Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kaartjes pretpark Slagharen; weggeven?

+23
Ambivalence
girli
Floor
Sjaantje
_Femme
Inge
Tania
Spring
RYW
Susan
Jeanette
Sterre
Blond
SnowWhite
VeryCherry
Atelier Madame
TukTuk
May
Burn
Try
Xanna
Lejow
Zora
27 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Kaartjes pretpark Slagharen; weggeven? - Pagina 5 Empty Re: Kaartjes pretpark Slagharen; weggeven?

Bericht  Ambivalence do 12 mei 2011 - 5:08

Lief van je, Zora!

Ik heb bij Kruidvat een gratis toegangskaartje voor Duinrell gekregen, is er hier iemand die ik daar blij mee kan maken?
Het is overigens een kaartje voor het attractiepark, als je ook naar het Tikibad wilt, moet je geloof ik €3,50 bijbetalen. Kinderen t/m 3 jaar zijn gratis.
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kaartjes pretpark Slagharen; weggeven? - Pagina 5 Empty Re: Kaartjes pretpark Slagharen; weggeven?

Bericht  Melis_je do 12 mei 2011 - 5:51

RYW schreef:Ik vind het echt lief dat je die kaartjes gewoon weggeeft Zora. Echt sympathiek van je. Ik ben het trouwens eens met biancy dat mensen hier echt heel lief voor elkaar zijn en met elkaar meedenken, inderdaad toen met sterremaan en pas nog met Leaf. Bijzonder!

Ja, dit is een heel warm forum. Vandaag heb ik een kappersbon gekregen van Tania. Zo lief! Ze wilde de postzegel niet eens hebben.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Zora do 12 mei 2011 - 7:18

Ik heb 2 mama's gepm't en daarbij gevraagd of ze het willen delen met 2 andere mama's. Hopelijk lukt dat!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Zora vr 13 mei 2011 - 10:05

Oh hmm, nou, 1 van de mama's reageert niet op mijn pm (maar is wel online smile) en de andere mama vindt het niet helemaal handig om de kaartjes te delen... haha schiet niet op Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 10:14

Heb jij mij een pm gestuurd of een andere mama ? Als het mij was dat wil ik je zeggen dat ik jou wel even eerst zal pm'en want soms komen mijn pm's heeeeel irritant pas een tijdje later aan in mijn inbox. Als ik het niet was, sorry Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Zora vr 13 mei 2011 - 10:30

Mama_van2 schreef:Heb jij mij een pm gestuurd of een andere mama ? Als het mij was dat wil ik je zeggen dat ik jou wel even eerst zal pm'en want soms komen mijn pm's heeeeel irritant pas een tijdje later aan in mijn inbox. Als ik het niet was, sorry Very Happy

Haha jep jij was het smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  ekiaam87 do 19 mei 2011 - 6:33

Ik kreeg vandaag bij de blokker een kaart met 50% korting op de entreeprijs voor Slagharen, geldig voor 4 personen t/m 3 juli 2011. Kan ik daar misschien een mama blij mee maken? Stuur me maar een PM of reageer in dit topic smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 7:48

Wie zijn het nou eigenlijk geworden?

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 19 mei 2011 - 7:58

_Leaf_ schreef:Wie zijn het nou eigenlijk geworden?

Ik ben ook benieuwd!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Burn do 19 mei 2011 - 8:04

Lejow schreef:
_Leaf_ schreef:Wie zijn het nou eigenlijk geworden?

Ik ben ook benieuwd!

Hier nog één!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  _Femme do 19 mei 2011 - 8:14

Ik heb met Zora afgesproken dat zij het zou regelen omdat zij de topicopener is met het idee.. Dan zou ik de kaartjes van mij doorsturen naar de door haar uitgekozen persoon, maar ik heb ook nog niks gehoord!

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Zora do 19 mei 2011 - 8:34

Er zijn in ieder geval kaartjes naar Mama van 2 gegaan! Ik heb meerdere keren bij dezelfde mama aangeboden om de kaartjes van Femme aan haar te geven, maar daar is tot nog toe niet echt actief op gereageerd...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 8:35

Ah leuk!!

Hmm, misschien iemand anders dan maar?

Gast
Gast

Bericht  Pien do 19 mei 2011 - 8:37

Zora schreef:Er zijn in ieder geval kaartjes naar Mama van 2 gegaan! Ik heb meerdere keren bij dezelfde mama aangeboden om de kaartjes van Femme aan haar te geven, maar daar is tot nog toe niet echt actief op gereageerd...
oh jee, dat vind ik een beetje ondankbaar... ik zou ze dan zelf gewoon naar een ander toedoen!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 8:46

Gisteren zijn de kaartjes binnen gekomen, echt heel lief ! Nogmaals bedankt, S.enna zal weer een leuke dag met papa en mama hebben. Als het goed is valt er morgen of overmorgen post bij jou binnen Very Happy O ja en nog bedankt voor je leuke kaart haha ...

Gast
Gast

Bericht  Pien do 19 mei 2011 - 8:47

ow alvast veel plezier mama van 2!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 8:49

Mama_van2 schreef:Gisteren zijn de kaartjes binnen gekomen, echt heel lief ! Nogmaals bedankt, S.enna zal weer een leuke dag met papa en mama hebben. Als het goed is valt er morgen of overmorgen post bij jou binnen Very Happy O ja en nog bedankt voor je leuke kaart haha ...

Helemaal leuk! Gaat M.ara dan ook mee, of toch maar beter van niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 8:49

Dank je ! Ik denk dat we met vaderdag gaan, we zijn met moederdag naar de Apenheul geweest dus lijkt me dit wel een leuk dagje voor vaderdag Very Happy

Leaf, ik denk dat M.ara niet mee zal gaan omdat ik op de site zag dat het 1,5 uur rijden is maar misschien gaat ze wel mee hoor, kijken we tegen die tijd even. Naar de Apenheul is ze ook meegeweest en dat is echt heel goed gegaan. En daarnaast kan ik stiekem nog steeds niet een dagje zonder haar Wink

Laatst aangepast door Mama_van2 op do 19 mei 2011 - 8:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Zora do 19 mei 2011 - 8:50

Whaha ja die kaart was echt zeer fout Very Happy maar het enige wat ik nog had :p

Ik vind het ook een beetje ondankbaar lijken, maar weet eigenlijk bijna wel zeker dat de betreffende forummer dat niet is. Ik heb haar iig gevraagd Femme te pm'en als ze het wil. Ik heb haar ook gevraagd om ze met een andere mama (voor zover ik weet kende ze de andere foummer) te delen, als ze dat leuk vond.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 8:53

Zora, leuk toch ! S.enna zag de kaart op het dressior staan en ze zei dat iemand wel een beetje door de war moest zijn om nu nog een kerstkaart te sturen, gezien de vogels nu een ei gaan leggen en ze dat niet meer met kerst doen (hoezo kinderlogica haha )

Laatst aangepast door Mama_van2 op do 19 mei 2011 - 9:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  _Femme do 19 mei 2011 - 9:13

Mama_van2 schreef:Zora, leuk toch ! S.enna zag de kaart op het dressior staan en zei dat iemand wel een beetje door de war moest zijn om nu een kerstkaart te sturen, gezien de vogels nu een ei gaan leggen en ze dat niet meer met kerst doen (hoezo kinderlogica haha )

Haha nou van die logica kunnen heel wat mensen nog wat leren, het klopt als een bus Wink
Heel veel plezier in Slagharen, en ik hoop voor jullie dat jullie met het complete gezin kunnen!

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Zora do 19 mei 2011 - 18:04

Whahahaha Very Happy ach, misschien ben ik de Kerstman wel Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 22:01

Misschien kunnen bijv. Storm en Nonnevot samen gaan met hun zoontjes ?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 22:01

Jade schreef:Misschien kunnen bijv. Storm en Nonnevot samen gaan met hun zoontjes ?

Is al geregeld Very Happy Very Happy Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 22:02

Nonnevot schreef:
Jade schreef:Misschien kunnen bijv. Storm en Nonnevot samen gaan met hun zoontjes ?

Is al geregeld Very Happy Very Happy Very Happy

top! Kaartjes pretpark Slagharen; weggeven? - Pagina 5 827601

Veeeeel plezier allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: