Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen kinderen bij me op moederdag :(

+7
Poubelle
Stuiterbal
nillis
Tania
Paper Crown
SparklingEyes
RYW
11 plaatsers

Ga naar beneden

Geen kinderen bij me op moederdag :( Empty Geen kinderen bij me op moederdag :(

Bericht  RYW vr 4 mei 2012 - 4:04

Voor het eerst dit jaar zijn mijn jongens niet bij me op Moederdag. Hun vader viert die zaterdag zijn verjaardag, en ik had gevraagd of ze dan voor een keertje op zondagochtend terug kunnen komen in plaats van zondagavond laat, zodat ze op Moederdag ook nog bij mij kunnen zijn. Wil hij niet.

Hij heeft nog nooit aandacht aan Moederdag besteed. Niet toen we nog samen waren, niet toen we uit elkaar waren. Niks. Mijn moeder en mijn vriend zijn altijd met mijn zoons een cadeautje gaan kopen of een tekening gaan maken, terwijl ik altijd bij vaderdag wel ervoor zorgde dat mijn jongens iets voor hun vader hadden (en ook bij verjaardagen en kerst enzo, niemand anders die dat ooit doet). Ik werk me het hele jaar uit de naad om voor ze te kunnen zorgen, omdat ik hun moeder ben. Ik cijfer mezelf continu weg omdat ik hun moeder ben, en met liefde.

En nu kan ik ze op Moederdag niet eens bij me hebben en dat vind ik gewoon heel erg.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderen bij me op moederdag :( Empty Re: Geen kinderen bij me op moederdag :(

Bericht  SparklingEyes vr 4 mei 2012 - 4:06

He bah wat naar om te lezen! Erg flauw ook (ken 't verhaal niet, maar zo komt het nu op mij over) van hem dat hij dit zo doet. Zo zie je maar weer dat iedereen anders is.

Persoonlijk zou voor mij nu ook de maat vol zijn en zou ik voor vaderdag niks meer doen. Hij doet toch ook niks voor jou? Blijkbaar waardeert hij je niet als moeder van zijn kinderen..

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderen bij me op moederdag :( Empty Re: Geen kinderen bij me op moederdag :(

Bericht  Paper Crown vr 4 mei 2012 - 4:11

SparklingEyes schreef:He bah wat naar om te lezen! Erg flauw ook (ken 't verhaal niet, maar zo komt het nu op mij over) van hem dat hij dit zo doet. Zo zie je maar weer dat iedereen anders is.

Persoonlijk zou voor mij nu ook de maat vol zijn en zou ik voor vaderdag niks meer doen. Hij doet toch ook niks voor jou? Blijkbaar waardeert hij je niet als moeder van zijn kinderen..

Nou dat vind ik wel overdreven om te zeggen hoor SE.. Ik denk dat hij ook zo gek is op zijn kinderen dat hij ze ook graag bij zich wil houden..

RYW, ik snap het heel goed, je bent moeder van 2 zoontjes en dan toch geen moederdag voor je..dat is niet leuk!Maar ik heb een idee, waarom doe je niet de week erop op zondag moederdag? Of deze zondag?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderen bij me op moederdag :( Empty Re: Geen kinderen bij me op moederdag :(

Bericht  Tania vr 4 mei 2012 - 4:13

Ja dat zou ik ook niet leuk vinden. Vindt hij het ook niet goed als ze bijvoobeeld het weekend daarna een dagje extra naar hem toe gaan?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderen bij me op moederdag :( Empty Re: Geen kinderen bij me op moederdag :(

Bericht  nillis vr 4 mei 2012 - 4:16

Dat is erg jammer. Valt vaderdag in het weekend van jou? Anders kun je daar nog wat in overleggen. T is dit jaar ook niet bij mij met moederdag, omdat wij de hele dag weggaan en ze gaat dus uit logeren en wij komen terug als ze al in bed ligt. Vind het ook niet leuk, maar vieren moederdag dus op zaterdag.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderen bij me op moederdag :( Empty Re: Geen kinderen bij me op moederdag :(

Bericht  RYW vr 4 mei 2012 - 4:17

2CKC2 schreef:
SparklingEyes schreef:He bah wat naar om te lezen! Erg flauw ook (ken 't verhaal niet, maar zo komt het nu op mij over) van hem dat hij dit zo doet. Zo zie je maar weer dat iedereen anders is.

Persoonlijk zou voor mij nu ook de maat vol zijn en zou ik voor vaderdag niks meer doen. Hij doet toch ook niks voor jou? Blijkbaar waardeert hij je niet als moeder van zijn kinderen..

Nou dat vind ik wel overdreven om te zeggen hoor SE.. Ik denk dat hij ook zo gek is op zijn kinderen dat hij ze ook graag bij zich wil houden..

RYW, ik snap het heel goed, je bent moeder van 2 zoontjes en dan toch geen moederdag voor je..dat is niet leuk!Maar ik heb een idee, waarom doe je niet de week erop op zondag moederdag? Of deze zondag?

Dat is het niet zozeer, CKC... SE zat toch wat dichterbij mijn gevoel. Ik zet altijd van alles opzij voor hem omdat hij toch de vader van de jongens is, ik zorg dat ze altijd op al zijn feestjes er zijn, inclusief cadeautjez enzo, en ben erg flexibel als hij weekenden wil ruilen enzo. En hij steekt nooit een poot uit voor mij. Tuurlijk kunnen we dit weekend Moederdag 'doen', maar dat hij me dit niet eens gunt, dat steekt me enorm. Terwijl hij zaterdag niet eens echt jarig is, maar woensdag! Maar hij wou het op die ene zaterdag vieren omdat dat beter uitkwam met de weekenden voor hem ivm andere plannen. En dat Moederdag dan maar moet sneuvelen, jammer dan.

Eerlijk gezegd voelt het wel als een gebrek aan waardering. Na alle inzet die ik van mijn kant altijd getoond heb en hoe ik het allemaal gecombineerd heb met de jongens en hem altijd geholpen en ontzien heb, vind ik dit wel bijzonder karig en egoïstisch. Ik twijfel nu enorm om inderdaad niks meer te doen voor zijn verjaardag en vaderdag, net zoals hij dus, maar ik wil niet voor mijn jongens dat ze met lege handen aankomen, dat vind ik voor de jochies weer sneu...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderen bij me op moederdag :( Empty Re: Geen kinderen bij me op moederdag :(

Bericht  RYW vr 4 mei 2012 - 4:19

Tania schreef:Ja dat zou ik ook niet leuk vinden. Vindt hij het ook niet goed als ze bijvoobeeld het weekend daarna een dagje extra naar hem toe gaan?

Nope, heb ik ook voorgesteld, het is niet onderhandelbaar. Terwijl, puur zakelijk, ik recht heb op dat weekend, omdat hij dan niet feitelijk jarig is, en ik recht heb op Moederdag met mijn kinderen volgens het ouderschapsplan... Maar ik wil niet dat dit escaleert, dus ik hou me maar weer in Cry
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderen bij me op moederdag :( Empty Re: Geen kinderen bij me op moederdag :(

Bericht  Tania vr 4 mei 2012 - 4:22

RYW schreef:
Tania schreef:Ja dat zou ik ook niet leuk vinden. Vindt hij het ook niet goed als ze bijvoobeeld het weekend daarna een dagje extra naar hem toe gaan?

Nope, heb ik ook voorgesteld, het is niet onderhandelbaar. Terwijl, puur zakelijk, ik recht heb op dat weekend, omdat hij dan niet feitelijk jarig is, en ik recht heb op Moederdag met mijn kinderen volgens het ouderschapsplan... Maar ik wil niet dat dit escaleert, dus ik hou me maar weer in Cry

Knap van je! Ik geloof dat ik, als hij zo flauw zou doen, zou eisen waar ik recht op had. Ik snap dat je het goed wil houden voor je zoontjes hoor maar misschien zou hij dat ook is moeten doen.

hug

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderen bij me op moederdag :( Empty Re: Geen kinderen bij me op moederdag :(

Bericht  Paper Crown vr 4 mei 2012 - 4:23

Oh, ik dacht dat je nog wel op goede voet was met je ex.. dan vind ik het wel erg klote dat hij zo kinderachtig doet. Beetje om je te pesten. Sneu dat hij dat doet, over de rug van zijn kinderen ook want jij vindt moederdag leuk, maar je zoons natuurlijk ook. Pff, ik zou het nog wel een keer vragen hoor.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderen bij me op moederdag :( Empty Re: Geen kinderen bij me op moederdag :(

Bericht  RYW vr 4 mei 2012 - 4:28

2CKC2 schreef:Oh, ik dacht dat je nog wel op goede voet was met je ex.. dan vind ik het wel erg klote dat hij zo kinderachtig doet. Beetje om je te pesten. Sneu dat hij dat doet, over de rug van zijn kinderen ook want jij vindt moederdag leuk, maar je zoons natuurlijk ook. Pff, ik zou het nog wel een keer vragen hoor.

Het gaat/ging ook best goed de laatste tijd, maar hij denkt gewoon alleen aan zichzelf nu, en staat er inderdaad ook niet bij stil hoe leuk de jongens het vinden om een ontbijtje op bed voor me te maken en een paar bloemetjes te plukken voor me, het is voor hen ook een speciale dag. Ook maken ze op de bso een cadeautje, en dat is nu nog niet af, dus dit weekend kunnen ze dat dan ook niet geven.

Ik denk dat nog een keer vragen weinig zin heeft. Hij weet nu dat ik het belangrijk vind, en zal niet terugkrabbelen.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderen bij me op moederdag :( Empty Re: Geen kinderen bij me op moederdag :(

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 4:54

Als het zo in het ouderschapsplan staat zou ik hem de hik laten krijgen. Ja sorry hoor, maar die ontzettende lamlul altijd...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderen bij me op moederdag :( Empty Re: Geen kinderen bij me op moederdag :(

Bericht  Stuiterbal vr 4 mei 2012 - 5:01

Wat naar Ryw !!! En al helemaal omdat hij het doet om dwars te liggen ofzo.
Ik weet hoe je je voelt en het is echt kut.

Gelukkig kan ik met mijn ex goed afspreken over dat soort dagen. Maar dit jaar b.v. Is mijn zoontje niet bij mij op zijn vejaardag. En ik vind het verschrikkelijk.

Dikke knuffel ik weet hoe rot het is !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderen bij me op moederdag :( Empty Re: Geen kinderen bij me op moederdag :(

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 5:26

RYW, zou het niet kunnen dat zijn vriendin daar zo moeilijk over doet en dat hij er dan maar mee ingaat omgezeur te voorkomen. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat je ex altijd z'n hork is geweest, bedoel ooit is het toch wel goed gegaan? Er moet een reden voor zijn dat hij ineens geen interesse meer voor je heeft, en het ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken mentaliteit heeft. Want als hij namelijk in het verleden anders is geweest zou ik hem op de man af een vragen waar het opeens vandaan komt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderen bij me op moederdag :( Empty Re: Geen kinderen bij me op moederdag :(

Bericht  Poubelle vr 4 mei 2012 - 5:33

Oh RYW wat klote zeg!
Kinderachtig van 'm dat ie zo doet..
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderen bij me op moederdag :( Empty Re: Geen kinderen bij me op moederdag :(

Bericht  Bolleke vr 4 mei 2012 - 5:53

Ik zou gewoon lekker de dag dat je jongens naar je ex zouden gaan afbellen dat ze niet komen. Mijn buurvrouw heeft ook zo' n misselijke ex en die heeft dat ook een keertje gedaan om voor haarzelf en de kinderen op te komen. Bah wat een rotzak die ex van jou.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderen bij me op moederdag :( Empty Re: Geen kinderen bij me op moederdag :(

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 5:59

_Leaf_ schreef:Als het zo in het ouderschapsplan staat zou ik hem de hik laten krijgen. Ja sorry hoor, maar die ontzettende lamlul altijd...

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderen bij me op moederdag :( Empty Re: Geen kinderen bij me op moederdag :(

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 6:03

Bolleke schreef:Ik zou gewoon lekker de dag dat je jongens naar je ex zouden gaan afbellen dat ze niet komen. Mijn buurvrouw heeft ook zo' n misselijke ex en die heeft dat ook een keertje gedaan om voor haarzelf en de kinderen op te komen. Bah wat een rotzak die ex van jou.
Dan heb ik zo het donkerbruin vermoeden dat ze het alleen maar erger maakt door dit te doen.

Wat naar RYW, en wat kinderachtig van je ex...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderen bij me op moederdag :( Empty Re: Geen kinderen bij me op moederdag :(

Bericht  RYW vr 4 mei 2012 - 7:09

Cimic schreef:RYW, zou het niet kunnen dat zijn vriendin daar zo moeilijk over doet en dat hij er dan maar mee ingaat omgezeur te voorkomen. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat je ex altijd z'n hork is geweest, bedoel ooit is het toch wel goed gegaan? Er moet een reden voor zijn dat hij ineens geen interesse meer voor je heeft, en het ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken mentaliteit heeft. Want als hij namelijk in het verleden anders is geweest zou ik hem op de man af een vragen waar het opeens vandaan komt?

Hij heeft op het moment geen vriendin. Hij is wel nu bij zijn familie, en als hij onder hun invloed is, is hij inderdaad vreselijk tegen me, die mensen haten me echt. Als ik hem vraag hoe dit komt krijg ik steevast het antwoord dat IK gek en onredelijk ben.

Fijn, jullie reacties, bevestigt voor mij weer dat het niet aan mij ligt en dat ik niet gek ben. Het zou waarschijnlijk alleen maar de zaken erger maken als ik ze 'ziek' meld, sterker nog, de ex van mijn vriend doet dat altijd met hun zoontje, en dat vind ik ook altijd heel naar.

Mijn moeder komt morgen de jongens halen om voor mij een moederdagsverrassing te regelen, zodat we het misschien deze zondag vast kunnen vieren, ook al hebben ze dan hun knutseltjes nog niet gemaakt op school. Dat is in elk geval fijn. Maar dat egoïsme en dat weinige waardering hebben inderdaad... Bijzonder kwetsend weer.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderen bij me op moederdag :( Empty Re: Geen kinderen bij me op moederdag :(

Bericht  MADDIE vr 4 mei 2012 - 7:23

hug Wat naar allemaal weer. Jij doet van alle kanten je best en dan krijg je dit. En als jij dan je poot stijf houd heb je daar de kids misschien ook wel weer mee.
Misschien moet jij je dan ook minder flexibel opstellen, maar daar heb je ook verder niets aan natuurlijk. In ieder geval niet meer in allerlei bochten wringen om het voor hem allemaal goed te ruilen etc. Want dat heeft kennelijk ook helemaal geen zin.
En natuurlijk kun je verstandelijk gezien moederdag op elke dag van het jaar vieren, maar dat voelt gewoon heel naar en rot.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderen bij me op moederdag :( Empty Re: Geen kinderen bij me op moederdag :(

Bericht  Susan vr 4 mei 2012 - 7:26

Jetje schreef:
_Leaf_ schreef:Als het zo in het ouderschapsplan staat zou ik hem de hik laten krijgen. Ja sorry hoor, maar die ontzettende lamlul altijd...

+1

+2.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderen bij me op moederdag :( Empty Re: Geen kinderen bij me op moederdag :(

Bericht  Dolphinne vr 4 mei 2012 - 7:35

Mijn zoontje is helaas ook niet bij mij op moederdag.
Zijn oma (van vaders kant) viert die dag haar verjaardag en daar gaat hij dan dus mee naar toe.
Aan de ene kant vind ik dat erg jammer, maar aan de andere kant is het voor mijn zoontje wel veel leuker om daar heen te gaan. Met neefje en nichtjes te kunnen spelen en gezellig met zn allen uit eten te gaan.

En ik kwam er daarna ook achter dat ik die hele dag op mn werk ingeroosterd sta. Ik ga dus die dag nu gewoon werken en vier moederdag dan gewoon een andere dag (waarschijnlijk de woensdag erna als mijn zoontje weer bij mij is)
Maar bij mij scheelt het denk ik wel dat mijn zoontje nog maar 3 is. Hij heeft dus nog niet veel benul van moederdag en hoe je dat hoort te vieren. Hij weet alleen dat hij een cadeautje voor mama maakt op het kdv.

Maar ik kan het me voor jou heel erg goed voorstellen dat je hier enorm van baalt. Bij ons is dit nu in goed overleg zo geregeld. Als ik erop had gestaan was het vast wel mogelijk geweest dat hij die dag bij mij is.
Het is ook erg lastig. Zelf wil je er niet teveel poeha van maken om de sfeer niet te verpestten, maar grote kans dat hij dat ook weet en je op deze manier gewoon uitspeelt.
Ik zou er denk ik toch over na gaan denken om een keer wel op je strepen te staan. En dan hopen dat hij inziet dat zijn manier niet werkt.
Succes ermee in elk geval!
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderen bij me op moederdag :( Empty Re: Geen kinderen bij me op moederdag :(

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum