afvallen met behulp van een dietiste
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
afvallen met behulp van een dietiste
Al zo ongeveer m'n hele leven kamp ik met overgewicht. Vorig jaar dacht ik dé manier gevonden te hebben, Herbalife, daarmee ben ik ruim 15 kg afgevallen maar inmiddels zitten er weer 10 aan. Ik merk gewoon dat ik het niet alleen kan..heb steun van anderen nodig, iemand die me op m'n vingers tikt ofzo...ik weet ook wel dat ik het zelf moet doen.
Vanochtend heb ik naar de huisarts gebeld voor een verwijzing voor de dietiste, hebben er mensen ervaring met afvallen met behulp van een dietiste?
Vanochtend heb ik naar de huisarts gebeld voor een verwijzing voor de dietiste, hebben er mensen ervaring met afvallen met behulp van een dietiste?
Gast- Gast
Re: afvallen met behulp van een dietiste
hoi ik heb ook een tijdje bij een dietiste gezeten, en ik moet zeggen het was voor mijn echt een stok achter de deur hoor, heb veel aan haar gehad, was 20 kg afgevallen, ze gaf me altijd goeie tips.
toen ik dacht ik kan het zelf wel, ben ik er mee gestopt, helaas zijn die kilo's er nu weer aan, moet bij mezelf knop om zetten om weer te gaan, maar op dit moment red ik dat nog niet, moet eerst mijn gewone leven weer op de rit hebben.
succes
toen ik dacht ik kan het zelf wel, ben ik er mee gestopt, helaas zijn die kilo's er nu weer aan, moet bij mezelf knop om zetten om weer te gaan, maar op dit moment red ik dat nog niet, moet eerst mijn gewone leven weer op de rit hebben.
succes
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Re: afvallen met behulp van een dietiste
Ik ben zelf ook aan het afvallen bij een dieetiste. Ik ben nu ruim 8 kilo kwijtgeraakt. Dit is binnen een half jaar gelukt. Ik heb echter ernstig overgewicht en er moet nog zeker 20 kilo af om weer een gezond bmi te hebben. Omdat ik altijd al stevig ben geweest denkt de dieetiste dat dit voor mij onhaalbaar is en dat denk ik zelf ook. Ik ben nu eerst bezig om onder de 80 kilo te komen en dan ben ik al erg trots op mijzelf!
Ik vind de begeleiding er prettig. De eerste keer had ik een afspraak van ongeveer een uur en toen heeft ze mij allerlei zaken uitgelegd en moest ik vertellen hoe mijn eetpatroon eruit ziet. Vervolgens heb ik twee weken een eetdagboek bij moeten houden. Aan de hand hiervan hebben we toen samen een dagmenu opgesteld. Nu kom ik er 1x per maand om te wegen en om samen nog eens naar mijn eetpatroon te kijken. Deze afspraken duren ongeveer een kwartiertje.
Ik vind de begeleiding er prettig. De eerste keer had ik een afspraak van ongeveer een uur en toen heeft ze mij allerlei zaken uitgelegd en moest ik vertellen hoe mijn eetpatroon eruit ziet. Vervolgens heb ik twee weken een eetdagboek bij moeten houden. Aan de hand hiervan hebben we toen samen een dagmenu opgesteld. Nu kom ik er 1x per maand om te wegen en om samen nog eens naar mijn eetpatroon te kijken. Deze afspraken duren ongeveer een kwartiertje.
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Afvallen nr 3 (=vol!)
» ervaringen diëtiste
» Afvallen, wat vind jij?
» N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?
» Afvallen II (=vol)
» ervaringen diëtiste
» Afvallen, wat vind jij?