Dagcafé
+21
Sarah1985
Sweety
Sjaantje
Kaboutertje
Feline
Zwoesj
Luthien
ExpressoB
Lejow
Elsje
Chocolate Cookie
Kqip
Caroow
_Lacey_
Suus
Jordana
Burn
Jeanette
Lotus
Tullow
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Nou, hier is het ook heeel gezellig..
Vriendlief heeft sinds een paar week een nieuwe computer en daar komt-ie eigenlijk alleen achter vandaan om te eten, slapen en werken.. Ben nu heel gezellig in m'n eentje Ik hou van Holland aan het kijken..
Vriendlief heeft sinds een paar week een nieuwe computer en daar komt-ie eigenlijk alleen achter vandaan om te eten, slapen en werken.. Ben nu heel gezellig in m'n eentje Ik hou van Holland aan het kijken..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
ProudMama schreef:JaaaaaaaaaaaaaaaaaBitterkoek_ schreef:Maple schreef:Ik verveel me de tandjes
Mn vader is nu ijs aan het opscheppen met aardbeien. Ik heb om chocolade ijs met aardbeien gevraagd. Wil jij ook?
*gooit*
Heb je m?
Gast- Gast
Arwyn schreef:Nou, hier is het ook heeel gezellig..
Breng hem lief een kopje koffie/thee, struikel en pleur het over zn computer
Gast- Gast
Thnx!!Bitterkoek_ schreef:ProudMama schreef:JaaaaaaaaaaaaaaaaaBitterkoek_ schreef:Maple schreef:Ik verveel me de tandjes
Mn vader is nu ijs aan het opscheppen met aardbeien. Ik heb om chocolade ijs met aardbeien gevraagd. Wil jij ook?
*gooit*
Heb je m?
Gast- Gast
Hallo allemaal!
Ik ben nog aan het werk, maar mijn cliëntjes liggen allemaal al ruim anderhalf uur op bed en heb alles al gedaan dus verveel me nu een beetje!
Ik ben nog aan het werk, maar mijn cliëntjes liggen allemaal al ruim anderhalf uur op bed en heb alles al gedaan dus verveel me nu een beetje!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Reva schreef:Arwyn schreef:Nou, hier is het ook heeel gezellig..
Meh, dat is dan weer zo zonde van het geld dat er in zit, kreng was duur genoeg
Laat de thee/koffie wel steeds expres hier staan zodat-ie het zelf moet halen, zo af en toe blijft-ie dan zelfs even zitten, haha.
Arwyn- Ratel
Ja, en dan filmen voor ons he?!Reva schreef:Arwyn schreef:Nou, hier is het ook heeel gezellig..
Dus ff je telefoon op je voorhoofd tapen... en dan volhouden dat het een foutje was en niet met voorbedachte rade.
Gast- Gast
Maple schreef:Ik verveel me de tandjes
ik ook pff... en nu weer reclame om gek van te worden toch
wel een smsje van vriend lief geweest, hij was gisteren uit geweest (in italie) maar was niet zijn avond. Top40 mix en overal hoeren
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ze vroeg het aan mijProudMama schreef:JaaaaaaaaaaaaaaaaaBitterkoek_ schreef:Maple schreef:Ik verveel me de tandjes
Gast- Gast
Nou dan ga je over op plan B. Kleren uit en naakt Ik hou van Holland kijken, omdat een wetenschapper (*zwaait*) heeft gezegd dat dat ontspannender werkt.
Gast- Gast
Is dat zo? Ik vind naakt op een leren bank geen succes, plakkerdeplak.Reva schreef:Nou dan ga je over op plan B. Kleren uit en naakt Ik hou van Holland kijken, omdat een wetenschapper (*zwaait*) heeft gezegd dat dat ontspannender werkt.
Gast- Gast
Reva schreef:Nou dan ga je over op plan B. Kleren uit en naakt Ik hou van Holland kijken, omdat een wetenschapper (*zwaait*) heeft gezegd dat dat ontspannender werkt.
hahahahaha
ik zet ook wel is express drinken op de salontafel, dan moet hij ik denk zo'n 2stappen doen om het te pakken:P zodat hij achter z'n pc vandaan komt en ff mee tv kijkt
Reva schreef:Nou dan ga je over op plan B. Kleren uit en naakt Ik hou van Holland kijken, omdat een wetenschapper (*zwaait*) heeft gezegd dat dat ontspannender werkt.
Gast- Gast
Whaha, dan gaat-ie zich denk ik afvragen of ik het niet koud heb, kleum die ik ben
Zijn oplossing: dan spreek je toch gewoon met vriendinnen af?? Tsja, dat kan natuurlijk, maar zo gek is het toch ook weer niet dat ik 1 avondje op de bank niet te veel gevraagd vind als hij al 6 avonden achter dat ding zit??
Oh wel, gewoon maar op zoek naar een ander vriendje en daar elke avond heen, dan vraagt-ie vanzelf wel eens of ik nou een keer op de bank wil zitten met hem
Zijn oplossing: dan spreek je toch gewoon met vriendinnen af?? Tsja, dat kan natuurlijk, maar zo gek is het toch ook weer niet dat ik 1 avondje op de bank niet te veel gevraagd vind als hij al 6 avonden achter dat ding zit??
Oh wel, gewoon maar op zoek naar een ander vriendje en daar elke avond heen, dan vraagt-ie vanzelf wel eens of ik nou een keer op de bank wil zitten met hem
Arwyn- Ratel
Dan kan ze ook geen ik hou van Holland kijken. Hoewel... 't geeft wel ruimte voor ander initiatiefProudMama schreef:Even een stop uit meterkast draaien? Romantisch kaarsjes aan...
Gast- Gast
Kindjes maken!!Maple schreef:Dan kan ze ook geen ik hou van Holland kijken. Hoewel... 't geeft wel ruimte voor ander initiatiefProudMama schreef:Even een stop uit meterkast draaien? Romantisch kaarsjes aan...
Oh nee, dat kan niet, ben aan de pil
Arwyn- Ratel
Pcies. Ik hou van Holland kijk je daarna via uitzending gemistMaple schreef:Dan kan ze ook geen ik hou van Holland kijken. Hoewel... 't geeft wel ruimte voor ander initiatiefProudMama schreef:Even een stop uit meterkast draaien? Romantisch kaarsjes aan...
Gast- Gast
Die kun je vergetenArwyn schreef:Kindjes maken!!Maple schreef:Dan kan ze ook geen ik hou van Holland kijken. Hoewel... 't geeft wel ruimte voor ander initiatiefProudMama schreef:Even een stop uit meterkast draaien? Romantisch kaarsjes aan...
Gast- Gast
uhhmmm ipv naakt op de bank naakt voor hem gaan staan en proberen op zijn schoot te gaan zitten ! Dat werkte bij mij altijd bij mijn ex had hij even aandacht voor mij ipv zijn imac. Alleen jammer dat hij daarna weer vrolijk achter dat ding kroop !
Gast- Gast
die van mij doet altijd kaarsen aan
wel goede stunt... stop omdraaien :Phahaha
wel goede stunt... stop omdraaien :Phahaha
Maple schreef:Die kun je vergetenArwyn schreef:Kindjes maken!!Maple schreef:Dan kan ze ook geen ik hou van Holland kijken. Hoewel... 't geeft wel ruimte voor ander initiatiefProudMama schreef:Even een stop uit meterkast draaien? Romantisch kaarsjes aan...
Dat wil ik zelf alleen nog niet
Gewoon geen sex werkt ook wel om weer aandacht te krijgen, haha. Ik ga natuurlijk geen moeite doen als hij dat ook niet doet, zo flauw ben ik dan ook wel weer
Arwyn- Ratel
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: