Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moederdag

+12
*Lookie*
PapillonRose
Thunder
Sjonno
Lindsya
Tania
Rupsie
Annemie
mauwmauw
Smaragdje
Linda
Mamasapje
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 2 Empty Re: Moederdag

Bericht  Thunder zo 8 mei 2011 - 1:32

T.im heeft op school een glazen potje beschilderd. Daar hebben ze een hanger aan gemaakt en een waxinelichtje in gestopt. Jammer genoeg had hij het laten vallen waardoor mijn waxinelichthouder al een flink stuk mist. Van de jongens samen heb ik een nieuwe barbecue gekregen.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 2 Empty Re: Moederdag

Bericht  PapillonRose zo 8 mei 2011 - 1:49

Ik heb een mandje met een beautypakket gehad (verzorgd door mijn ex) en oorbellen en een pakketje van Vogue (verzorgd door mijn moeder). Ben ik erg blij mee I love you Is toch wel bijzonder zo'n eerste moederdag!

En ik heb zelf ook iets voor mezelf gemaakt samen met A. Ik heb met vingerverf afdrukjes van een handje en voetje gemaakt. Die waren voor haar (en ook nog extra voor mijn) oma's en heb gelijk een exemplaar voor mezelf gemaakt.

Maar het grooste cadeau is toch wel A. zelf, ze is zo lief en vrolijk! Vandaag ook weer, en hoe ze me dan aan kan kijken, smelt I love you
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 2 Empty Re: Moederdag

Bericht  Mamasapje zo 8 mei 2011 - 3:50

even mijn www gekopieerd van mn hyves ( heb haast, net terug van mijn werk... nu snel naar zwemles met M. )

Ik ben de liefste mama van de hele wereld!Zo lief om te horen Ben dan ook verwend met allemaal mooie knutseldingen, 2 beschilderde mokken, een ingelijste handafdruk van O.livier, koekjes, 1kg drop ! (dus binnenkort ook de dikste mama hahaha). Van Papa krijg ik nog een echt mamakado, als ik kan kiezen ! Een nieuwe draagdoek !! @ Zo trots op mijn lieve kindjes!
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 2 Empty Re: Moederdag

Bericht  *Lookie* zo 8 mei 2011 - 3:55

Wat lief allemaal! Ik kreeg ook al een moederdagcadeautje, terwijl ik zwanger ben. Ik vond het erg lief dat mijn vriend eraan dacht, hij is normaal helemaal niet zo attent maar hij was er nu speciaal eerder voor naar huis gegaan vanuit het werk. Wat ik kreeg: veel chocolade!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 2 Empty Re: Moederdag

Bericht  Annie24 zo 8 mei 2011 - 4:34

Ik heb een mooi kettinkje + hangertje gehad. Was afgelopen woensdag ook jarig, dus een beetje voor mijn verjaardag en een beetje voor moederdag Very Happy

De ketting met hanger inclusief een niet al te charmante close up van een glimmende Y. (had zijn gezichtje net ingesmeerd met zalf angel )
Moederdag - Pagina 2 Foto-TJZYCAV4-G
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 2 Empty Re: Moederdag

Bericht  moepie zo 8 mei 2011 - 5:08

Ik heb van mijn dochtertje een waxinelichtje-houder gekregen. (een olvarit potje beschilderd met een hengseltje eraan) en een weekendtas.

Alex: ik ben heel benieuwd naar de theepot van karton... heb je een foto?
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 2 Empty Re: Moederdag

Bericht  Dolphinne zo 8 mei 2011 - 5:51

Ik heb een tegeltje gekregen met daarop een handafdruk van mijn zoontje en erop geschreven. Mama, ik vind je lief!
Die heeft hij op het kdv gemaakt.
(had hem stiekem gisteren al gekregen omdat mijn zoontje vandaag bij papa is en ik de hele dag moest werken).

Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 2 Empty Re: Moederdag

Bericht  xxjojootjexx zo 8 mei 2011 - 7:47

Hier 2 zelf beschilderde doosjes gekregen. Daarin zat btw een kersenbonbon, yuk. haha.
Ronnie heeft een boek gekocht voor mij. De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween.
Verder heeft Ronnie mij gewoon lekker in de watten gelegd en mij ontlast, terwijl hij zelf pas vannacht om half 4 in bed kwam en wij om 6 uur gewekt werden.
En het meest geweldige kado was ons mannetje die vandaag na de heerlijk bbq ineens mama zei Very Happy Very Happy

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 2 Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 8:26

Leuk om al die verschillende dingen te lezen. Voor de mama'sdie niets hebben gekregen hug dat lijkt me echt zo vervelend, het lijkt me een kleine moeite om iets te kopen.

Vanmorgen heb ik eerst een versje gekregen van S.enna wat ze uit haar hoofd had geleerd. Op school had ze zelf een doosje gemaakt waarin hartjes en zeep zaten en met mijn vriend was ze afgelopen week iets gaan kopen en dat was een badsetje van Kneipp met daarbij een houten beeldje van een poesje omdat ze het zo mooi vond haha daarna zijn we de hele dag in de Apenheul geweest en hebben we genoten van een dagje met z'n vieren en nu zijn we net uitgeput thuis Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 2 Empty Re: Moederdag

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 9:09

Ik heb van mijn 3 mannen een konijn (+ hok etc.) gekregen. Wilde ik al een tijdje en onze oudste vindt het ook helemaal geweldig dus een zeer geslaagd cadeau. Daarnaast had Q. op de psz een 'vaas met bloemen' gemaakt, oftewel: een bakje met daarin klei, in de klei rietjes geprikt en op de rietjes rubberen bloemetjes geplakt.
Erg leuk zo'n zelfgemaakt cadeau, vooral met zijn eigen trotse commentaar erbij: 'Q. zelluf bloemetjes oppe plakt'.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moederdag - Pagina 2 Empty Re: Moederdag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum