Kaartjes pretpark Slagharen; weggeven?
+23
Ambivalence
girli
Floor
Sjaantje
_Femme
Inge
Tania
Spring
RYW
Susan
Jeanette
Sterre
Blond
SnowWhite
VeryCherry
Atelier Madame
TukTuk
May
Burn
Try
Xanna
Lejow
Zora
27 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Kaartjes pretpark Slagharen; weggeven?
Gaat dit over mij? Ik ben echt absoluut niet ondankbaar hoor!! Ik vind het juist heel leuk dat wij de kaartjes zouden krijgen, maar ik moest eerst met Nonnevot overleggen. Het kwetst me wel dat ik ondankbaar gevonden word...Pien schreef:oh jee, dat vind ik een beetje ondankbaar... ik zou ze dan zelf gewoon naar een ander toedoen!!Zora schreef:Er zijn in ieder geval kaartjes naar Mama van 2 gegaan! Ik heb meerdere keren bij dezelfde mama aangeboden om de kaartjes van Femme aan haar te geven, maar daar is tot nog toe niet echt actief op gereageerd...
Gast- Gast
Ik snap hem ook niet helemaal ????Storm schreef:Gaat dit over mij? Ik ben echt absoluut niet ondankbaar hoor!! Ik vind het juist heel leuk dat wij de kaartjes zouden krijgen, maar ik moest eerst met Nonnevot overleggen. Het kwetst me wel dat ik ondankbaar gevonden word...Pien schreef:oh jee, dat vind ik een beetje ondankbaar... ik zou ze dan zelf gewoon naar een ander toedoen!!Zora schreef:Er zijn in ieder geval kaartjes naar Mama van 2 gegaan! Ik heb meerdere keren bij dezelfde mama aangeboden om de kaartjes van Femme aan haar te geven, maar daar is tot nog toe niet echt actief op gereageerd...
Gast- Gast
Ja sorry voor mijn -misschien- overdreven reactie maar het hakt er eigenlijk best in bij mij, als ik 1 ding niet ben is het wel ondankbaar.
Gast- Gast
Femme stuurt vandaag de kaartjes nog op dus Nonnevot en ik kunnen samen met de kindjes gaan helemaal super!
Gast- Gast
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Wat een lief gebaar.
Heel veel plezier Mama_van2, Storm & Nonnevot.
Heel veel plezier Mama_van2, Storm & Nonnevot.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Storm en Nonnevot, ik pm jullie zo even om uit te leggen hoe ik het bedoelde, kan me voorstellen dat het niet leuk is zoiets te lezen!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Storm en Nonnevot, ik pm jullie zo even om uit te leggen hoe ik het bedoelde, kan me voorstellen dat het niet leuk is zoiets te lezen!!
okidoki
Gast- Gast
Voor mij is het al goed, hoor. Ik vond het gewoon niet leuk om dat te lezen, al kan ik me wel voorstellen dat je zoiets denkt als je het ziet staan. Maar goed, hopelijk is het 'probleem' nu uit de wereld
Gast- Gast
Leuk!!
Thanks Mama van 2 voor je lieve bedankje! Zooooo niet nodig, maar goed, wel heeeel lief
Thanks Mama van 2 voor je lieve bedankje! Zooooo niet nodig, maar goed, wel heeeel lief
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Graag gedaan meid, ik ben blij dat het is aangekomen. Kleine moeite toch, en jij kan er vast weer iets leuks van halen Het is echt heel lief van je hebt gedaan, veel mensen zouden hier niet eens aan denken, daar mag ook wel iets voor terug.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Pien schreef:Storm en Nonnevot, ik pm jullie zo even om uit te leggen hoe ik het bedoelde, kan me voorstellen dat het niet leuk is zoiets te lezen!!
okidoki
Kwartje valt..
Gast- Gast
Hoezo?James schreef:Stuiterbal schreef:Pien schreef:Storm en Nonnevot, ik pm jullie zo even om uit te leggen hoe ik het bedoelde, kan me voorstellen dat het niet leuk is zoiets te lezen!!
okidoki
Kwartje valt..
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Dat stuiterbal voorheen N. was denk ik zo ?
Yes!
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Graag gedaan meid, ik ben blij dat het is aangekomen. Kleine moeite toch, en jij kan er vast weer iets leuks van halen Het is echt heel lief van je hebt gedaan, veel mensen zouden hier niet eens aan denken, daar mag ook wel iets voor terug.
Ik kan er zeker wat leuks van halen. Yum!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Ik heb de kaartjes in goede orde ontvangen!
Oke gelukkig
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
James schreef:Mama_van2 schreef:Dat stuiterbal voorheen N. was denk ik zo ?
Yes!
ohhhh schaam je James !!!!!!!
Gast- Gast
Veel plezier allemaal!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Gratis kaartjes voor slagharen op 4 december
» spullen weggeven
» Pretpark en dagje weg met 2 jarige
» Leuke indoor speeltuin/pretpark
» prijs op kaartjes