Dagcafé
+21
Sarah1985
Sweety
Sjaantje
Kaboutertje
Feline
Zwoesj
Luthien
ExpressoB
Lejow
Elsje
Chocolate Cookie
Kqip
Caroow
_Lacey_
Suus
Jordana
Burn
Jeanette
Lotus
Tullow
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Nou Maple, dan zou ik zeggen: 'bounce-ze'!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind hem zo ontzettend schattig. Echt. Maar ik zie even niet wat je bedoeld... :$
We gaan zo nog even bellen. Met de vaste lijn. We hebben een klik. Heel vreemd, tegen op internetdaten, maar dit vind ik toch wel stoer van mezelf. Dat ik het gewoon overweeg om te doen.
We gaan zo nog even bellen. Met de vaste lijn. We hebben een klik. Heel vreemd, tegen op internetdaten, maar dit vind ik toch wel stoer van mezelf. Dat ik het gewoon overweeg om te doen.
Gast- Gast
En ik heb een knuffelbui, ik wil alles en iedereen knuffelen. En ik heb niet eens gedronken
Gast- Gast
Ik was daarnet echt bang, er was een kleine aardbeving hier in Costa Rica. Hele kantoor bewoog, lichten vielen uit, iedereen liep weg om onder deurposten te gaan staan. Echt eng!!!
Gast- Gast
Maple schreef:Hoi pipeloi. Ik heb net drie pakjes oreo's met witte chocola weg zitten kanen <--- en als ik dit nou de rest van de nacht blijf doen, dan blijft de schade misschien beperkt.
Lieve Maple ( en dat is ongewoon voor mijn doen) Ik wilde je even melden dat ik je ontzettend sterk vind. En dat ik hoop dat jij en jouw man, en volgens mij komt dat wel goed (want ik lees alles en hij heeft vechtlust), er sterker uitkomen. Ik ben niet zo vrijgevig met zulke woorden, maar vind het ontzettend goed, ondanks de stress, dat je jouw hoofdje er nog steeds bijhebt. En je mag me corrigeren, dat weet je, maar dat wilde ik toch even kwijt.
Gast- Gast
Wow, die had ik even niet zien aankomen. Dank je ABE, dat vind ik heel lief van je en dat waardeer ik enorm.ABE schreef:Maple schreef:Hoi pipeloi. Ik heb net drie pakjes oreo's met witte chocola weg zitten kanen <--- en als ik dit nou de rest van de nacht blijf doen, dan blijft de schade misschien beperkt.
Lieve Maple ( en dat is ongewoon voor mijn doen) Ik wilde je even melden dat ik je ontzettend sterk vind. En dat ik hoop dat jij en jouw man, en volgens mij komt dat wel goed (want ik lees alles en hij heeft vechtlust), er sterker uitkomen. Ik ben niet zo vrijgevig met zulke woorden, maar vind het ontzettend goed, ondanks de stress, dat je jouw hoofdje er nog steeds bijhebt. En je mag me corrigeren, dat weet je, maar dat wilde ik toch even kwijt.
Gast- Gast
Soms heb ik onvoorspelbare buien. Maar als ik het zeg, dan meen ik het voor meer dan 100%
Gast- Gast
Wat dacht je van even lekker gaan slapen? Volgens mij heb je dat bijzonder en enorm verdiend. De komende dagen, tot maandag weekend en geniet. Aub geniet. Want ik snap alles wat ik heb gelezen en ik snap je gevoel. Ik snap alles, maar ik weet ook hoe zeer rust iets met jou doet. Geniet voor mij aub van het weekend. En maandag, dan spreken we elkaar weer. En dan hoef je het niet met mij te bespreken, maar dan lees ik het wel weer, en dan komt het goed. Je bent een sterke vrowu, maar neem het weekend even om bij te komen
Gast- Gast
Wat ik bedoelde? Niks bijzonders, gewoon dat je maar eventjes de tijd had om Baloe en prinsesje te zienABE schreef:Ik vind hem zo ontzettend schattig. Echt. Maar ik zie even niet wat je bedoeld... :$
Maple, ik heb net een hele zak dorito's op, maar zoals je wellicht weet, heb ik reuma dus ik wil vragen of je voor mij ook even wilt om de calorietjes kwijt te raken? Ow shit, ik lees net dat je misselijk bent dan heb ik dus ook pech, vrees ik?
Maar wel een voor jou, gewoon zomaar vanwege je thuis-situatie en omdat ik je stoer vind dat je gaat lopen bouncen omdat je teveel oreo's op hebt
Yasmin: wat akelig! Ben je er goed vanaf gekomen? Is er schade aan mensen en/of gebouwen?
Ik heb net trouwens nog even afgewassen, goed van mij he?
Sjaantje schreef:Ik heb net trouwens nog even afgewassen, goed van mij he?
Net nog? Ik ga zo nog even bellen met mijn date! Ik vind het zo eng. Ik ben best wel een diva, met inmiddels, overgewicht.
Gast- Gast
Haha, ja, ik ga zo naar bed. En ik heb lekker drie dagen weekend, maandag ben ik ook nog vrij
We waren wel van plan het even los te laten dit weekend. Misschien dat we nog één of twee sollicitaties de deur uit doen, maar verder proberen we er een positief weekend van te maken. We hebben ene gezellige avond bij m'n schoonouders achter de rug en mijn man zit nu wat te hobby'en, en doet weer eventjes als vanouds gek als hij de hobbykamer uit komt lopen, dus dat komt wel goed. Hij laat het nu gelukkig ook even los. En ik heb vandaag voor het eerst sinds deze week ook weer even rust in m'n hoofd en in m'n lijf.
Alleen jammer dat ik niet van m'n weekje vrij heb kunnen genieten, op deze manier...
We waren wel van plan het even los te laten dit weekend. Misschien dat we nog één of twee sollicitaties de deur uit doen, maar verder proberen we er een positief weekend van te maken. We hebben ene gezellige avond bij m'n schoonouders achter de rug en mijn man zit nu wat te hobby'en, en doet weer eventjes als vanouds gek als hij de hobbykamer uit komt lopen, dus dat komt wel goed. Hij laat het nu gelukkig ook even los. En ik heb vandaag voor het eerst sinds deze week ook weer even rust in m'n hoofd en in m'n lijf.
Alleen jammer dat ik niet van m'n weekje vrij heb kunnen genieten, op deze manier...
Gast- Gast
Hup, bellen jij! Dan kan ik naar bed want ik val om van de slaap. Morgen weer een dag Veel plezier morgen met je date, ik lees het vast wel weer hier
Truste allemaal!
Truste allemaal!
Ook al zo lief! Waar heb ik dat toch allemaal aan te dankenSjaantje schreef:
Maar wel een voor jou, gewoon zomaar vanwege je thuis-situatie en omdat ik je stoer vind dat je gaat lopen bouncen omdat je teveel oreo's op hebt
Morgen ga ik voor ons samen ochtendgymnastiekbouncen
Gast- Gast
Lief van je Maple, dan zal ik aan je denken als ik me ondertussen nog een keer omdraai in mijn warme bedje
En waar je dat aan te danken hebt? Nergens bijzonders aan! Gewoon, zomaar omdat je ook een soort forum'vriendinnetje' bent En omdat ik weet dat je die knuf wel even kunt gebruiken. Da's dan toch het minste dat ik kan doen?
En waar je dat aan te danken hebt? Nergens bijzonders aan! Gewoon, zomaar omdat je ook een soort forum'vriendinnetje' bent En omdat ik weet dat je die knuf wel even kunt gebruiken. Da's dan toch het minste dat ik kan doen?
Haha, als jij en ABE nog veel langer zo doogaan, ga ik huilen Maar dank je wel, waardeer ik heel erg.
Gast- Gast
Alvast voor Maple:
En nog héél even voor Reva:
*knip, wéér weg*
En nog héél even voor Reva:
*knip, wéér weg*
Laatst aangepast door Sjaantje op vr 13 mei 2011 - 12:31; in totaal 1 keer bewerkt
Haha, hondje kijkt op deze foto trouwens alsof hij het vréselijk vindt dat hij door kleine prinses wordt geknuffeld, maar dat is dus absoluut niet zo. Het zijn echt twee dikke vriendjes. Prinses deelt zelfs haar speen met hem, als we even niet opletten
Reva schreef:Sjaan, ik vind je berichten in het topic van Sup echt ontzettend lief
Dankje maar het komt gewoon recht uit mijn hart. Ik hoop dat ze er wat aan heeft.
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: