Kaartjes pretpark Slagharen; weggeven?
+23
Ambivalence
girli
Floor
Sjaantje
_Femme
Inge
Tania
Spring
RYW
Susan
Jeanette
Sterre
Blond
SnowWhite
VeryCherry
Atelier Madame
TukTuk
May
Burn
Try
Xanna
Lejow
Zora
27 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Kaartjes pretpark Slagharen; weggeven?
Sterre schreef:Euh, eigenlijk vind ik loten toch de beste optie. Anders wordt het zo'n 'gunfactor' of 'wie heeft het het zwaarste' strijd, en dat lijkt me voor Zora en voor de nominees nou niet echt relaxt.
Maar misschien denk ik nu teveel voor anderen Wel super leuk dat je er op deze manier iemand blij mee kunt maken. Ik gun het alle genoemde dames, en zou echt niet weten op basis waarvan ik een keuze zou moeten maken.
Ik ben zwaar spuit elf geloof ik.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Laten we er een soort auditie van maken
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Susan schreef:Een poll maken vind ik op de een of andere manier ook weer raar voor zoiets, ik denk niet dat je er een wedstrijdje van moet maken wie zoiets het meest verdient of wie het het meeste wordt gegund. Er wordt aan Storm gedacht en zij geeft aan graag te willen, dus dan zou ik denken dat zij twee kaartjes krijgt (ik denk dat M gratis naar binnen mag op zijn leeftijd), dan zijn er nog twee kaartjes over voor een van de andere genoemde mama's en dan zou ik denken: wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Hier ben ik het mee eens! Het moet geen wedstrijd worden. Het is gewoon lief dat Zora deze weg wilt geven en dat hoeft geen competitie te worden.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Klopt Susan, ergens is het ook wel raar om een poll te maken...ik denk dat loten de eerlijkste oplossing is.
Gast- Gast
Als spuit 11 heb je anders wel een goede inbreng, Susan Ik ben het met je eens overigens.
Gast- Gast
Ik zou ook gaan loten
Mamavan2: wat een geweldig nieuws van M.ara en de Apenheul Echt helemaal super, wat moet dat fijn voelen!
Mamavan2: wat een geweldig nieuws van M.ara en de Apenheul Echt helemaal super, wat moet dat fijn voelen!
Gast- Gast
Nonnevot
Ho, haha naam was fout.
Ho, haha naam was fout.
Laatst aangepast door Dolcis_ op di 10 mei 2011 - 22:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Is er uberhaupt wel iemand die de kaarten wilt hebben?
Gast- Gast
Ik lees dit nu pas en zie mezelf ineens voorbij komen. Wat lief! Ik zou het heel leuk vinden (mijn jongste is ook nog maar 3) maar er zijn vast mensen die het beter kunnen gebruiken
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Alex schreef:Heb je dit topic überhaupt wel gelezen?
Jup en ik zie alleen dat Storm de kaartjes wilt hebben en nu RYW dan
Gast- Gast
Lejow schreef:Ik zeg Mama van 2
Nonnevot
Mamsie
Oww wat lief ik zie dat nu pas !
Gast- Gast
Wat lief zeg! Ik zeg ook loten. Storm en VC geven beiden al aan dat ze het een lief gebaar vinden en volgens mij willen zij het allebei wel. Dan zou je ze ook gewoon aan hun kunnen geven.
Leuk trouwens, dat zoveel meiden van het forum in de buurt van Slagharen wonen, ik zelf ook.
Vind het ook super hoe mensen hier met elkaar om gaan en om elkaar denken. Ik weet nog dat er toen een heel topic is opgezet voor Sterremaan. En het topic voor Leaf. Super.
Leuk trouwens, dat zoveel meiden van het forum in de buurt van Slagharen wonen, ik zelf ook.
Vind het ook super hoe mensen hier met elkaar om gaan en om elkaar denken. Ik weet nog dat er toen een heel topic is opgezet voor Sterremaan. En het topic voor Leaf. Super.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Ik zou er ook heel blij mee zijn net als Strom dat zeker weten ook is ! Ik gun het haar ook heel erg !
En Dolcis ook niet te vergeten ook jij verdiend een dag om je gedachten even op 0 te zetten en te genieten met je zoon !!!
En Dolcis ook niet te vergeten ook jij verdiend een dag om je gedachten even op 0 te zetten en te genieten met je zoon !!!
Gast- Gast
Biancy schreef:Wat lief zeg! Ik zeg ook loten. Storm en VC geven beiden al aan dat ze het een lief gebaar vinden en volgens mij willen zij het allebei wel. Dan zou je ze ook gewoon aan hun kunnen geven.
Helemaal eens!
Gast- Gast
Daar ben ik het ook helemaal mee eens !_Leaf_ schreef:Biancy schreef:Wat lief zeg! Ik zeg ook loten. Storm en VC geven beiden al aan dat ze het een lief gebaar vinden en volgens mij willen zij het allebei wel. Dan zou je ze ook gewoon aan hun kunnen geven.
Helemaal eens!
Ik ben de laatste tijd pas wat actiever hier maar zelfs mijn naam word genoemd !
Leaf hoe gaat het met je ?
Gast- Gast
lief van je, maar ik hoef niet Heb liever dat jij ze krijgt haha! heb je wel verdiend!Nonnevot schreef:Ik zou er ook heel blij mee zijn net als Strom dat zeker weten ook is ! Ik gun het haar ook heel erg !
Gast- Gast
Nonnevot schreef:Daar ben ik het ook helemaal mee eens !_Leaf_ schreef:Biancy schreef:Wat lief zeg! Ik zeg ook loten. Storm en VC geven beiden al aan dat ze het een lief gebaar vinden en volgens mij willen zij het allebei wel. Dan zou je ze ook gewoon aan hun kunnen geven.
Helemaal eens!
Ik ben de laatste tijd pas wat actiever hier maar zelfs mijn naam word genoemd !
Even kort, zonder het hele topic te vervuilen Het gaat. Op en af, goede en slechte dagen...Groot gemis, veel verdriet...Geloof het nog steeds maar half.
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Nonnevot schreef:Daar ben ik het ook helemaal mee eens !_Leaf_ schreef:Biancy schreef:Wat lief zeg! Ik zeg ook loten. Storm en VC geven beiden al aan dat ze het een lief gebaar vinden en volgens mij willen zij het allebei wel. Dan zou je ze ook gewoon aan hun kunnen geven.
Helemaal eens!
Even kort, zonder het hele topic te vervuilen Het gaat. Op en af, goede en slechte dagen...Groot gemis, veel verdriet...Geloof het nog steeds maar half.
Dat zal nog wel even zo door gaan ! Ik wens je nogmaals heel veel sterkte ! Je bent volgens mij een hele krachtige vrouw !
Gast- Gast
Dank je Dolcis en Giacomo ! dat maakt je dag weer goed als mensen aan je denken zonder dat je ze persoonlijk kent !
Gast- Gast
Kinderen vanaf 4 jaar moeten entree betalen! Dus ik zou die 4 kaartjes gewoon verdelen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Gratis kaartjes voor slagharen op 4 december
» spullen weggeven
» Pretpark en dagje weg met 2 jarige
» Leuke indoor speeltuin/pretpark
» prijs op kaartjes
» spullen weggeven