Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Digitale televisie Ziggo?

5 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Digitale televisie Ziggo?  Empty Digitale televisie Ziggo?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 5:52

Ik heb nu alleen maar kabeltelevisie maar omdat digitale tv de nieuwe standaard is, moet ik toch maar 's overstappen :P Maar om eerlijk te zijn; ik snap er geen jota van! We hebben hier in huis 1 oude tv (zo'n big ass kast erachter) en een HD ready plat geval. Wat heb ik nou nodig voor digitaal tv van Ziggo? Moet ik zo'n kaart geval in m'n tv proppen? Of krijg je er 2 ontvangkastjes bij?

Digitaal tv van KPN lijkt me ook relaxed, maar ik heb 's horen zeggen dat je sowieso aan je analoge tv ontvangst 'vast zit' en daar ook voor betaald... Of zo.

Help? Very Happy Ik ben hier echt slecht in :P Je wordt overal platgegooid met 3in1 shizzle, maar ik ben al heel tevreden met internet van KPN en hoef er geen huistelefoon bij...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Digitale televisie Ziggo?  Empty Re: Digitale televisie Ziggo?

Bericht  TukTuk ma 11 jul 2011 - 5:53

Ik heb KPN, maar heb geen analoge tv er bij hoor? Heb gewoon de interactieve tv van KPN. Misschien is het wel zo bij digitenne van KPN
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Digitale televisie Ziggo?  Empty Re: Digitale televisie Ziggo?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 5:55

Ik heb KPN, want bij Ziggo moet je nog een kastje kopen voor 150 euro ofzo, en dat wou ik niet :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Digitale televisie Ziggo?  Empty Re: Digitale televisie Ziggo?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 6:00

_Leaf_ schreef:Ik heb KPN, want bij Ziggo moet je nog een kastje kopen voor 150 euro ofzo, en dat wou ik niet :P

Dagobert Very Happy

Bij Ziggo moet ik 79 euro betalen.. Valt nog mee. Dan heb ik digitale televisie voor 2 tv's geloof ik... En dan betaal ik 16,95 voor 't basispakket.... Ik vrees dat 't wel duurder is dan KPN :P Maar dan betaal je niks voor de ontvanger verder, geen kosten p/m bedoel ik...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Digitale televisie Ziggo?  Empty Re: Digitale televisie Ziggo?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 6:00

Je zit vast aan een "vast recht". Bij KPN is dat de doorbelasting van de lijn. Bij Ziggo is dat Analoge televisie.

Zelf heb ik al drie jaar een SD-ontvanger. Niets speciaals, gewoon een kastje om meer zenders te kunnen kijken. De nieuwe standaard is een HD-ontvanger. Kun je verder ook niets mee, enkel HD zenders bekijken. Je kunt kiezen voor een C+ module, dat is een HD-ontvanger in de televisie. En natuurlijk is er nog interactieve televisie, waarbij je een gelijknamige decoder bij nodig bent. Het is maar net wat jij belangrijk vindt. smile

En voor KPN kun je ook kiezen. Vooral in de stad moet dat goed mogelijk zijn. In boerendorpen wordt het ontvangst echt al minder. En ik kan hem bv niet eens aanschaffen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Digitale televisie Ziggo?  Empty Re: Digitale televisie Ziggo?

Bericht  Barbabella ma 11 jul 2011 - 6:07

Ik hoor veel klachten over KPN ( interactieve tv) Ik heb er zelf geen ervaring mee'
Ik heb al jaren ziggo. Ik heb een interactieve harddisk recorder erbij, daar gaat de smartcard in. Hiervoor had ik een "simpele" hd ontvanger maar zou deze niet meer willen missen Embarassed
Ik betaal pm iets van 70 euro, dat is voor alles in 1 met de middelmatige internet, extra zenderpakketten en telefoonkosten. Als je niet (veel) belt en geen zenderpakketten hebt dan ben je dus al een stuk goedkoper uit.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Digitale televisie Ziggo?  Empty Re: Digitale televisie Ziggo?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 6:12

Angel Blue Eyes schreef:Je zit vast aan een "vast recht". Bij KPN is dat de doorbelasting van de lijn. Bij Ziggo is dat Analoge televisie.

Zelf heb ik al drie jaar een SD-ontvanger. Niets speciaals, gewoon een kastje om meer zenders te kunnen kijken. De nieuwe standaard is een HD-ontvanger. Kun je verder ook niets mee, enkel HD zenders bekijken. Je kunt kiezen voor een C+ module, dat is een HD-ontvanger in de televisie. En natuurlijk is er nog interactieve televisie, waarbij je een gelijknamige decoder bij nodig bent. Het is maar net wat jij belangrijk vindt. smile

En voor KPN kun je ook kiezen. Vooral in de stad moet dat goed mogelijk zijn. In boerendorpen wordt het ontvangst echt al minder. En ik kan hem bv niet eens aanschaffen.

Wat houdt 't 'vast recht' in? Ik kan dus beter bij Ziggo blijven?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Digitale televisie Ziggo?  Empty Re: Digitale televisie Ziggo?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 6:17

Natuurlijk wil ik liever dat je bij Ziggo blijft. :P "Vast recht" is de verbinding. Ik kan het niet goed omschrijven. Maar KPN was 'vroeger' enkel een telecommaatschappij en zij beheren de kabels in de grond. Wanneer je iets van hen afneemt, dan betaal je iets van doorhuur van hun bekabeling. Vroeger moest je daarvoor betalen. Al vraag ik me nu even af of je dat "vast recht" nu nog wel hebt. Mijn broertje heeft digitenne gehad en hij betaalde iets van 9 euro per kastje/televisie. Hoe meer televisies, hoe beter het is om bij Ziggo te blijven. Want er verdwijnen per regio wel vijf zenders, maar er kan nog steeds analoog worden gekeken naar de standaard zenders (ned 1,2,3, RTL4,5,7,8, SBS, NET5, Veronica etc). Alleen in de toekomst zal dat steeds minder worden, omdat we de lijn leeg moeten maken voor digitaal en internetsnelheden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Digitale televisie Ziggo?  Empty Re: Digitale televisie Ziggo?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 6:18

Ja de sneaky little bastards halen alles uit de lucht! Ik MOET wel aan de digitale televisie voor ik straks met nog maar 6 zenders zit... Zo bruut!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Digitale televisie Ziggo?  Empty Re: Digitale televisie Ziggo?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 6:19

ABE kan ik 't niet gewoon bij jou bestellen? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Digitale televisie Ziggo?  Empty Re: Digitale televisie Ziggo?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 6:24

Bazinga schreef:ABE kan ik 't niet gewoon bij jou bestellen? Very Happy

Jawel hoor, maar het word er geen euro goedkoper van. Ik moet ook de volle pond betalen. Ik wil graag een interactieve decoder. Voor nieuwe klanten, want ik ben ook nog eens niet helemaal klant van ziggo, kan ik zo'n kreng voor 199 euro kopen en als werknemer mag ik 500 euro aftikken. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Digitale televisie Ziggo?  Empty Re: Digitale televisie Ziggo?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 6:31

Bazinga schreef:Ja de sneaky little bastards halen alles uit de lucht! Ik MOET wel aan de digitale televisie voor ik straks met nog maar 6 zenders zit... Zo bruut!

Trouwens, dat duurt nog jaren. Achter Ziggo zit iets dat Programmaraden heet. Zij bepalen wat er wel en niet gebeurd met de zenders op het analoge kanaal. Net zoiets als Opta achter de telefoonnummers van providers zit. Voor we analoog leeg zijn zitten we in 2020/2030 denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Digitale televisie Ziggo?  Empty Re: Digitale televisie Ziggo?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 6:31

Angel Blue Eyes schreef:
Bazinga schreef:ABE kan ik 't niet gewoon bij jou bestellen? Very Happy

Jawel hoor, maar het word er geen euro goedkoper van. Ik moet ook de volle pond betalen. Ik wil graag een interactieve decoder. Voor nieuwe klanten, want ik ben ook nog eens niet helemaal klant van ziggo, kan ik zo'n kreng voor 199 euro kopen en als werknemer mag ik 500 euro aftikken. :P

Haha nee 't lijkt me gewoon makkelijker :P word gek van die site.. Maarehm, ik zit nu dus te kijken..

Zo'n ehm.. C dinges.. Da's niet 't kastje, toch? Want ik heb wel een platte televisie die zogenoemd Ziggo gecertificeerd is of zo, maar mam heeft een oude tv en die moet ook tv kunnen kijken :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Digitale televisie Ziggo?  Empty Re: Digitale televisie Ziggo?

Bericht  Barbabella ma 11 jul 2011 - 6:36

Je kan met 1 tv analoog blijven kijken en de ander digitaal. Ik heb op de slaapkamer een breedbeeld met zo'n kont en die heb ik gewoon analoog. Beneden lcd flatscreen met digitaal.
Voor het simpelste kastje betaalde ik toen 50 euro geloof ik. HD was al meteen wat duurder die ging over de 100 volgens mij. En dat interactieve ding is idd 500 euro en voor nieuwe alles in 1 klanten is ie volgens mij nu in de aanbieding voor 150 zag ik op tv.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Digitale televisie Ziggo?  Empty Re: Digitale televisie Ziggo?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 6:38

Haha ja maar als ik extra zenders kan ontvangen en mijn moedertje kan dat niet kijken, dan wordt ze jaloers Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Digitale televisie Ziggo?  Empty Re: Digitale televisie Ziggo?

Bericht  Barbabella ma 11 jul 2011 - 6:39

Dan zul je 2 kastjes moeten kopen en een extra smartcard Very Happy
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Digitale televisie Ziggo?  Empty Re: Digitale televisie Ziggo?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 6:42

Barbabella schreef:HD was al meteen wat duurder die ging over de 100 volgens mij

HD is nu de nieuwe standaard. Dus die kost nu 79,95 euro. Ik heb echt nog zo'n oudje (40,00 euro destijds) en zie het verschil niet tussen digitaal en HD kijken. Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Digitale televisie Ziggo?  Empty Re: Digitale televisie Ziggo?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 7:04

Abe ik heb je even een PM gestuurd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Digitale televisie Ziggo?  Empty Re: Digitale televisie Ziggo?

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 22:35

Muhaa het is gelukt Very Happy en nog redelijk 'cheap' ook; paps had nog een kastje liggen voor mams (logisch, gescheiden ouders...) En in mijn tv kon 'gewoon', één of andere module met kaartje. Dus; we zijn bijjjna hip&modern Very Happy Nu nog extra pakketten uitzoeken voor extra zenders angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Digitale televisie Ziggo?  Empty Re: Digitale televisie Ziggo?

Bericht  girli wo 13 jul 2011 - 23:22

Ik baal er ook van! Wij hebben nog zo'n kast van een tv en ik vraag me af of je daar uberhaupt wel digitaal op kan kijken.

Het stoort me dat ze ons pakket volledig uitkleden, het niet goedkoper maken en ons daardoor eigenlijk dwingen om over te stappen. Programmaraden zijn idd in protest als ik de Telegraaf moet geloven.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Digitale televisie Ziggo?  Empty Re: Digitale televisie Ziggo?

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 23:36

girli schreef:Ik baal er ook van! Wij hebben nog zo'n kast van een tv en ik vraag me af of je daar uberhaupt wel digitaal op kan kijken.

Het stoort me dat ze ons pakket volledig uitkleden, het niet goedkoper maken en ons daardoor eigenlijk dwingen om over te stappen. Programmaraden zijn idd in protest als ik de Telegraaf moet geloven.

Ja 't kan makkelijk hoor Very Happy en in principe is Digitale televisie even duur, 't basispakket digitale televisie zeg maar.. Tip; kijk op Marktplaats naar een ontvanger (veel mensen stappen over naar flatscreens waar dus een kaart in kan, zodat er geen ontvanger meer nodig is) dan heb je een goedkope ontvanger en een Smartcard van Ziggo (die je dus nodig hebt voor Digitale Televisie) kost 30 euro geloof ik. Ik vind 't wel lullig, dat je die kosten eerst moet ophoesten, maar 't is te doen, zeker als je 't vergelijkt met wat Ziggo.nl 'wil', dat je koopt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Digitale televisie Ziggo?  Empty Re: Digitale televisie Ziggo?

Bericht  iloverocknroll1984 do 14 jul 2011 - 3:33

Hoe weet je nou of je wel of niet nog een ontvanger nodig heb of dat je tv modern genoeg is om het alleen met een smart card te doen?

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Digitale televisie Ziggo?  Empty Re: Digitale televisie Ziggo?

Bericht  Kqip do 14 jul 2011 - 3:41

Als je tv modern genoeg is heeft ie een ingang voor een cam module. Dat ding kost overigens van Ziggo ook nog 80 euro ofzo dus zo goedkoop is t allemaal niet.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Digitale televisie Ziggo?  Empty Re: Digitale televisie Ziggo?

Bericht  iloverocknroll1984 do 14 jul 2011 - 3:45

Ok thanks, vanavond eens proberen uit te vinden of m'n tv dat heeft, zou toch wel fijn zijn om die 80 euro te besparen!

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Digitale televisie Ziggo?  Empty Re: Digitale televisie Ziggo?

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 8:41

Kqip schreef:Als je tv modern genoeg is heeft ie een ingang voor een cam module. Dat ding kost overigens van Ziggo ook nog 80 euro ofzo dus zo goedkoop is t allemaal niet.

Momenteel 59 euro als ik het goed heb. En de tip die Bazinga heeft gegeven, Marktplaats, werkt ook ontzettend goed. Ik heb hem zelfs vandaag nog gebruikt, al heb ik vantevoren wel even gecheckt wat er wordt aangeboden momenteel. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Digitale televisie Ziggo?  Empty Re: Digitale televisie Ziggo?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum