Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kaartjes pretpark Slagharen; weggeven?

+23
Ambivalence
girli
Floor
Sjaantje
_Femme
Inge
Tania
Spring
RYW
Susan
Jeanette
Sterre
Blond
SnowWhite
VeryCherry
Atelier Madame
TukTuk
May
Burn
Try
Xanna
Lejow
Zora
27 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Kaartjes pretpark Slagharen; weggeven? - Pagina 2 Empty Re: Kaartjes pretpark Slagharen; weggeven?

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 9:45

RYW idd zou ik het ook heel erg gunnen...Maar Storm ook of VeryCherry...

Wat ik zo van Storms situatie hoorde zou het voor haar wel heel veel meerwaarde hebben denk ik. Voor RYW ook hoor, begrijp me niet verkeerd, want ze is een ontzettend lieve vriendin van me, maar gevoelsmatig denk ik dan toch Storm ofzo....

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kaartjes pretpark Slagharen; weggeven? - Pagina 2 Empty Re: Kaartjes pretpark Slagharen; weggeven?

Bericht  Try di 10 mei 2011 - 9:47

Guattari schreef:
Try schreef:RYW vind ik ook een topmens smile

Dat is ze ook; ik gun haar heel erg gewoon een onbezorgd dagje, waarbij ze niet circustaferelen hoeft uit te halen om alle ballen in de lucht te houden.
Dat gun ik haar ook, maar is het voor haar niet veel fijner een dagje/avondje te ontspannen? Natuurlijk is een dagje met de kids weg ook een leuk uitje, en is het fijn om je kinderen te zien genieten maar juist omdat ze al zo druk is, is dit misschien niet de beste optie in dat opzicht.
Ik vind dit eigenlijk toch ook iets voor meiden die het zelf niet kunnen betalen, die na het betalen van hun rekeningen niets meer overhouden, en ik geloof dat RYW zich prima redt? Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten, maar ik weet van VC en Storm bijv dat ze de eindjes maar net aan elkaar kunnen knopen.
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 9:48

Bovenal denk ik dat het voor alle mama's die het niet altijd even makkelijk hebben gewoon heel leuk zou zijn.smile Van de situatie van Storm weet ik domweg te weinig, maar eigenlijk gun ik het iedereen die wel een leuk dagje kan gebruiken en dit, om welke reden dan ook, zelf niet snel voor elkaar krijgt.

Gast
Gast

Bericht  Try di 10 mei 2011 - 9:48

Oja, en ik wilde nog zeggen dat ik het erg lief vind van Zora! (Y)
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 9:53

Eens met Try dus.

Ben wel benieuwd in welke regio Zora woont? Mijn opa en oma hebben ook een aantal loten maar hebben al een tijdje niets meer gewonnen behalve de ijsprijs...en ik wou ook een coole fiets haha. Nee maar ff serieus, stiekem hoop ik dat zij ook gewonnen hebben zodat ik iets soortgelijks kan doen met die kaartjes...(Opa en oma geven die prijzen altijd aan ons) want ik vind het echt heel mooi en lief.

Gast
Gast

Bericht  Burn di 10 mei 2011 - 13:33

Wie benieuwd is naar mn woonplaats moet me maar ff pm'en..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Zora di 10 mei 2011 - 18:08

Haha Leaf, ik woon in het noorden.

Maaruh shit, ik had er niet over nagedacht dat ik dan nu eigenlijk moet kiezen... Ik heb al wat pm's gehad, ook van /namens een aantal suggesties die jullie geven, dus het lijkt me het meest eerlijk als het gaat naar de eerste reactie? Pff shit, maar da's ook niet eerlijk want ik postte het gister al zo laat! ohhwww!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  TukTuk di 10 mei 2011 - 18:29

Zora schreef:Haha Leaf, ik woon in het noorden.

Maaruh shit, ik had er niet over nagedacht dat ik dan nu eigenlijk moet kiezen... Ik heb al wat pm's gehad, ook van /namens een aantal suggesties die jullie geven, dus het lijkt me het meest eerlijk als het gaat naar de eerste reactie? Pff shit, maar da's ook niet eerlijk want ik postte het gister al zo laat! ohhwww!

Misschien is loten anders eerlijk?

Vind het trouwens echt heel lief van je dat je die kaarten zomaar wilt weggeven! Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 18:33

Of een poll?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 19:15

Ik zou ook Storm kiezen. RYW redt zich financieel inderdaad. En dan kan je natuurlijk nog wel tig andere mensen nomineren die zich financieel ook kunnen redden maar het ook erg druk hebben etc. Lijkt mij niet zo handig..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 19:32

Misschien handig om eerst te kijken of Storm het wel wil? Kan me voorstellen dat zij zich bezwaard zou voelen, of dat zelfs het reizen er naartoe te duur zal zijn. Bovendien is Slagharen niet erg leuk voor een kind van 1,5 jaar volgens mij (van wat ik me ervan herinner) en heeft ze er misschien niet zo veel aan.

Maar lief dat je de kaartjes weg wil geven Zora!

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame di 10 mei 2011 - 20:25

Is het niet mogelijk om de kaartjes te verdelen? Bedoel een toegangsbewijs voor een kindje zal het meeste niet kosten denk ik zo?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 20:27

Wow ik zie dit topic nu pas :shock: ik zie mijn naam een aantal keer voorbij komen en ik vind het super leuk om te weten dat sommige forummers het mij gunnen! Ik word er gewoon warm van, heel erg lief. Ik zou het ook erg leuk vinden om de kaartjes te krijgen, en we kunnen dan de auto van mijn pa lenen dus het reizen daarheen wordt niet zo duur.

Maar goed, misschien is een poll maken een optie? Dat iedereen kan stemmen? Zora, echt super dat je die kaartjes wil weggeven!

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry di 10 mei 2011 - 20:28

Wat een lief idee zeg!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 20:48

wat een ontzettend nobel idee smile en ik stem dan voor VC en storm, het zijn topmeiden die het niet makkelijk/breed hebben. Dus gun het hun van harte

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 20:53

Lily schreef:wat een ontzettend nobel idee smile en ik stem dan voor VC en storm, het zijn topmeiden die het niet makkelijk/breed hebben. Dus gun het hun van harte

Hier ben ik het wel mee eens smile

Al gun ik het iedereen wel hoor smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 20:55

Kinderen t/m 3 jaar zijn geloof ik zelfs gratis.

Gast
Gast

Bericht  SnowWhite di 10 mei 2011 - 20:56

Ik wil alleen maar even zeggen dat ik het onwijs lief vind dat je de kaartjes weg wilt geven.

Wie je ook kiest, degene zal er heel blij mee zijn smile
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Blond di 10 mei 2011 - 20:58

Wat lief Zora!

Is het geen idee om 2x twee kaartjes te geven. Dan kan bijv. Storm met haar hubbie & zoontje en nog een moeder?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Sterre di 10 mei 2011 - 21:03

Euh, eigenlijk vind ik loten toch de beste optie. Anders wordt het zo'n 'gunfactor' of 'wie heeft het het zwaarste' strijd, en dat lijkt me voor Zora en voor de nominees nou niet echt relaxt.

Maar misschien denk ik nu teveel voor anderen laughcry Wel super leuk dat je er op deze manier iemand blij mee kunt maken. Ik gun het alle genoemde dames, en zou echt niet weten op basis waarvan ik een keuze zou moeten maken.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 21:28

2x 2 kaartjes is misschien wel goed idee, want kinderen zijn toch goedkoop of gratis. Dan kan je twee stellen blij maken.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 21:29

Wij gaan binnenkort ook naar Slagharen met die kaartjes haha.. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 21:30

Inderdaad smile 2 kaartjes voor storm, en 2 kaartjes voor een andere gegadigde smile

Gast
Gast

Bericht  Jeanette di 10 mei 2011 - 21:31

Dat is een leuk idee Marin! Moet er alleen wel even gekeken worden tot welke leeftijd de kids gratis zijn.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Susan di 10 mei 2011 - 21:34

Een poll maken vind ik op de een of andere manier ook weer raar voor zoiets, ik denk niet dat je er een wedstrijdje van moet maken wie zoiets het meest verdient of wie het het meeste wordt gegund. Er wordt aan Storm gedacht en zij geeft aan graag te willen, dus dan zou ik denken dat zij twee kaartjes krijgt (ik denk dat M gratis naar binnen mag op zijn leeftijd), dan zijn er nog twee kaartjes over voor een van de andere genoemde mama's en dan zou ik denken: wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: