Ervaringen Zero Bra?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ervaringen Zero Bra?
Via Groupon kun je de Zero Bra kopen. Iemand daar bekend mee? Bevallen ze?
Wat ik me vooral afvraag is of ze snel uitrekken. Mijn ervaring is dat BH's op een gegeven moment wat wijder worden. Maar bij deze kun je ze dan niet strakker zetten, dus misschien verstandig om een maatje kleiner te kopen?
Wat ik me vooral afvraag is of ze snel uitrekken. Mijn ervaring is dat BH's op een gegeven moment wat wijder worden. Maar bij deze kun je ze dan niet strakker zetten, dus misschien verstandig om een maatje kleiner te kopen?
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Ervaringen Zero Bra?
Mijn inziens houd je geen borsten over als je zo'n ding aanhebt. Ik geloof er niet in.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Ervaringen Zero Bra?
Op de markt worden ze ook verkocht. Ik zag ze trouwens van de week ook bij Blokker. Misschien niet hetzelfde merk maar wel praktisch hetzelfde product.
Als gewone bh vind ik ze niet geweldig maar ik heb dan ook een grote cup, daar zijn ze niet stevig genoeg voor. Tijdens m'n zwangerschap droeg ik hem 's nachts en dat was echt i-de-aal!
Als gewone bh vind ik ze niet geweldig maar ik heb dan ook een grote cup, daar zijn ze niet stevig genoeg voor. Tijdens m'n zwangerschap droeg ik hem 's nachts en dat was echt i-de-aal!
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Soortgelijke onderwerpen
» Bio oil, ervaringen?
» GHB ervaringen
» Ervaringen met GV?
» Ervaringen LOI?
» Schoonheidsbon, ervaringen?
» GHB ervaringen
» Ervaringen met GV?