Kaartjes pretpark Slagharen; weggeven?
+23
Ambivalence
girli
Floor
Sjaantje
_Femme
Inge
Tania
Spring
RYW
Susan
Jeanette
Sterre
Blond
SnowWhite
VeryCherry
Atelier Madame
TukTuk
May
Burn
Try
Xanna
Lejow
Zora
27 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Kaartjes pretpark Slagharen; weggeven?
RYW idd zou ik het ook heel erg gunnen...Maar Storm ook of VeryCherry...
Wat ik zo van Storms situatie hoorde zou het voor haar wel heel veel meerwaarde hebben denk ik. Voor RYW ook hoor, begrijp me niet verkeerd, want ze is een ontzettend lieve vriendin van me, maar gevoelsmatig denk ik dan toch Storm ofzo....
Wat ik zo van Storms situatie hoorde zou het voor haar wel heel veel meerwaarde hebben denk ik. Voor RYW ook hoor, begrijp me niet verkeerd, want ze is een ontzettend lieve vriendin van me, maar gevoelsmatig denk ik dan toch Storm ofzo....
Gast- Gast
Dat gun ik haar ook, maar is het voor haar niet veel fijner een dagje/avondje te ontspannen? Natuurlijk is een dagje met de kids weg ook een leuk uitje, en is het fijn om je kinderen te zien genieten maar juist omdat ze al zo druk is, is dit misschien niet de beste optie in dat opzicht.Guattari schreef:Try schreef:RYW vind ik ook een topmens
Dat is ze ook; ik gun haar heel erg gewoon een onbezorgd dagje, waarbij ze niet circustaferelen hoeft uit te halen om alle ballen in de lucht te houden.
Ik vind dit eigenlijk toch ook iets voor meiden die het zelf niet kunnen betalen, die na het betalen van hun rekeningen niets meer overhouden, en ik geloof dat RYW zich prima redt? Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten, maar ik weet van VC en Storm bijv dat ze de eindjes maar net aan elkaar kunnen knopen.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Bovenal denk ik dat het voor alle mama's die het niet altijd even makkelijk hebben gewoon heel leuk zou zijn. Van de situatie van Storm weet ik domweg te weinig, maar eigenlijk gun ik het iedereen die wel een leuk dagje kan gebruiken en dit, om welke reden dan ook, zelf niet snel voor elkaar krijgt.
Gast- Gast
Oja, en ik wilde nog zeggen dat ik het erg lief vind van Zora! (Y)
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Eens met Try dus.
Ben wel benieuwd in welke regio Zora woont? Mijn opa en oma hebben ook een aantal loten maar hebben al een tijdje niets meer gewonnen behalve de ijsprijs...en ik wou ook een coole fiets haha. Nee maar ff serieus, stiekem hoop ik dat zij ook gewonnen hebben zodat ik iets soortgelijks kan doen met die kaartjes...(Opa en oma geven die prijzen altijd aan ons) want ik vind het echt heel mooi en lief.
Ben wel benieuwd in welke regio Zora woont? Mijn opa en oma hebben ook een aantal loten maar hebben al een tijdje niets meer gewonnen behalve de ijsprijs...en ik wou ook een coole fiets haha. Nee maar ff serieus, stiekem hoop ik dat zij ook gewonnen hebben zodat ik iets soortgelijks kan doen met die kaartjes...(Opa en oma geven die prijzen altijd aan ons) want ik vind het echt heel mooi en lief.
Gast- Gast
Wie benieuwd is naar mn woonplaats moet me maar ff pm'en..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Haha Leaf, ik woon in het noorden.
Maaruh shit, ik had er niet over nagedacht dat ik dan nu eigenlijk moet kiezen... Ik heb al wat pm's gehad, ook van /namens een aantal suggesties die jullie geven, dus het lijkt me het meest eerlijk als het gaat naar de eerste reactie? Pff shit, maar da's ook niet eerlijk want ik postte het gister al zo laat! ohhwww!
Maaruh shit, ik had er niet over nagedacht dat ik dan nu eigenlijk moet kiezen... Ik heb al wat pm's gehad, ook van /namens een aantal suggesties die jullie geven, dus het lijkt me het meest eerlijk als het gaat naar de eerste reactie? Pff shit, maar da's ook niet eerlijk want ik postte het gister al zo laat! ohhwww!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Zora schreef:Haha Leaf, ik woon in het noorden.
Misschien is loten anders eerlijk?
Vind het trouwens echt heel lief van je dat je die kaarten zomaar wilt weggeven!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik zou ook Storm kiezen. RYW redt zich financieel inderdaad. En dan kan je natuurlijk nog wel tig andere mensen nomineren die zich financieel ook kunnen redden maar het ook erg druk hebben etc. Lijkt mij niet zo handig..
Gast- Gast
Misschien handig om eerst te kijken of Storm het wel wil? Kan me voorstellen dat zij zich bezwaard zou voelen, of dat zelfs het reizen er naartoe te duur zal zijn. Bovendien is Slagharen niet erg leuk voor een kind van 1,5 jaar volgens mij (van wat ik me ervan herinner) en heeft ze er misschien niet zo veel aan.
Maar lief dat je de kaartjes weg wil geven Zora!
Maar lief dat je de kaartjes weg wil geven Zora!
Gast- Gast
Is het niet mogelijk om de kaartjes te verdelen? Bedoel een toegangsbewijs voor een kindje zal het meeste niet kosten denk ik zo?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Wow ik zie dit topic nu pas ik zie mijn naam een aantal keer voorbij komen en ik vind het super leuk om te weten dat sommige forummers het mij gunnen! Ik word er gewoon warm van, heel erg lief. Ik zou het ook erg leuk vinden om de kaartjes te krijgen, en we kunnen dan de auto van mijn pa lenen dus het reizen daarheen wordt niet zo duur.
Maar goed, misschien is een poll maken een optie? Dat iedereen kan stemmen? Zora, echt super dat je die kaartjes wil weggeven!
Maar goed, misschien is een poll maken een optie? Dat iedereen kan stemmen? Zora, echt super dat je die kaartjes wil weggeven!
Gast- Gast
Wat een lief idee zeg!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
wat een ontzettend nobel idee en ik stem dan voor VC en storm, het zijn topmeiden die het niet makkelijk/breed hebben. Dus gun het hun van harte
Gast- Gast
Lily schreef:wat een ontzettend nobel idee en ik stem dan voor VC en storm, het zijn topmeiden die het niet makkelijk/breed hebben. Dus gun het hun van harte
Hier ben ik het wel mee eens
Al gun ik het iedereen wel hoor
Gast- Gast
Ik wil alleen maar even zeggen dat ik het onwijs lief vind dat je de kaartjes weg wilt geven.
Wie je ook kiest, degene zal er heel blij mee zijn
Wie je ook kiest, degene zal er heel blij mee zijn
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Wat lief Zora!
Is het geen idee om 2x twee kaartjes te geven. Dan kan bijv. Storm met haar hubbie & zoontje en nog een moeder?
Is het geen idee om 2x twee kaartjes te geven. Dan kan bijv. Storm met haar hubbie & zoontje en nog een moeder?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Euh, eigenlijk vind ik loten toch de beste optie. Anders wordt het zo'n 'gunfactor' of 'wie heeft het het zwaarste' strijd, en dat lijkt me voor Zora en voor de nominees nou niet echt relaxt.
Maar misschien denk ik nu teveel voor anderen Wel super leuk dat je er op deze manier iemand blij mee kunt maken. Ik gun het alle genoemde dames, en zou echt niet weten op basis waarvan ik een keuze zou moeten maken.
Maar misschien denk ik nu teveel voor anderen Wel super leuk dat je er op deze manier iemand blij mee kunt maken. Ik gun het alle genoemde dames, en zou echt niet weten op basis waarvan ik een keuze zou moeten maken.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
2x 2 kaartjes is misschien wel goed idee, want kinderen zijn toch goedkoop of gratis. Dan kan je twee stellen blij maken.
Gast- Gast
Wij gaan binnenkort ook naar Slagharen met die kaartjes haha..
Gast- Gast
Inderdaad 2 kaartjes voor storm, en 2 kaartjes voor een andere gegadigde
Gast- Gast
Dat is een leuk idee Marin! Moet er alleen wel even gekeken worden tot welke leeftijd de kids gratis zijn.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Een poll maken vind ik op de een of andere manier ook weer raar voor zoiets, ik denk niet dat je er een wedstrijdje van moet maken wie zoiets het meest verdient of wie het het meeste wordt gegund. Er wordt aan Storm gedacht en zij geeft aan graag te willen, dus dan zou ik denken dat zij twee kaartjes krijgt (ik denk dat M gratis naar binnen mag op zijn leeftijd), dan zijn er nog twee kaartjes over voor een van de andere genoemde mama's en dan zou ik denken: wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Gratis kaartjes voor slagharen op 4 december
» spullen weggeven
» Pretpark en dagje weg met 2 jarige
» Leuke indoor speeltuin/pretpark
» prijs op kaartjes
» spullen weggeven