Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe groot is jouw boekenverzameling?

+27
bolus26
Prosecco
ixis
Pannetoet
Atelier Madame
Inge
Serena
Sweety
Rovine
Mizz_S
Jeanette
Shisha
Arwyn
Sterre
Suus
Winegum
Effie_O
Aziraphale
TNMN
rapa nui
Roxi3
Zonnetje
Summerlovin
Zwoesj
May
girli
Monte
31 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Mizz_S zo 8 mei 2011 - 22:37

Wij hebben een grote boekenkast in de woonkamer, en daar staan denk ik zo'n 100-150 boeken van mij in, en ook zoiets van mn vriend. Ik mag nu niet meer boeken kopen, want die kast is propvol... Dan hebben we ook nog veel boeken op zolder staan waar nog geen plek voor was. Dan hebben we nog zo'n expedit met 4 vakken en 2 daarvan gaan we vullen met gewone boeken en reisboeken. Ik heb ook nog een hele kist met studieboeken waar ik geen plek voor heb. Owja, ik heb ook nog een stuk of 50 kookboeken denk ik (waar ik vrijwel nooit iets uit kook, maar ik vind het heerlijk om erin te bladeren en ik spaar ook kookboeken van plekken waar ik op vakantie ben geweest). Veel boeken dus! nerd
Als we later (ooit) een groot huis hebben wil ik ook zo'n mega boekenkast met trapje.
Owja, ik heb niet alle boeken daadwerkelijk gelezen, ik ben dat wel van plan, maar t gaat nog wel even duren. Daarom herlees ik ook niet veel, want ik wil eerst alles 1 keer lezen Embarassed
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Sterre zo 8 mei 2011 - 22:44

Ik heb die kast nu op m'n wishlist gezet voor het nieuwe huis! Hij zou wel passen, is alleen best prijzig. Maar zo mooi! I love you

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Rovine zo 8 mei 2011 - 22:44

Niet veel. Ik zal inmiddels op zo'n 2000 gelezen boeken zitten (op mijn 16e was het 1450, daarna niet meer geteld), ik lees er 1-5 per week. Als ik die allemaal zelf zou moeten betalen zou ik inmiddels failliet zijn en een 2e huis moeten hebben om ze in op te slaan. Voor mij is de bibliotheek dus een vrij noodzakelijk iets om in de buurt te hebben. Dat is vaak het eerste wat ik ga regelen wanneer ik net verhuisd ben.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 22:46

Ik heb alle delen van de Twilight serie, 2 Harry Potterboeken en nog wat losse leesboeken. Ik haal alles bij de bieb, en in tijden dat ik het druk heb lees ik ongeveer 1 boek in de week, soms 2 weken, en in vakantietijden lees ik 2-3 boeken in de week. Kinderboeken en studieboeken heb ik dan wel weer veel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Monte zo 8 mei 2011 - 23:35

Dit vind ik mooie boekenkasten:
Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 68y3pz
Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 V8d0g7
Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 20rjwpg
Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 2d29l3m

En Marin, is dit niets iets voor jou? :P
Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 2cgik3l
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 23:43

Hahaha omg die is briljant! Ik zou het veel te druk vinden maar ik vind 'm wel erg grappig!

Zo'n boekbankje wilde ik trouwens ook maken in dit huis maar is er niet meer van gekomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Suus ma 9 mei 2011 - 0:16

Zo'n boekbankje is ook erg leuk zeg! smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Shisha ma 9 mei 2011 - 0:19

Dat boekbankje is leuk! I love you *zit nu te denken hoe en waar in huis ik dit kan maken.*
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Sweety ma 9 mei 2011 - 0:42

Ik heb een e-reader en daar staan nu 138 boeken op. Dan heb ik ook nog gewone boeken staan en dat zijn er rond de 200 stuks. Misschien meer. Ik heb ook bijna alle boeken van R.L. Stine de Fear Street serie. En van Virginia Andrews heb ik alle boeken ( dat zijn er al 66 ). Alle Harry Potter boeken, alle boeken van Katie Fforde.
Verder wil ik de boeken sparen van Chantal van Gastel die vind ik zo leuk. Ik heb ook nog kookboeken en astrologische boeken maar die heb ik niet meegeteld. Zijn er misschien ook tegen de 30. Denk ik..
Ik koop de boeken gewoon voor de prijs dat ze er liggen. Soms kom ik ze in de aanbieding tegen maar als ik het echt een leuk boek vind dan koop ik het gewoon.
En soms lees ik ze dubbel. Ben nu weer bezig met het laatste deel van Harry Potter.
Moet wel zeggen dat ik ze nog niet allemaal heb gelezen. Embarassed
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Serena ma 9 mei 2011 - 0:52

Ik zit juist net te denken om weer lid te worden van een bieb, omdat het anders zo duur wordt om alle boeken te kopen laughcry Ik heb trouwens niet heel veel echte leesboeken, ongeveer 1plank van een billy :P de rest staat vol met informatie/studieboeken..
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Inge ma 9 mei 2011 - 0:57

Ik heb rond de 750 boeken.

edit: wil aan de ene kant ook wel graag een e-reader smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 1:33

Ik ben heel erg anti-e-reader laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Sterre ma 9 mei 2011 - 1:35

Fauve schreef:Ik ben heel erg anti-e-reader laughcry

In de metro in Londen zag je ontzettend veel mensen met zo'n ding. Dan is het wel heel makkelijk hoor! Maar dan mis je wel het genot van een fysiek boek, bladzijden omslaan en niet te vergeten hem daarna een plekje in de boekenkast geven.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 1:36

Ik ben alsnog anti :P Hoe handig het ook is haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 1:39

Fauve schreef:Ik ben alsnog anti :P Hoe handig het ook is haha

Haha +1.

Leuk, zo'n e-reader in een lege boekenkast :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 1:42

Ik denk trouwens dat ik kotsmisselijk zou worden van een e-reader, zeker in de metro waar je zo raar naar de zijkant zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Inge ma 9 mei 2011 - 1:52

Fauve schreef:Ik ben heel erg anti-e-reader laughcry

Daarom twijfel ik dus zo Very Happy (edit; uhm naja ik twijfel niet omdat jij anti-e-reader bent natuurlijk :p)
Aan de ene kant lijkt het mij ideaal voor de vakantie (oke dat is maar 1 a 2x per jaar).
Maar het haalt het bij lange niet bij de charmes van een boek.
Daarom dus ook zo mijn twijfels, al langere tijd :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 2:03

Ik denk zeker dat het wel handig kan zijn, zo'n e-reader, met name onderweg. Maar zo veel zwaarder is een gemiddeld boek nou ook weer niet, en neem je eigenlijk net zo makkelijk mee in je tas. En voor mij is een boekenkast inderdaad meer dan het lezen dan de boeken die er in staat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Sweety ma 9 mei 2011 - 2:13

Ik moet zeggen ( omdat ik beide heb ) dat het best handig is een e-reader. Ik download de boeken die ik weleens zou willen lezen maar die niet mijn prioriteit hebben om ze te kopen. Plus ik heb een aantal omnibussen en dan is het zo'n dik boek. Dan doe ik de delen los op mijn e-reader zetten en dan wissel ik het. Thuis op bed het boek en op mijn werk of onderweg de e-reader. Het zal voor mij nooit de boeken vervangen het is meer een aanvulling.

@ Marin: hoe kwam je aan dat plaatje met de boeken en dat bankje? Ik vind dat zo geweldig eruit zien!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Sweety ma 9 mei 2011 - 2:16

Ook handig opgelost:

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 14_boekenkast
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 2:33

Sweety schreef:

@ Marin: hoe kwam je aan dat plaatje met de boeken en dat bankje? Ik vind dat zo geweldig eruit zien!

Geen idee waar het precies van is. Ik had het een keer via stumbleupon gevonden en de link daarvan op Fauve's FB geplaatst. Maar meer dan de eigenschappen van die foto hier heb ik niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 2:43

Ik vind die van Marin ook geweldig maar het allermooist vind ik zoiets:

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Lib11

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Sweety ma 9 mei 2011 - 2:47

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Watermark_788491237
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 3:11

Oh echt zo super mooi zeg!


Als je echt geen ruimte meer hebt, maak je er maar een trap van:

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 2284671397_48f48334b3


Al vind ik dat niet mooi hoor, maar wel grappig :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Atelier Madame ma 9 mei 2011 - 3:12

leesboeken: 30 ofzo?
studieboeken wat meer

ik hou gewoon niet zo van lezen, ik speel liever met mn mobiel en luister muziek.
Op vakantie lees ik altijd wel wat meer, maar die boeken leen ik uit de bieb (goedkoper Very Happy).
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum