Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe groot is jouw boekenverzameling?

+27
bolus26
Prosecco
ixis
Pannetoet
Atelier Madame
Inge
Serena
Sweety
Rovine
Mizz_S
Jeanette
Shisha
Arwyn
Sterre
Suus
Winegum
Effie_O
Aziraphale
TNMN
rapa nui
Roxi3
Zonnetje
Summerlovin
Zwoesj
May
girli
Monte
31 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 5 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 4:46

SuperGrover schreef:Ik denk ongeveer 50. En nog op mijn kooplijstje staan Een schitterend gebrek en De ontdekking van de hemel (lijkt me eigenlijk een vreselijk boek, maar omdat zóveel mensen hem zó briljant vinden, moet ik hem toch maar eens lezen).

M'n broertje heeft 'm afgelopen zomer gelezen en vond 'm heel saai in 't begin maar uiteindelijk toch wel echt heel erg goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 5 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 5:38

Zodra ik mijn boeken heb gelezen geef ik ze altijd weer door aan iemand die ik er blij mee kan maken smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 5 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  ThinkPink do 12 mei 2011 - 7:02

Bedankt voor jullie leuke reacties, ben er zelf ook heel blij mee Very Happy
Suus: Handig hè dat je die kasten kunt stapelen. 2 van die grote kasten zouden namelijk niet naast elkaar passen en zo kon ik de muur toch optimaal benutten. Dat was ook wel nodig, want al met al waren het toch heel wat boeken Laughing

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 5 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  mosio vr 13 mei 2011 - 1:49

Ik heb ongeveer 50 boeken. Helaas heb ik in dit huis niet zo veel ruimte dus ze liggen her en der verspreid door het huis.
Als we straks in het nieuwe huis wonen wil ik ook graag een mooie boekenkast om mijn verzameling boeken in kwijt te kunnen.
Heb ook vooral chicklit maar ook Harry Potter en een aantal csi boeken.

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 5 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 7:50

Ik heb geen idee hoeveel boeken ik heb, zoiezo de (gekleurd kaften) chicklits van Jill Manssel en nog een paar en dan houd het eigenlijk op!

Maar voor de fanatieke lezeressen onder ons, hebben jullie al die boeken in jullie kasten ook echt allemaal gelezen? :shock:

OK..ik ben stupid misschien..maar ik heb eigenlijk nooit geen zit in mn kont om te gaan zitten lezen ofzo..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 5 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum