Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

iphone 3 of 4

+8
Inge
Zwerver
Blond
Mamsie
VeryCherry
maiadebij
Imperfect
smurfie
12 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 3 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 7:21

Liva schreef:Ik heb nog nooit zo'n fijne telefoon gehad als de iPhone. Ik zweer er echt bij. Mensen in mijn omgeving die het allemaal onzin vonden, zijn ook allemaal om. En ik ben inderdaad nog geen telefoon tegen gekomen die ik leuker en beter vond dan de iPhone. Ik ben nog elke dag blij dat ik 'm heb en dat heb ik nooit bij telefoons smile. Als ik mijn abonnement mag verlengen doe ik zeker weten weer een iPhone.

Ik heb dat met mijn blackberry ook smile Ben er inderdaad elke dag blij mee, en ook nog nooit gehad met een telefoon. Ik kwam toch altijd achter een paar dingen die toch niet goed of onhandig werkten, bij de bb niet. Als ik mijn abbo weer mag verlengen ga ik weer voor een bb, óf een iPhone, omdat ik daar ook veel goede verhalen over hoor. Maar eerst kon je de iPhone alleen met T-Mobile aanschaffen, en ben geen fan van T-Mobile. Wil gewoon altijd KPN houden, maar sinds dit jaar kan je met KPN ook een iPhone aanschaffen, dus dat is goed nieuws!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 3 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Caresses zo 12 dec 2010 - 11:20

Purple schreef:Ik vond de iPhone vreselijk!

Ik ben wel benieuwd waarom je dat vind (aangezien ik verder niemand negatief hoor praten over de Iphone).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 3 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 23:10

Een iPhone moet je eerst kraken voordat tie alles kan wat een Android (Samsung) meteen al kan. Een originele iPhone kan naar mijn mening veel minder dan andere smartphones en als je de iPhone kraakt zodat tie meer kan is je 2-jarige garantie eraf als je ze erachter komen dat tie gekraakt is geweest. Buiten dat vind ik dat tie maar weinig keuze heeft in profielen, ik vind het uiterlijk eigenlijk helemaal niet mooi, ik vind de touchscreen niks, de camera van de 3 is slecht en ik vind het geen sterk toestel. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 3 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 23:23

Wat kan een iPhone niet dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 3 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 23:33

Een aantal programma's (weet de namen niet precies meer) maar in ieder geval het programma die krijgt als je aan de bovenkant van je Iphone langs glijdt. smile Dat is juist zo'n programmaatje die ik op de originele iPhone echt miste. Maar goed, ieder z'n favoriet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 3 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 23:36

Hm ik geloof niet dat ik je snap, maar dat geeft niet echt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 3 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 23:49

Kraken? Hoe bedoel je kraken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 3 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 23:53

Maple schreef:Kraken? Hoe bedoel je kraken?
Het heet eigenlijk jailbreaken, het zorgt er dus voor dat je meer met je iPhone kan, je kunt er dan meer programma's erop zetten enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 3 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 23:59

Purple schreef:
Maple schreef:Kraken? Hoe bedoel je kraken?
Het heet eigenlijk jailbreaken, het zorgt er dus voor dat je meer met je iPhone kan, je kunt er dan meer programma's erop zetten enzo.
Even gegoogled, wat ik eruit begrijp is dat je je iPhone zou kunnen jailbreaken als je andere programma;s wilt gebruiken dat iTunes en de simlock eraf wilt hebben. Maar verder...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 3 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum