Kaartjes pretpark Slagharen; weggeven?
+23
Ambivalence
girli
Floor
Sjaantje
_Femme
Inge
Tania
Spring
RYW
Susan
Jeanette
Sterre
Blond
SnowWhite
VeryCherry
Atelier Madame
TukTuk
May
Burn
Try
Xanna
Lejow
Zora
27 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Kaartjes pretpark Slagharen; weggeven?
Als we gaan loten nomineer ik Nonnevot, VC, Mirjam4You en Anniej, omdat die het ook niet breed hebben. En Nonnevot kan het sowieso goed gebruiken
Gast- Gast
Storm schreef:Als we gaan loten nomineer ik Nonnevot, VC, Mirjam4You en Anniej, omdat die het ook niet breed hebben. En Nonnevot kan het sowieso goed gebruiken
aaahhh je bent echt een lieverd ! had je mijn mail nog gelezen ??
Gast- Gast
Als we mochten stemmen zou ik ook Nonnevot kiezen.
Gast- Gast
yvonne schreef:Als we mochten stemmen zou ik ook Nonnevot kiezen.
+1
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Zora, wat een lief gebaar van je.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Aaahw ik hoef geen heldenstatus hoor Ik ga die dingen gewoon écht niet zelf gebruiken, en ken niemand 'persoonlijk' die ik er blij mee zou maken.
Een poll voelt een beetje gek, dus dan zou loten een goed idee zijn. Ik heb nu al, of via via, of namens de dames zelf, of in dit topic gelezen, te horen gekregen dat Storm ze graag wil, Mama van 2, Nonnevot en RYW. Het lijkt mij ook het slimst om ze dan te verdelen, dus 2 kaartjes pp. Zijn er nog mensen die ik over het hoofd zie die ze wel erg graag willen hebben? Anders ga ik zo een grabbeltonnetje maken met deze 4
Een poll voelt een beetje gek, dus dan zou loten een goed idee zijn. Ik heb nu al, of via via, of namens de dames zelf, of in dit topic gelezen, te horen gekregen dat Storm ze graag wil, Mama van 2, Nonnevot en RYW. Het lijkt mij ook het slimst om ze dan te verdelen, dus 2 kaartjes pp. Zijn er nog mensen die ik over het hoofd zie die ze wel erg graag willen hebben? Anders ga ik zo een grabbeltonnetje maken met deze 4
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Oh, volgens mij kan de bon niet verdeeld worden Het is één bon, met daarop 4 streepjescodes. Wat wel zou kunnen is dat twee dames op dezelfde dag gaan natuurlijk.
Zora- Ratel
Wij hebben ook 4 kaartjes gewonnen waar we niks mee doen, ik zal even zoeken straks of ze niet al weggegooid zijn maar anders mogen ze van mij ook in de verloting. Ik laat het zo even weten!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb ze al gevonden, ze zijn weliswaar van de BankGiroLoterij maar dat zal er niet toe doen
_Femme- Prater
Ah kijk, zo komen we er wel!! Misschien kunnen we een gezellige meeting organiseren met meerdere mama's voor de ingang van Slagharen
Zora- Ratel
Zora, is het misschien een idee om iedereen die in dit topic genoemd wordt een PM te sturen?
Misschien durven meiden het hier niet te zeggen, en in een PM tegen jou wel, en dat je dan van die meiden een grabbelton maakt?
Misschien durven meiden het hier niet te zeggen, en in een PM tegen jou wel, en dat je dan van die meiden een grabbelton maakt?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik heb van 1 vd meiden hier zelf al een pm gekregen kijk, mij maakt het gewoon echt niet uit. Stomme ik had er geen rekening mee gehouden dat dit logischerwijs hardstikke lastig kiezen is. Ik stel voor dat de 4 die ik genoemd heb iig meeloten, tenzij er nog anderen reageren. Wie weet, als Femme ook meedoet, kunnen er sowieso al 4 mama's met partner/vriend/vriendin (als kids toch gratis zijn!) een dagje weg!
Zora- Ratel
Zora schreef:Ik heb van 1 vd meiden hier zelf al een pm gekregen kijk, mij maakt het gewoon echt niet uit. Stomme ik had er geen rekening mee gehouden dat dit logischerwijs hardstikke lastig kiezen is. Ik stel voor dat de 4 die ik genoemd heb iig meeloten, tenzij er nog anderen reageren. Wie weet, als Femme ook meedoet, kunnen er sowieso al 4 mama's met partner/vriend/vriendin (als kids toch gratis zijn!) een dagje weg!
Mijn 4 kaarten mag je er ook bijrekenen hoor!
_Femme- Prater
Ik vind het echt lief dat je die kaartjes gewoon weggeeft Zora. Echt sympathiek van je. Ik ben het trouwens eens met biancy dat mensen hier echt heel lief voor elkaar zijn en met elkaar meedenken, inderdaad toen met sterremaan en pas nog met Leaf. Bijzonder!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Ik vind het echt lief dat je die kaartjes gewoon weggeeft Zora. Echt sympathiek van je. Ik ben het trouwens eens met biancy dat mensen hier echt heel lief voor elkaar zijn en met elkaar meedenken, inderdaad toen met sterremaan en pas nog met Leaf. Bijzonder!
Dat ben ik helemaal met je eens,mooi om te zien dat dit zo gebeurt om het forum en dat er mensen zijn die aan zulke dingen denken net als inderdaad toen met sterremaan en inderdaad pas (helaas) met Leaf, super !
Gast- Gast
Sluit ik me helemaal bij aan!RYW schreef:Ik vind het echt lief dat je die kaartjes gewoon weggeeft Zora. Echt sympathiek van je. Ik ben het trouwens eens met biancy dat mensen hier echt heel lief voor elkaar zijn en met elkaar meedenken, inderdaad toen met sterremaan en pas nog met Leaf. Bijzonder!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Cool! Als met streepjescodes 2 mama's kunnen, en met die van Femme ook, dan kunnen we 4 mama's blij maken! Kaartjes zijn trouwens tot begin november geldig. Misschien zijn er toevallig wel meer mensen die kaartjes hebben gewonnen!
Zora- Ratel
Oh, en in het kader van aan anderen denken Afgelopen week was ik in Italië en zag ik dit *
en moest meteen aan Leaf denken
en moest meteen aan Leaf denken
Laatst aangepast door Zora op za 24 sep 2011 - 10:03; in totaal 1 keer bewerkt
Zora- Ratel
Als ik ooit een Hello Kitty Smart win, dan krijg jij 'm van me, chick
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Zora- Ratel
Whaaaah die auto!!! Maar goed dat mijn nichtje pas 13 maanden is en nog geen rijbewijs heeft...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Leuk dat er zoveel mama's blij gemaakt kunnen worden, ik heb helaas niks gewonnen anders had ik ze graag afgeven.Zora schreef:Cool! Als met streepjescodes 2 mama's kunnen, en met die van Femme ook, dan kunnen we 4 mama's blij maken! Kaartjes zijn trouwens tot begin november geldig. Misschien zijn er toevallig wel meer mensen die kaartjes hebben gewonnen!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Lief van je!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Gratis kaartjes voor slagharen op 4 december
» spullen weggeven
» Pretpark en dagje weg met 2 jarige
» Leuke indoor speeltuin/pretpark
» prijs op kaartjes