Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fijne moederdag!

4 plaatsers

Ga naar beneden

Fijne moederdag! Empty Fijne moederdag!

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 20:25

Goedemorgen Forum-mama`s

Allemaal een fijne moederdag! Hebben jullie nog leuke plannen?

Ik ga vanmiddag een bakkie doen bij mijn schoonmoeder en vanavond gourmetten bij mijn eigen moeder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne moederdag! Empty Re: Fijne moederdag!

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 20:35

Nee, wij hebben geen plannen behalve klussen op zolder. Vanmiddag even na mijn moeder en misschien nog even iets bij het graf van schoonmoeders neerzetten.

Jij ook een fijne dag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne moederdag! Empty Re: Fijne moederdag!

Bericht  Parisienne za 12 mei 2012 - 20:39

Nee, geen plannen vandaag. N. en ik gaan straks lekker wandelen buiten. Mijn vriend is er niet dit weekend, dus moeten we er samen een leuke dag van maken. Hij heeft de auto mee, dus ik kan ook nergens heen. Mijn moeder en stiefmoeder zijn werken maar vanmiddag komt mijn vader misschien nog even langs.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne moederdag! Empty Re: Fijne moederdag!

Bericht  liesje za 12 mei 2012 - 21:12

heb onderbroeken en een leuk zomers shirtje gehad. heb voor beide mama's een kaart gekocht. en verder moet ik vanmiddag gaan werken
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne moederdag! Empty Re: Fijne moederdag!

Bericht  chipa za 12 mei 2012 - 21:35

Mijn eerste moederdag! F had een knutseltje op het kdv gemaakt en ik kreeg gisteren een kaartje in de bus met een foto van F en een verhaaltje over dat ik de liefste moeder ben en heel veel doe en dat ik een horloge mag uitzoeken.
Vond ik erg lief van mn man dat hij dat heeft gedaan. (voor de mensen die mijn verhaal een beetje kennen, mijn man is de laatste tijd niet erg attent en aardig geweest dus dit vond ik echt een heel lief gebaar van hem!)

Mijn schoonmoeder en broertje komen zo pannenkoeken eten. Mijn ouders zijn nog op vakantie. Vanmiddag nog naar een kinderverjaardag en dan vanavond lekker rustig avondje thuis.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne moederdag! Empty Re: Fijne moederdag!

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 21:56

chipa schreef:Mijn eerste moederdag! F had een knutseltje op het kdv gemaakt en ik kreeg gisteren een kaartje in de bus met een foto van F en een verhaaltje over dat ik de liefste moeder ben en heel veel doe en dat ik een horloge mag uitzoeken.
Vond ik erg lief van mn man dat hij dat heeft gedaan. (voor de mensen die mijn verhaal een beetje kennen, mijn man is de laatste tijd niet erg attent en aardig geweest dus dit vond ik echt een heel lief gebaar van hem!)

Mijn schoonmoeder en broertje komen zo pannenkoeken eten. Mijn ouders zijn nog op vakantie. Vanmiddag nog naar een kinderverjaardag en dan vanavond lekker rustig avondje thuis.

Dat is dan wel heel erg lief! Leuk smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne moederdag! Empty Re: Fijne moederdag!

Bericht  Happydobby za 12 mei 2012 - 22:06

Ik had nachtdienst, ga straks naar een verjaardag van de oma van mijn vriend.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne moederdag! Empty Re: Fijne moederdag!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum