Hoe groot is jouw boekenverzameling?
+27
bolus26
Prosecco
ixis
Pannetoet
Atelier Madame
Inge
Serena
Sweety
Rovine
Mizz_S
Jeanette
Shisha
Arwyn
Sterre
Suus
Winegum
Effie_O
Aziraphale
TNMN
rapa nui
Roxi3
Zonnetje
Summerlovin
Zwoesj
May
girli
Monte
31 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?
Haha dat is wel grappig Marin..
Ik heb 24 boeken en ik mag van mijzelf eventjes geen boeken meer kopen (moet er nog 5 lezen!) maar er komen er vast en zeker nog veel meer bij..!
Ik heb 24 boeken en ik mag van mijzelf eventjes geen boeken meer kopen (moet er nog 5 lezen!) maar er komen er vast en zeker nog veel meer bij..!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Dit is trouwens nog steeds m'n favoriete bibliotheek (uit Oxford helaas niet Cambridge). Zo mooi met die lichte kleuren, vergeleken al die donkere bibliotheken.
Alhoewel... Ook mooi:
Trinity College Dublin Library:
Stockholm Library
Washington DC National Library:
Rijksmuseum Amsterdam
Baltimore (hee daar moet ik ook maar een keertje heen dan, net als die in Washington)
En die in Kansas is gewoon leuk van buiten
ZUCHT.
Alhoewel... Ook mooi:
Trinity College Dublin Library:
Stockholm Library
Washington DC National Library:
Rijksmuseum Amsterdam
Baltimore (hee daar moet ik ook maar een keertje heen dan, net als die in Washington)
En die in Kansas is gewoon leuk van buiten
ZUCHT.
Gast- Gast
Haha... Die van de trap is leuk Marin. Maar ik zou het zelf ook niet willen hoor
Ik vind die van Oxford en Dublin echt mooi! Ik hou wel van lange kasten waar je een ladder tegenaan moet zetten.
Ik vind die van Oxford en Dublin echt mooi! Ik hou wel van lange kasten waar je een ladder tegenaan moet zetten.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Niet zo heel groot. Heb heel lang niets aan lezen gevonden, maar pas sinds een jaar of 2 dat ik echt boeken ben gaan lezen. Heb er nu een stuk of 7, maar weet zeker dat de verzameling gaat groeien
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Wij hebben zo'n 4 boekenkasten vol.. Wel smalle boekenkasten hoor. Waarvan er 2 wat mij betreft weg mogen...
Andere 2 zijn alleen maar boeken over de Tweede Wereldoorlog, de Holocaust en het Verzet. Deze betekenen héél erg veel voor me en ik zal ze dan ook nooit weg doen WO2 boeken zullen er een stuk of .. 200? zijn en de andere boeken weet ik niet.. Oh en heb nog halve boekenkast met kinderboeken
Andere 2 zijn alleen maar boeken over de Tweede Wereldoorlog, de Holocaust en het Verzet. Deze betekenen héél erg veel voor me en ik zal ze dan ook nooit weg doen WO2 boeken zullen er een stuk of .. 200? zijn en de andere boeken weet ik niet.. Oh en heb nog halve boekenkast met kinderboeken
Gast- Gast
Ik vind die van Stockholm het mooist. En Oxford of course
Gast- Gast
Ik vind dit trouwens ook wel grappig;
En deze vind ik serieus leuk, zou ik zelf ook wel willen;
En deze vind ik serieus leuk, zou ik zelf ook wel willen;
Gast- Gast
Dit is mijn favoriete boekenwinkel in Glasgow:
Je bent inderdaad een uur bezig met een boek te vinden
De oude bibliotheek van mijn uni wordt nu gebruikt voor graduation en examens:
Je bent inderdaad een uur bezig met een boek te vinden
De oude bibliotheek van mijn uni wordt nu gebruikt voor graduation en examens:
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Marin schreef:Mooooi!
Ja he Nog 2 jaar!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Dat op het plaatje is zeker de graduation ceremony? Of moet iedereen tijdens tentamens ook in formal gowns? (Dat moet in Oxford wel geloof ik)
Gast- Gast
Ik heb echt schandalig veel boeken, een stuk of 10 verhuisdozen gok ik. Straks kan ik die allemaal netjes in m'n boekenkasten zetten (voorheen lagen overal wat boeken)
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
heel veel sowieso zo een grote expedit boekenkast vol (die met 25 vakken) en nog 2 verhuisdozen.ben een beetje aan t verkopen via bol .com
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Marin schreef:
Ik had dit uitgeprint en liet het zien aan mijn vader als idee voor als ik een huisje heb. En hij wil dat wel gaan maken! Eventueel ipv het bankje mijn bed. En dan wel de rest eromheen bouwen
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Ik heb zo'n 1,5 kast van Billy (met extra bovenstuk) vol boeken, en dan nog 2 kasten vol met kinderboeken. I love boeken!!
Overigens lees ik soms ook wel eens e-boeken, maar dan vooral boeken die me misschien wel leuk lijken maar ik anders niet zo gauw zo kopen.
De harlekijnreeks van Tess Gerritsen kun (of kon) je kopen via de website van Harlekijn zelf, en heb gezien dat bol.com ze ook heeft.
Overigens lees ik soms ook wel eens e-boeken, maar dan vooral boeken die me misschien wel leuk lijken maar ik anders niet zo gauw zo kopen.
ABE schreef:
Zoals je ziet heb ik alle delen van Tess Gerritsen en ben ik nu nog op zoek naar de Harlekijn-reeks van Tess Gerritsen. Daarnaast heb ik alle delen van Stieg Larsson en ook lees ik heel graag over de FLDS en kan ik gigantisch heerlijk relaxen bij de boeken van Herman Koch. Alles wat ik lees, dat moet ook gewoon in mijn boekenkast staan. Ik koop enkel boeken die mij interesseren, maar als ik een boek leen van mijn stief en ik weet hem uit te lezen, dan moet ik deze ook kopen omdat ik hem heb gelezen en dus in mijn boekenkast thuishoort.
De harlekijnreeks van Tess Gerritsen kun (of kon) je kopen via de website van Harlekijn zelf, en heb gezien dat bol.com ze ook heeft.
Momenteel 1 grote Billy propvol boeken, en een aantal vakken in mijn Expedit kast. Maar ik heb sinds ik hier woon misschien 3 boeken gekocht, dus het valt nog mee nu haha.
Gast- Gast
Ik denk wel over de 400 boeken, sommige rijen zijn namelijk dubbel
Ik zie al dat er inmiddels weer wat bij is gekomen. Dit is een foto toen we net verhuisd waren (zo'n 9 maanden geleden) en ik heb natuurlijk gewoon door gekocht.
Ik zie al dat er inmiddels weer wat bij is gekomen. Dit is een foto toen we net verhuisd waren (zo'n 9 maanden geleden) en ik heb natuurlijk gewoon door gekocht.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
oh wauw. Ook een chicklit/romanfan zeker? (te zien aan de vele kleurtjes/roze boeken)ThinkPink schreef:Ik denk wel over de 400 boeken, sommige rijen zijn namelijk dubbel
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Wauw ThinkPink, wat ziet het er leuk uit!
Ik heb zelf niet zo heel veel boeken. Dvd's is weer een ander verhaal. Daar kan ik ook wel zulke kasten mee vullen.
Ik heb zelf niet zo heel veel boeken. Dvd's is weer een ander verhaal. Daar kan ik ook wel zulke kasten mee vullen.
Gast- Gast
@Monte: bijna alleen maar chicklits! Heb wel Harry Potter en Twilight maar dat zijn ook de enige afwijkende.
@Megara: dankjewel, ben er erg blij mee Mocht gelukkig een roze muur in de 'rommelkamer' want dat past natuurlijk super bij een boekenkast vol chicklit.
Door die handige Expedit boekenkasten van IKEA heb ik toch een hele wand met boeken kunnen maken.
Al die boeken is trouwens een resultaat van jaaaaren sparen hoor
@Megara: dankjewel, ben er erg blij mee Mocht gelukkig een roze muur in de 'rommelkamer' want dat past natuurlijk super bij een boekenkast vol chicklit.
Door die handige Expedit boekenkasten van IKEA heb ik toch een hele wand met boeken kunnen maken.
Al die boeken is trouwens een resultaat van jaaaaren sparen hoor
ThinkPink- Prater
@Think Pink: wauw!
Leuke kast ook, waar heb je die vandaan?
EDIT: zie ik net hierboven staan. Hebben ze die alleen in het wit?
Gast- Gast
Birgit schreef:@Think Pink: wauw!
Die kasten zijn ideaal! Je kunt ze gewoon stapelen.
Ze hebben ze ook in berkenkleur en zwartbruin. Het is een Expedit boekenkast (voor als je nog wilt zoeken in welke formaten ze deze kasten hebben).
ThinkPink- Prater
@ Thinkpink: jaloers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Thinkpink, dat ziet er superleuk uit! Ook grappig om te zien dat jij ook gestapeld hebt met de expedit-kasten, heb ik ook gedaan
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk ongeveer 50. En nog op mijn kooplijstje staan Een schitterend gebrek en De ontdekking van de hemel (lijkt me eigenlijk een vreselijk boek, maar omdat zóveel mensen hem zó briljant vinden, moet ik hem toch maar eens lezen).
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe groot is jouw tv?
» Hoe groot is jouw kamer?
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Wat zegt jouw avatar over jouw?
» Hoe groot is jouw kamer?
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Wat zegt jouw avatar over jouw?
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: