Zenderpakketten Ziggo (TMF)
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zenderpakketten Ziggo (TMF)
Wie heeft er Ziggo en kan ook TMF kijken?
Welk pakket heb je hier voor nodig? Plus of Extra?
Er was eerst een los muziekpakket, maar dat bestaat niet meer. Je kunt nu plus of extra kiezen, maar daar zie ik de logo's van TMF NL, TMF Pure etc. er niet tussen staan.
Wie heeft het antwoord?
Welk pakket heb je hier voor nodig? Plus of Extra?
Er was eerst een los muziekpakket, maar dat bestaat niet meer. Je kunt nu plus of extra kiezen, maar daar zie ik de logo's van TMF NL, TMF Pure etc. er niet tussen staan.
Wie heeft het antwoord?
Gast- Gast
Re: Zenderpakketten Ziggo (TMF)
Ik kan het mis hebben, maar is TMF niet opgeheven?
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, als analoge zender. Digitaal zou hij wel blijven, of is dat nu ook al niet meer? :o
Gast- Gast
Birgit schreef:Ja, als analoge zender. Digitaal zou hij wel blijven, of is dat nu ook al niet meer? :o
Bij KPN nog wel, wij hebben TMF dance, TMF nl en.... nog wat muziekzenders
Gast- Gast
Hier staan ze nog wel tussen dus ik vind het maar raar :-)
https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/zenderoverzicht/
Gast- Gast
Birgit schreef:Hier staan ze nog wel tussen dus ik vind het maar raar :-)
Is nog het oude zenderoverzicht. En TMF is er nu nog, maar als het goed is zitten ze financieel zo in de shizzle, dat ze er in November mee stoppen. Maar goed, dat heb ik weer van horen zeggen.
Dit is het nieuwe zenderoverzicht.
https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/televisie-abonnementen/tv-extra/
Gast- Gast
Dan neem ik deze maar, dan maar geen 538
https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/televisie-abonnementen/tv-plus/
Mijn vriend wil ook Eredivie Live dus dan wordt het met extra pakket wel heel erg duur.
https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/televisie-abonnementen/tv-plus/
Mijn vriend wil ook Eredivie Live dus dan wordt het met extra pakket wel heel erg duur.
Gast- Gast
Maura schreef:Trouwens, ik heb gehoord dat TMF failliet is.
Is het ook dus TMF gaat er helemaal af ook van de digitale zender.
dus om speciaal voor TMF een pakket extra aan te schaffen zou ik dus niet doen.
Ik wilde ook niet speciaal voor TMF een pakket aanschaffen hoor
Het zou mooi meegenomen zijn als ze in een bepaald pakket zaten. Ik mis toch weleens muziek en als ik hem op MTV zet zijn er weinig clips meer te zien, vandaar dat ik graag een pakket met wat muziekzenders wil :-)
Ik kan natuurlijk ook de radio aanzetten, maar dat is toch anders.
Het zou mooi meegenomen zijn als ze in een bepaald pakket zaten. Ik mis toch weleens muziek en als ik hem op MTV zet zijn er weinig clips meer te zien, vandaar dat ik graag een pakket met wat muziekzenders wil :-)
Ik kan natuurlijk ook de radio aanzetten, maar dat is toch anders.
Gast- Gast
SarahKey schreef:Maura schreef:Trouwens, ik heb gehoord dat TMF failliet is.
Is het ook dus TMF gaat er helemaal af ook van de digitale zender.
dus om speciaal voor TMF een pakket extra aan te schaffen zou ik dus niet doen.
Naar wat ik heb gehoord is TMF failliet en zullen ze dus ook niet meer op digitaal exploiteren. Het kost de zender enorm veel geld om zichzelf op digitaal te exploiteren en als ze failliet zijn, of nagenoeg failliet, dan ben ik bang dat hun einddatum 1 september 2011 zal zijn.
Gast- Gast
Ik heb digitale tv van UPC en bij de zender TMF NL staat dat ie per 1 september stopt.
Maar wij hebben naast de MTV muziekzenders nog wel 8 andere muziekzenders met leuke muziek!
Maar wij hebben naast de MTV muziekzenders nog wel 8 andere muziekzenders met leuke muziek!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Per 1 september stopt TMF, dus ook de digitale zenders. TMF is niet failliet, zou een beetje gek zijn anders zou MTV ook failliet zijn natuurlijk. De kijkcijfers waren te laag en bracht dus te weinig geld in het laadje.
Gast- Gast
Ontvangen jullie ook geen Canvas en Eén? (België)
We hebben al een aantal dagen daar een zwart beeld op
We hebben al een aantal dagen daar een zwart beeld op
Gast- Gast
Odilia schreef:Per 1 september stopt TMF, dus ook de digitale zenders. TMF is niet failliet, zou een beetje gek zijn anders zou MTV ook failliet zijn natuurlijk. De kijkcijfers waren te laag en bracht dus te weinig geld in het laadje.
MTV is het moederbedrijf en TMF is het dochterbedrijf. MTV heeft wel kijkcijfers, TMF niet. En dus hebben ze de stekker eruit getrokken. Ik dacht dat TMF failliet was, dat kan als dochterbedrijf van een moederbedrijf best. Maar ze houden er dus gewoon mee op.
Razz: Alle zenders werken hier gewoon.
Gast- Gast
Je kijkt digitaal toch? Heb voor de zekerheid even gekeken en ik zie dat ze het één en ander hebben veranderd, want op mijn decoder staat NOT COMPLETED. Heb je een bepaalde code in beeld of helemaal zwart?
Gast- Gast
Waar haal je deze info vandaan? Dit klopt namelijk niet. TMF en MTV zijn merken van hetzelfde bedrijf. MTV is niet de moeder van TMF. Ze zijn beiden merken van een en hetzelfde bedrijf. Als TMF failliet zou gaan zou dat betekenen dat het bedrijf waar zij als merk aan hangen failliet is.Maura schreef:Odilia schreef:Per 1 september stopt TMF, dus ook de digitale zenders. TMF is niet failliet, zou een beetje gek zijn anders zou MTV ook failliet zijn natuurlijk. De kijkcijfers waren te laag en bracht dus te weinig geld in het laadje.
MTV is het moederbedrijf en TMF is het dochterbedrijf. MTV heeft wel kijkcijfers, TMF niet. En dus hebben ze de stekker eruit getrokken. Ik dacht dat TMF failliet was, dat kan als dochterbedrijf van een moederbedrijf best. Maar ze houden er dus gewoon mee op.
Gast- Gast
Gisteren op internet gelezen. Ergens bij het nieuws.Odilia schreef:Waar haal je deze info vandaan? Dit klopt namelijk niet. TMF en MTV zijn merken van hetzelfde bedrijf. MTV is niet de moeder van TMF. Ze zijn beiden merken van een en hetzelfde bedrijf. Als TMF failliet zou gaan zou dat betekenen dat het bedrijf waar zij als merk aan hangen failliet is.Maura schreef:Odilia schreef:Per 1 september stopt TMF, dus ook de digitale zenders. TMF is niet failliet, zou een beetje gek zijn anders zou MTV ook failliet zijn natuurlijk. De kijkcijfers waren te laag en bracht dus te weinig geld in het laadje.
Gast- Gast
MTV Nederland en TMF zijn merken van MTV Networks Nederland, wat een dochterbedrijf is van MTV Networks Europe, wat weer een dochterbedrijf is van MTV Networks International. Dergelijke grote ondernemingen die wereldwijd actief zijn dammen financiële risico's zo goed mogelijk in. Het verlies van één merk of zender mag niet ten koste gaan van bedrijfsonderdelen die wél winstgevend zijn. Door merken of onderdelen bijvoorbeeld in verschillende BV's onder te brengen wordt de schade beperkt. Dan gaat alleen de BV waaronder het verlies latende onderdeel valt failliet, zonder dat de andere bedrijfsonderdelen van het moederbedrijf daar negatieve gevolgen van ondervinden.Odilia schreef:Waar haal je deze info vandaan? Dit klopt namelijk niet. TMF en MTV zijn merken van hetzelfde bedrijf. MTV is niet de moeder van TMF. Ze zijn beiden merken van een en hetzelfde bedrijf. Als TMF failliet zou gaan zou dat betekenen dat het bedrijf waar zij als merk aan hangen failliet is.Maura schreef:Odilia schreef:Per 1 september stopt TMF, dus ook de digitale zenders. TMF is niet failliet, zou een beetje gek zijn anders zou MTV ook failliet zijn natuurlijk. De kijkcijfers waren te laag en bracht dus te weinig geld in het laadje.
Gast- Gast
Birgit schreef:Nou ik heb ze hoor, ze zaten in het pluspakket
Haha! Fijn dat ze er weer zijn! Geniet ervan!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Ziggo VS Kpn
» KPN vs. Ziggo vs. Tele2
» Digitale televisie Ziggo?
» Wie heeft er nog meer problemen met Ziggo internet?
» ziggo werkt niet, waar dan internet nemen??
» KPN vs. Ziggo vs. Tele2
» Digitale televisie Ziggo?
» Wie heeft er nog meer problemen met Ziggo internet?
» ziggo werkt niet, waar dan internet nemen??
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: