KPN vs. Ziggo vs. Tele2
+7
Sjaantje
mosio
JD
Zwerver
Caroow
Serena
Bliss
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: KPN vs. Ziggo vs. Tele2
Bij ons was het kastje 100 euro, maar dat is er dan ook een met interne harde schijf.
ABE: lief dat je wilt helpen! Het analoge beeld is wel goed ja.... en moet zeggen dat het vooral mijn vriend is die zich stoort aan het slechte digitale beeld hoor, ik ben niet zo moeilijk. Ik irriteer me meer aan 3 avonden zonder internet Wat doe jij voor werk dan dat je er zoveel verstand van hebt?
ABE: lief dat je wilt helpen! Het analoge beeld is wel goed ja.... en moet zeggen dat het vooral mijn vriend is die zich stoort aan het slechte digitale beeld hoor, ik ben niet zo moeilijk. Ik irriteer me meer aan 3 avonden zonder internet Wat doe jij voor werk dan dat je er zoveel verstand van hebt?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
HahahahaSjaantje schreef:Het enige probleem dat ik met Ziggo heb, is dat ze in mailings stug vol blijven houden dat ik een MENEER ben. Geloof me, da's echt niet zo! Verder ben ik heel tevreden met Ziggo en ik geloof dat het 'kastje' gratis was, daar hebben ze regelmatig toch aanbiedingen van? Of vergis ik me nu zo?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben KPN en nog nooit problemen gehad. Degene die hier in de buurt Ziggo hebben worden er knetter van. Bij hen zijn er telkens storingen en ander gezeik.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Wij hebben tele2 en dat raad ik je echt niet aan. Ontvangst is slecht, service is nog veel slechter.
In juli loopt ons contract af en ook wij zijn dus aan het kijken waar we heen gaan.
In juli loopt ons contract af en ook wij zijn dus aan het kijken waar we heen gaan.
Gast- Gast
Kijk goed of KPN echt werkt bij jullie. Ik ben pas verhuisd naar een andere stad en toen heb ik nog de verhuischeck gedaan (met iemand van KPN aan de telefoon) en toen we hier woonden bleek digitenne het helemaal niet te doen. Nu hebben we Telfort internet en telefoon (bevalt super) en Ziggo tv.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
*Marietje* schreef: Wat doe jij voor werk dan dat je er zoveel verstand van hebt?
Verstand wil ik niet zeggen, haha. Maar ik werk er. Althans, bij de zakelijke tegenhanger.
Sjaan - En niemand snapt hoe het komt dat jij nog steeds een man bent, want zo sta je dus echt niet te boek. Heel vreemd!
Gast- Gast
Goed topic Bliss, ik wil ook wat jij hierboven noemt. Ik ga straks de rest van het topic eens doorlezen!Bliss schreef:Ik zit ook aan KPN te denken, idd omdat dat iets goedkoper is dan Ziggo. Ik wil alleen internet en tv, dus geen telefoon. Ben benieuwd naar meer ervaringen!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
ik heb interactieve van kpn, heb er nooit problemen mee gehad, en er kwam een gratis monteur om het te instaleren, de 1e keer lukte het niet omdat het nieuwbouw is en er nog iets geinstaleerd moest worden maar de dag erna kwam er nog een monteur (ook gratis) en die heeft het geinstalleerd
Mon Amour- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ziggo VS Kpn
» Zenderpakketten Ziggo (TMF)
» Digitale televisie Ziggo?
» Stomme Tele2
» Wie heeft er nog meer problemen met Ziggo internet?
» Zenderpakketten Ziggo (TMF)
» Digitale televisie Ziggo?
» Stomme Tele2
» Wie heeft er nog meer problemen met Ziggo internet?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: