Hoe groot is jouw boekenverzameling?
+27
bolus26
Prosecco
ixis
Pannetoet
Atelier Madame
Inge
Serena
Sweety
Rovine
Mizz_S
Jeanette
Shisha
Arwyn
Sterre
Suus
Winegum
Effie_O
Aziraphale
TNMN
rapa nui
Roxi3
Zonnetje
Summerlovin
Zwoesj
May
girli
Monte
31 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?
SuperGrover schreef:Ik denk ongeveer 50. En nog op mijn kooplijstje staan Een schitterend gebrek en De ontdekking van de hemel (lijkt me eigenlijk een vreselijk boek, maar omdat zóveel mensen hem zó briljant vinden, moet ik hem toch maar eens lezen).
M'n broertje heeft 'm afgelopen zomer gelezen en vond 'm heel saai in 't begin maar uiteindelijk toch wel echt heel erg goed!
Gast- Gast
Zodra ik mijn boeken heb gelezen geef ik ze altijd weer door aan iemand die ik er blij mee kan maken
Gast- Gast
Bedankt voor jullie leuke reacties, ben er zelf ook heel blij mee
Suus: Handig hè dat je die kasten kunt stapelen. 2 van die grote kasten zouden namelijk niet naast elkaar passen en zo kon ik de muur toch optimaal benutten. Dat was ook wel nodig, want al met al waren het toch heel wat boeken
Suus: Handig hè dat je die kasten kunt stapelen. 2 van die grote kasten zouden namelijk niet naast elkaar passen en zo kon ik de muur toch optimaal benutten. Dat was ook wel nodig, want al met al waren het toch heel wat boeken
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb ongeveer 50 boeken. Helaas heb ik in dit huis niet zo veel ruimte dus ze liggen her en der verspreid door het huis.
Als we straks in het nieuwe huis wonen wil ik ook graag een mooie boekenkast om mijn verzameling boeken in kwijt te kunnen.
Heb ook vooral chicklit maar ook Harry Potter en een aantal csi boeken.
Als we straks in het nieuwe huis wonen wil ik ook graag een mooie boekenkast om mijn verzameling boeken in kwijt te kunnen.
Heb ook vooral chicklit maar ook Harry Potter en een aantal csi boeken.
mosio- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10
Ik heb geen idee hoeveel boeken ik heb, zoiezo de (gekleurd kaften) chicklits van Jill Manssel en nog een paar en dan houd het eigenlijk op!
Maar voor de fanatieke lezeressen onder ons, hebben jullie al die boeken in jullie kasten ook echt allemaal gelezen?
OK..ik ben stupid misschien..maar ik heb eigenlijk nooit geen zit in mn kont om te gaan zitten lezen ofzo..
Maar voor de fanatieke lezeressen onder ons, hebben jullie al die boeken in jullie kasten ook echt allemaal gelezen?
Gast- Gast
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe groot is jouw tv?
» Hoe groot is jouw kamer?
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Wat zegt jouw avatar over jouw?
» Hoe groot is jouw kamer?
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Wat zegt jouw avatar over jouw?
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: