ervaringen diëtiste
+2
CCC
Inge
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
ervaringen diëtiste
Heeft iemand ervaringen met een diëtiste ? Zoja, heb je er veel aan gehad of totaal niets ?
Ik ga dinsdag naar de huisarts voor een verwijsbrief voor een diëtiste, ik wil namelijk afvallen
Ik ga dinsdag naar de huisarts voor een verwijsbrief voor een diëtiste, ik wil namelijk afvallen
Gast- Gast
Re: ervaringen diëtiste
Ik heb er veel baat bij gehad. De meeste tips en trucs kende ik al, maar zij was voor mij toch wel de stok achter de deur om er gewoon voor te blijven gaan.
Gast- Gast
Ik heb een combi gedaan met sporten en diëtiste.
Ook voor mij was het de stok achter de deur die het hem deed. Opzich de tips en het eetpatroon die ze gaf was allemaal al wel bekend.
Qua tips en eetpatroon had ik het zelf ook wel af gekund, maar de stok achter de deur was wel fijn
Ook voor mij was het de stok achter de deur die het hem deed. Opzich de tips en het eetpatroon die ze gaf was allemaal al wel bekend.
Qua tips en eetpatroon had ik het zelf ook wel af gekund, maar de stok achter de deur was wel fijn
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er geen goede ervaringen mee. Het enige wat ze deed was me wegen en vervolgens moest ik maar uit de schijf van 5 gaan eten.
Dat kon ik zelf ook wel bedenken.
Ik heb gewoon kant en klare menu's nodig en ben daarom sinds gisteren weer aan het Sonja Bakkeren. Dáár heb ik wel goede ervaringen mee.
Dat kon ik zelf ook wel bedenken.
Ik heb gewoon kant en klare menu's nodig en ben daarom sinds gisteren weer aan het Sonja Bakkeren. Dáár heb ik wel goede ervaringen mee.
Gast- Gast
Ik heb helaas dezelfde ervaring als Mammalin. Ik kwam daar alleen om te wegen en ze vroeg hoe het ging, er was elke keer 10 min. tijd voor. Ik vond het het niet waard, voor wat ik betaalde... natuurlijk is het een deel je eigen risico, maar nee.. dat doe ik niet zo snel meer...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
hmm nu begin ik dus weer te twijfelen,
Wegen kan ik zelf thuis ook...
MAar helpen ze je niet met een schema of iets in die richting ? Zeg maar een soort van weekmenu ofzo ? ( misschien heel domme vraag maar dat dacht ik dus altijd )
MAar helpen ze je niet met een schema of iets in die richting ? Zeg maar een soort van weekmenu ofzo ? ( misschien heel domme vraag maar dat dacht ik dus altijd )
Gast- Gast
Ik zit ook een beetje hetzelfde als mamalin mss hebben we dezelfde ook wel gehad. Inderdaad moest meer eten. Ben nog geen klap afgevallen dus ga vanaf maandag sonja weer doen denk ik. Of iig op die manier ff eten.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Nee... hoewel dat misschien per diëtiste verschillend is.1982Angel1982 schreef:hmm nu begin ik dus weer te twijfelen,
Ik kreeg 1 voorbeeld menu waar ik mijn eigen manier in moest vinden...
Dat menu is vrij standaard en had ik zelf ook wel kunnen bedenken
O; 2 volkoren boterhammen halvarine, mager beleg
T; fruit
L; 2 a 3 volkoren boterhammen halvarine, mager beleg, glas optimel/melk/karnemelk
T; fruit (op het menu stonden hier 2 biscuitjes maar verving dat liever voor fruit)
D; minimaal 200gr groente, 75 gr vlees en 2 el zilvervliesrijst / 2 el volkoren pasta / 3a4 aardappels
A; bakje yoghurt (eventueel hier 2 biscuitjes, een snack a jack wafel of een koekje)
Als het niet bij het sportprogramma had ingezeten had ik zelf niet het idee gehad dat de diëtiste mij zo goed geholpen had... de tips die je kreeg waren vrij algemeen en bekend.
Ze keek met mij in de 1e week mijn eetlijstje na en die was goed, als die niet goed zou zijn zou ze tips geven. je kon je vragen aan haar stellen en dat was het.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik heb wel goeie ervaring gehad, ik ging er dan ook niet bewust heen om af te vallen, maar mijn complete eetpatroon om te gooien zodat mijn darmen "rustiger" wat normaal zouden gaan werken. En stiekem pikte ik dit ook mee in mijn afval race. wat aardig geholpen heeft.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
darmen was ook mijn doel maar is nog steeds drama
Minx- Lady Post-a-lot
Wat voor darmprobleem heb jij? Want sinds ik daar weg ben is het bij mij veel beter geworden.Fairytale schreef:darmen was ook mijn doel maar is nog steeds drama
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik ben sinds kort bij de dietiste, 3 weekjes, maar vind het tot nu toe erg prettig. Qua inhoud is het weinig nieuws; meeste info wist ik al. Echter vind ik het wel prettig dat ik met eventuele vragen daar terecht kan en een prima eetschema heb meegekregen. Het is gewoon een leidraad maar vanuit daar kan ik zelf prima verder borduren. Heb vandaag de tweede afspraak gehad, die duurde inderdaad ook maar 10 minuten maar naar mijn idee was meer ook niet nodig. Ik kon wat vragen stellen; we hebben gesproken over hoe het ging en gewogen. Het feit dat ik bij haar weer terug moet is voor mij wel een stok achter de deur; heb ook zin om weer terug te gaan over een tijdje en hopelijk weer resultaat te zien!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Fairytale schreef:Ik zit ook een beetje hetzelfde als mamalin mss hebben we dezelfde ook wel gehad. Inderdaad moest meer eten. Ben nog geen klap afgevallen dus ga vanaf maandag sonja weer doen denk ik. Of iig op die manier ff eten.
Ik ben bij E.lly v.an D.am geweest.
Ben nu sinds maandag bezig met Sonja en nu al (jaja :-) ) 600 gram kwijt. Haha, dat motiveert wel hoor moet ik zeggen. Heerlijk om die weegschaal te zien zakken met de cijfers!
Gast- Gast
Mijn vader heet met mijn zus bij een dieetiste gelopen en die kregen wel totale menu's mee.. Hij is toen 10 kg afgevallen en werd zelf een beetje dun in zijn gezicht..(toen is hij maar gestopt en nu probeerd hij zelf de dieet menu's wat meer aan te vullen)
Bij hem stonden er ook echt geen lightproducten op maar gewoon gezonde spullen en een goede afwisseling. (hij mocht bijv. zelf frietjes maken in het weekend, met kerst en oud en nieuw 2 glaasjes alcohol en een olibol.. en bij andere feesdagen o.i.d. wel wat dingen maar niet helemaal los gaan..) Hij heeft zich er toen ook strikt aan gehouden. (vond ik echt heel erg knap!)
Bij hem stonden er ook echt geen lightproducten op maar gewoon gezonde spullen en een goede afwisseling. (hij mocht bijv. zelf frietjes maken in het weekend, met kerst en oud en nieuw 2 glaasjes alcohol en een olibol.. en bij andere feesdagen o.i.d. wel wat dingen maar niet helemaal los gaan..) Hij heeft zich er toen ook strikt aan gehouden. (vond ik echt heel erg knap!)
Gast- Gast
Mammalin schreef:Fairytale schreef:Ik zit ook een beetje hetzelfde als mamalin mss hebben we dezelfde ook wel gehad. Inderdaad moest meer eten. Ben nog geen klap afgevallen dus ga vanaf maandag sonja weer doen denk ik. Of iig op die manier ff eten.
Ik ben bij geweest.
Ben nu sinds maandag bezig met Sonja en nu al (jaja :-) ) 600 gram kwijt. Haha, dat motiveert wel hoor moet ik zeggen. Heerlijk om die weegschaal te zien zakken met de cijfers!
Dat is lekker. Ik ben bij een andere geweest. Ben nu weer begonnen met gewoon normaal eten. Net al ff ontbeten dus gaat goed komen.
Minx- Lady Post-a-lot
ik heb net mijn verwijsbrief gekregen bij de huisarts, moet van haar ook bloed laten prikken, ze wil kijken of mijn schildklier nog wel goed werkt na de zwangerschappen...
Naja dan gaan we maar bloedprikken en een diëtiste zoeken,
Ga het gewoon proberen, is het niets dan heb ik het in ieder geval geprobeerd
Naja dan gaan we maar bloedprikken en een diëtiste zoeken,
Ga het gewoon proberen, is het niets dan heb ik het in ieder geval geprobeerd
Gast- Gast
1982Angel1982: Goed van je hoor! Wie weet is jouw diëtiste wel een goede!
Succes.
Succes.
Gast- Gast
Ik hoop het, ga er donderdag heen, gister gelijk bloed laten prikken ook voor de schildklier dus nu even afwachtenMammalin schreef:1982Angel1982: Goed van je hoor! Wie weet is jouw diëtiste wel een goede!
Succes.
Gast- Gast
Ik ga vandaag even de dietiste bellen om een afspraak te maken. Niet direct om af te vallen, maar omdat ik inmiddels voor zoveel soorten eten een allergie opgebouwd heb dat ik het inmiddels niet meer weet. Ik hoop dat ik samen met haar naar dingen kan zoeken waar ik geen last van krijg zodat ik ook eens buikpijn vrij door het leven kan gaan.
Daarnaast zou het fijn zijn als er tegelijkertijd wat kilo's vanaf konden
Daarnaast zou het fijn zijn als er tegelijkertijd wat kilo's vanaf konden
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Mammalin schreef:Fairytale schreef:Ik zit ook een beetje hetzelfde als mamalin mss hebben we dezelfde ook wel gehad. Inderdaad moest meer eten. Ben nog geen klap afgevallen dus ga vanaf maandag sonja weer doen denk ik. Of iig op die manier ff eten.
Ik ben bij E.lly v.an D.am geweest.
Sorry dat ik er weer mee kom, maar Sonja Bakker is zo'n slecht dieet!! Ja je krijgt snel reactie, maar het is een crashdieet en je houdt het er niet af. Goed en verstandig (en blijvend) afvallen GAAT nou eenmaal langzaam. Ja het is frustrerend, maar wel waar.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Dietiste
» afvallen met behulp van een dietiste
» Goede dietiste in Utrecht?
» Ervaringen Zero Bra?
» Bio oil, ervaringen?
» afvallen met behulp van een dietiste
» Goede dietiste in Utrecht?
» Ervaringen Zero Bra?
» Bio oil, ervaringen?
Pagina 1 van 1