Denk 't niet
crackertje dan? of toastje..
Storm schreef:Ja, nou, eigenlijk nog steeds om t zelfde (de shit waar ik nu in verkeer) maar ik heb me vandaag nog de hele dag goed gevoeld. Gaat zo wel over, hoop ik. Moet ook ongesteld worden.Maple schreef:How come? Zomaar ineens?Storm schreef:En nu voel ik me weer even kut. Wat is dat toch met die moodswings van mij?
ik heb dat ook altijd heel sterk als ik ongesteld ben/moet worden. Soms heel lastig, ik kan dan zo in een negatieve spiraal blijven hangen..
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: