Dagcafé
+21
Sarah1985
Sweety
Sjaantje
Kaboutertje
Feline
Zwoesj
Luthien
ExpressoB
Lejow
Elsje
Chocolate Cookie
Kqip
Caroow
_Lacey_
Suus
Jordana
Burn
Jeanette
Lotus
Tullow
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Nog 6 minuten en dan ben ik lekker vrij! :-)
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kijk Ik hou van Holland. Praat af en toe met mijn visite. Zit op msn. Aai af en toe de hond.
Multi tasken dus!!
Multi tasken dus!!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik kijk Ik hou van Holland. Praat af en toe met mijn visite. Zit op msn. Aai af en toe de hond.
Multi tasken dus!!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik kijk Ik hou van Holland. Praat af en toe met mijn visite. Zit op msn. Aai af en toe de hond.
Multi tasken dus!!
als je visite hebt dan besteed je toch daar de aandacht aan...
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Zwager. Hoort bijna bij het interieur.Smikkell schreef:ProudMama schreef:Ik kijk Ik hou van Holland. Praat af en toe met mijn visite. Zit op msn. Aai af en toe de hond.
Multi tasken dus!!
Gast- Gast
Die hebben het alleen maar over werk, koeien en de Ipad joh. Hoef ik me verder niet mee te bemoeien.
Gast- Gast
Ik ben aan het forummen. Wilde eigenlijk verder lezen in een boek (over angsten, depressies, eetproblemen enz. en het omzetten van gedachtes en gewoontepatronen) en mijn huis vandaag schoonmaken. De tijd is vandaag echt heel erg snel gegaan..
Gast- Gast
Ik verveel me zooooooooo.
Heb een 'thuishaardje' gekocht. Dus ethanol in het bakje gegooid en aangestoken. Alleen komen er echt megavlammen a la 20 cm uit dat ding, boven het glas uit. Hoe ga ik dat nou ooit doven met de mini-dover die erbij zat
Heb een 'thuishaardje' gekocht. Dus ethanol in het bakje gegooid en aangestoken. Alleen komen er echt megavlammen a la 20 cm uit dat ding, boven het glas uit. Hoe ga ik dat nou ooit doven met de mini-dover die erbij zat
Gast- Gast
Mijn vrijgezelle zwager zit hier... Intresse?Reva schreef:Ik verveel me zooooooooo.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mijn vrijgezelle zwager zit hier... Intresse?Reva schreef:Ik verveel me zooooooooo.
(moet je wel ambitie hebben om boerin te worden)
Als er minimaal 1 geit is, ga ik akkoord.
Gast- Gast
Is hij niet toevallig brandweerman? Daar heeft ze nu meer aan..ProudMama schreef:Mijn vrijgezelle zwager zit hier... Intresse?Reva schreef:Ik verveel me zooooooooo.
Gast- Gast
plus ik zie dat het volle maan is of ja bijna..... dan zou ik zomaar een slapeloze nacht kunnen krijgen
Gast- Gast
Of een geitenkrukje..Reva schreef:ProudMama schreef:Mijn vrijgezelle zwager zit hier... Intresse?Reva schreef:Ik verveel me zooooooooo.
Gast- Gast
Die hebben ze nou net niet...Reva schreef:ProudMama schreef:Mijn vrijgezelle zwager zit hier... Intresse?Reva schreef:Ik verveel me zooooooooo.
Gast- Gast
een beetje wel, ik heb alleen niet zoveel whatsappers. Mijn telefoonlijstopvulling is grotendeeld van de oude stempel en hebben allemaal nog niet echt een telefoon met internetProudMama schreef:Maple: Jij ook al whatsapp verslaafd lees ik?
Gast- Gast
white chicks nu op rtl5, leuke film! maar echt al tevaak gezien..
lotto weekend miljonairs maar ff kijken (saaaaii)
lotto weekend miljonairs maar ff kijken (saaaaii)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Smikkell schreef:Of een geitenkrukje..Reva schreef:ProudMama schreef:Mijn vrijgezelle zwager zit hier... Intresse?Reva schreef:Ik verveel me zooooooooo.
Ja, die heb ik van de week geaaid bij Xenos.
Maar serieus, mensjes. Het is echt een vlam van wisselend 3cm en dan weer 25, oftewel onmogelijk in te schatten. Die kan ik toch nooit doven zonder mn wenkbrauwen te riskeren? Ik denk dat het meer iets voor buiten is Vrees ook voor mn plafond
PM: zijn geen wenkbrauwen eventueel een issue?
Gast- Gast
Vond het in ziekenhuis ideaal!Maple schreef:een beetje wel, ik heb alleen niet zoveel whatsappers. Mijn telefoonlijstopvulling is grotendeeld van de oude stempel en hebben allemaal nog niet echt een telefoon met internetProudMama schreef:Maple: Jij ook al whatsapp verslaafd lees ik?
Gast- Gast
Tegenover al iets kalend op jonge leeftijd? Neuh...Reva schreef:Smikkell schreef:Of een geitenkrukje..Reva schreef:ProudMama schreef:Mijn vrijgezelle zwager zit hier... Intresse?Reva schreef:Ik verveel me zooooooooo.
Maar serieus, mensjes. Het is echt een vlam van wisselend 3cm en dan weer 25, oftewel onmogelijk in te schatten. Die kan ik toch nooit doven zonder mn wenkbrauwen te riskeren? Ik denk dat het meer iets voor buiten is Vrees ook voor mn plafond
Gast- Gast
Haha, dat geloof ik wel! 't Is ook makkelijk... en gratisjProudMama schreef:Vond het in ziekenhuis ideaal!Maple schreef:een beetje wel, ik heb alleen niet zoveel whatsappers. Mijn telefoonlijstopvulling is grotendeeld van de oude stempel en hebben allemaal nog niet echt een telefoon met internetProudMama schreef:Maple: Jij ook al whatsapp verslaafd lees ik?
Gast- Gast
Denkt aan Reva, aan boer zoekt vrouw en aan haar opmerkingen over mensen zonder of met gekke wenkbrauwen.Reva schreef:Smikkell schreef:Of een geitenkrukje..Reva schreef:ProudMama schreef:Mijn vrijgezelle zwager zit hier... Intresse?Reva schreef:Ik verveel me zooooooooo.
Laatst aangepast door Smikkell op za 14 mei 2011 - 9:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: