Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iphone 4s

+9
Fairlight
Eris
Jeanette
Marin
FireButterfly
_Femme
Middleme
Caro
Aagje!
13 plaatsers

Ga naar beneden

Iphone 4s Empty Iphone 4s

Bericht  Aagje! di 8 nov 2011 - 23:45

Wie van jullie heeft er een Iphone 4s???

ik ga volgende week voor een nieuwe iphone en ben wel benieuwd hoe hij jullie bevalt smile....
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4s Empty Re: Iphone 4s

Bericht  Caro di 8 nov 2011 - 23:46

Grmbll.. Ik hád hem kunnen hebben nu. Maar bij de levering vond de postbode het kennelijk belangrijker dan hij hem kreeg. Dus nu zit ik nog steeds te wachten..

Grmbl.

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4s Empty Re: Iphone 4s

Bericht  Middleme wo 9 nov 2011 - 2:36

Mijn vriend heeft sinds kort de 4s en ik geloof dat hij er wel tevreden over is! Eige minpuntje wat ik weet is de batterij, die soms maar een dag meegaat. En daar krijg ik, omdat wij zoveel whatsappen soms, dan weer de schuld van
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4s Empty Re: Iphone 4s

Bericht  _Femme di 22 nov 2011 - 1:52

Die van mij komt morgen!! smile Eindelijk.. want ik heb nu de 3G en die is nogal stervende.. Kan niet wachten I love you

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4s Empty Re: Iphone 4s

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 1:54

Mijn batterij van de 3GS gaat ook maar een dag mee, maargoed, ik ben dan ook verkleefd met dat ding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4s Empty Re: Iphone 4s

Bericht  FireButterfly di 22 nov 2011 - 2:11

Maple schreef:Mijn batterij van de 3GS gaat ook maar een dag mee, maargoed, ik ben dan ook verkleefd met dat ding.

Zelfde hier zo ongeveer. Soms gaat ie 2 dagen mee.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4s Empty Re: Iphone 4s

Bericht  Marin di 22 nov 2011 - 2:23

Soms gaat die van mij maar een halve dag mee, als ik bijv 3 uur in de trein zit Wink Maar dat vind ik niet zo gek, je gebruikt dat ding dan zo intensief. Gewoon elke nacht naast je bed opladen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4s Empty Re: Iphone 4s

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 2:27

Haha, dat doe ik ook idd. Verder zit de lader zo ongeveer standaard in m'n tas. Als ik in de trein zit dan gaat de batterij ook supersnel. Muziek, whatsapp, wordfeud, hyves, facebook, forum...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4s Empty Re: Iphone 4s

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 2:36

heb wel gehoord dat de samsung galaxy S II beter is getest dan de iphone 4 smile En die heeft mijn man en hij is er erg blij mee, wel gaat ook zijn batterij maar een dag mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4s Empty Re: Iphone 4s

Bericht  Jeanette di 22 nov 2011 - 3:17

Ik wil die ooooook! Alleen wacht ik eventjes tot ik weer een mobiel mag uitzoeken i.v.m mijn abbo.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4s Empty Re: Iphone 4s

Bericht  Eris di 22 nov 2011 - 3:33

Ik twijfel nog of ik de 4s wil, Samsung galaxy s2 of Blackberry Bold 9900. Dit topic ga ik in de gaten houden. Deze maand moet ik beslissen welke ik neem.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4s Empty Re: Iphone 4s

Bericht  Fairlight di 22 nov 2011 - 3:41

Ik heb de 4S! Bevalt echt super goed, is sneller en helderder (hoe zeg je dat haha) van beeld dan de 3GS. Maar idd de batterij is wel jammer. Maar als ik de hele dag wordfeud en whatsapp, dan is dat ook niet zo vreemd.. Was ook al een update geweest voor de batterij, maar dat helpt volgens mij niks, helaas.
Fairlight
Fairlight
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 70
Punten : 87
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4s Empty Re: Iphone 4s

Bericht  patjuhhh di 22 nov 2011 - 4:31

Eris schreef:Ik twijfel nog of ik de 4s wil, Samsung galaxy s2 of Blackberry Bold 9900. Dit topic ga ik in de gaten houden. Deze maand moet ik beslissen welke ik neem.

Dan zou ik voor de Samsung of Iphone gaan.
Voor mij geen blackberry meer na die storing van een paar dagen.
Ik heb gisteren mijn nieuwe Iphone opgehaald en hij bevalt me supergoed!
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4s Empty Re: Iphone 4s

Bericht  Eris di 22 nov 2011 - 4:35

patjuhhh schreef:
Eris schreef:Ik twijfel nog of ik de 4s wil, Samsung galaxy s2 of Blackberry Bold 9900. Dit topic ga ik in de gaten houden. Deze maand moet ik beslissen welke ik neem.

Dan zou ik voor de Samsung of Iphone gaan.
Voor mij geen blackberry meer na die storing van een paar dagen.
Ik heb gisteren mijn nieuwe Iphone opgehaald en hij bevalt me supergoed!

Maar die storing was toch iets eenmaligs of heeft BB vaker storing? Voordeel van de BB vind ik het toetsenbord.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4s Empty Re: Iphone 4s

Bericht  Oasis di 22 nov 2011 - 5:02

Eris schreef:
patjuhhh schreef:
Eris schreef:Ik twijfel nog of ik de 4s wil, Samsung galaxy s2 of Blackberry Bold 9900. Dit topic ga ik in de gaten houden. Deze maand moet ik beslissen welke ik neem.

Dan zou ik voor de Samsung of Iphone gaan.
Voor mij geen blackberry meer na die storing van een paar dagen.
Ik heb gisteren mijn nieuwe Iphone opgehaald en hij bevalt me supergoed!

Maar die storing was toch iets eenmaligs of heeft BB vaker storing? Voordeel van de BB vind ik het toetsenbord.

volgens mij was dat eenmalig hoor. Het toetsenbord is inderdaad wel een groot voordeel aan de BB.
Nadeel is dan weer de (geringe) apps. Net wat je zoekt.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4s Empty Re: Iphone 4s

Bericht  patjuhhh di 22 nov 2011 - 7:14

Oasis schreef:
Eris schreef:
patjuhhh schreef:
Eris schreef:Ik twijfel nog of ik de 4s wil, Samsung galaxy s2 of Blackberry Bold 9900. Dit topic ga ik in de gaten houden. Deze maand moet ik beslissen welke ik neem.

Dan zou ik voor de Samsung of Iphone gaan.
Voor mij geen blackberry meer na die storing van een paar dagen.
Ik heb gisteren mijn nieuwe Iphone opgehaald en hij bevalt me supergoed!

Maar die storing was toch iets eenmaligs of heeft BB vaker storing? Voordeel van de BB vind ik het toetsenbord.

volgens mij was dat eenmalig hoor. Het toetsenbord is inderdaad wel een groot voordeel aan de BB.
Nadeel is dan weer de (geringe) apps. Net wat je zoekt.

Ja die storing was wel eenmalig, maar door die storing was mijn blackberry messenger helemaal weg en kon hem niet meer opnieuw downloaden, en vind dat er weinig leuke apps te downloaden zijn voor een blackberry.het enige voordeel vind ik dus het toetsenbord. Dat vind ik echt heel fijn, maar verder.. nee voor mij geen blackberry meer.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4s Empty Re: Iphone 4s

Bericht  madam di 22 nov 2011 - 8:18

Ik heb mij laten overalen voor de Iphone.
Ik heb 2 jaar een BB gehad.
Ik krijg mijn Ipone over 2 weken.
Ben benieuwd.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4s Empty Re: Iphone 4s

Bericht  Pandora di 22 nov 2011 - 8:27

Ik wil ook graag een nieuwe telefoon dus lees ook even mee. Ik twijfel tussen de Samsung Galaxy S plus of II of een Iphone maar ik vind alles zo duur.... Embarassed
Wat betalen jullie per maand voor je telefoon??
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4s Empty Re: Iphone 4s

Bericht  _Femme di 22 nov 2011 - 21:59

Pandora schreef:Ik wil ook graag een nieuwe telefoon dus lees ook even mee. Ik twijfel tussen de Samsung Galaxy S plus of II of een Iphone maar ik vind alles zo duur.... Embarassed
Wat betalen jullie per maand voor je telefoon??

Ik heb het goedkoopste abonnement en betaal 29,50 per maand voor 2 jaar. Dan heb ik 150 smsjes en 150 belminuten en onbeperkt internet. Ik moest hiervoor 280 euro bijbetalen maar ik krijg wel 3 maanden gratis abonnement dus komt neer op 190 euro. Voor de nieuwste iPhone i.c.m. een relatief goedkoop abonnement vind ik het persoonlijk wel meevallen. Ik heb het er ook voor over omdat ik 2,5 jaar een iPhone heb gehad en niet meer zonder zou kunnen. Ik ben er erg tevreden over.

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4s Empty Re: Iphone 4s

Bericht  Pandora di 22 nov 2011 - 22:50

_Femme schreef:
Pandora schreef:Ik wil ook graag een nieuwe telefoon dus lees ook even mee. Ik twijfel tussen de Samsung Galaxy S plus of II of een Iphone maar ik vind alles zo duur.... Embarassed
Wat betalen jullie per maand voor je telefoon??

Ik heb het goedkoopste abonnement en betaal 29,50 per maand voor 2 jaar. Dan heb ik 150 smsjes en 150 belminuten en onbeperkt internet. Ik moest hiervoor 280 euro bijbetalen maar ik krijg wel 3 maanden gratis abonnement dus komt neer op 190 euro. Voor de nieuwste iPhone i.c.m. een relatief goedkoop abonnement vind ik het persoonlijk wel meevallen. Ik heb het er ook voor over omdat ik 2,5 jaar een iPhone heb gehad en niet meer zonder zou kunnen. Ik ben er erg tevreden over.

Ik ben nog steeds op zoek, eigenlijk lag mijn maximale budget rond de EUR 20,-- per maand maar ik ben er ondertussen al achtergekomen dat ik voor dat bedrag niet de tetefoon kan krijgen die ik graag wil (Iphone of Samsung Galaxy SII). Ik moet dus nog even goed om me heen kijken en vergelijken.

Welke provider heb jij bij je Iphone? Ik heb iets gevonden met T-mobile maar volgens mij is de dekking van T-mobile niet echt geweldig.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4s Empty Re: Iphone 4s

Bericht  _Femme di 22 nov 2011 - 23:14

Pandora schreef:
_Femme schreef:
Pandora schreef:Ik wil ook graag een nieuwe telefoon dus lees ook even mee. Ik twijfel tussen de Samsung Galaxy S plus of II of een Iphone maar ik vind alles zo duur.... Embarassed
Wat betalen jullie per maand voor je telefoon??

Ik heb het goedkoopste abonnement en betaal 29,50 per maand voor 2 jaar. Dan heb ik 150 smsjes en 150 belminuten en onbeperkt internet. Ik moest hiervoor 280 euro bijbetalen maar ik krijg wel 3 maanden gratis abonnement dus komt neer op 190 euro. Voor de nieuwste iPhone i.c.m. een relatief goedkoop abonnement vind ik het persoonlijk wel meevallen. Ik heb het er ook voor over omdat ik 2,5 jaar een iPhone heb gehad en niet meer zonder zou kunnen. Ik ben er erg tevreden over.

Ik ben nog steeds op zoek, eigenlijk lag mijn maximale budget rond de EUR 20,-- per maand maar ik ben er ondertussen al achtergekomen dat ik voor dat bedrag niet de tetefoon kan krijgen die ik graag wil (Iphone of Samsung Galaxy SII). Ik moet dus nog even goed om me heen kijken en vergelijken.

Welke provider heb jij bij je Iphone? Ik heb iets gevonden met T-mobile maar volgens mij is de dekking van T-mobile niet echt geweldig.

Ik heb T-Mobile, ook bij m'n vorige iPhone gehad. Ik hoor wel vaker hier op het forum dat mensen last hebben van de dekking maar ik heb er totaal geen problemen mee. Ik woon in de randstad, en kan zelfs bellen in de Schipholtunnel. Daarnaast heb ik voor het grootste deel 3G internet. Ik heb nooit problemen gehad met het bereik, en wanneer het slechter is gaat hij automatisch opnieuw zoeken en na 5 sec zit je weer goed. Maar ik weet natuurlijk niet waar jij woont en of het daar anders is?

http://www.t-mobile.nl/zakelijk/service-contact/netwerk-bereik/dekkingskaart

Hier kan je zien dat de dekking in de Randstad beter is dan in het noordoosten. Als je op een plek woont waar de dekking slechter is kan je ook kiezen voor een andere provider want tegenwoordig zijn er veel meer providers die iPhone abonnementen aanbieden.

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4s Empty Re: Iphone 4s

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 0:17

Fairlight schreef:Ik heb de 4S! Bevalt echt super goed, is sneller en helderder (hoe zeg je dat haha) van beeld dan de 3GS. Maar idd de batterij is wel jammer. Maar als ik de hele dag wordfeud en whatsapp, dan is dat ook niet zo vreemd.. Was ook al een update geweest voor de batterij, maar dat helpt volgens mij niks, helaas.
Die batterij-fix was voor mensen waarbij de batterij maar zo'n 6 uur mee ging. Het is helaas normaal voor smartphones dat ze maar een dag mee gaan bij redelijk intensief gebruik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4s Empty Re: Iphone 4s

Bericht  Eris wo 23 nov 2011 - 0:53

Wat zijn nou de pluspunten van een Iphone tegenover de Samsung Galaxy S2? Is de Iphone gebruiksvriendelijk?

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone 4s Empty Re: Iphone 4s

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum