Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

iphone 3 of 4

+8
Inge
Zwerver
Blond
Mamsie
VeryCherry
maiadebij
Imperfect
smurfie
12 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

iphone 3 of 4 Empty iphone 3 of 4

Bericht  smurfie wo 8 dec 2010 - 23:38

het is tijd geworden om mijn abbonement te verlengen en kan nu bij vodafone ook een iphone uitzoeken.
Nu hoef ik voor de iphone 3GS niks bij te betalen en voor de iphone 4 moet ik 99 euro betalen.
nu vraag ik me af of het verschil tussen de 3 en 4 erg groot is en het het wel waard is 99 euro voor de 4 te gaan betalen terwijl ik de 3 gratis erbij kan krijgen.
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 23:46

Ik vind de kwaliteit van het scherm en de foto's stukken mooier bij de 4. Net als de telefoon zelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 23:48

Beauty Addict schreef:Ik vind de kwaliteit van het scherm en de foto's stukken mooier bij de 4. Net als de telefoon zelf.

Mijn man had de 3 en die vond ik persoonlijk niet zo heel mooi qua design en camera was inderdaad om te huilen, heel wazig! Nu heeft hij sinds een paar weken de 4 en die is qua design mooier, wat rechthoekiger en platter. Ook zwaarder en er zit een schitterende camera op. Je kunt ook subcatagorien maken in je apps. Voorheen op de 3 waren dat allemaal aparte icoontjes op je beeldscherm en nu kon je alle nieuws bij nieuws zetten en alle spelletjes onder 1 map etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 0:09

Ik zou voor de 4 gaan. Ik heb zelf de 3 en bevalt ook heel goed. Maar met de 4 kan je meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Imperfect do 9 dec 2010 - 0:28

CKC schreef:
Beauty Addict schreef:Ik vind de kwaliteit van het scherm en de foto's stukken mooier bij de 4. Net als de telefoon zelf.

Je kunt ook subcatagorien maken in je apps. Voorheen op de 3 waren dat allemaal aparte icoontjes op je beeldscherm en nu kon je alle nieuws bij nieuws zetten en alle spelletjes onder 1 map etc.

Dat kan met de 3 ook, als je de nieuwste software er op hebt staan.
Imperfect
Imperfect
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  maiadebij do 9 dec 2010 - 0:32

Ik heb de 3 en mijn man de 4, met de 4 maak je echt super mooie foto's! Hij maakt ook full HD foto's volgens mij... Het scherm is ook veel helderder, dus hij is die 99 euro zeker waard (wij hebben er zelfs 169 euro voor betaald bij T-mobile Sad ) De 3 vind ik ook prima hoor, maar als je de 4 ernaast legt is de keuze toch snel gemaakt vind ik.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 0:43

Ik stond voor hetzelfde dilemma en heb voor de 3GS gekozen. Ik vond de 4 ook minder mooi qua uiterlijk.

Maar achteraf heb ik toch wel een beetje spijt, want de camera van de 4 is toch wel beter.

Ik ben heel erg blij met mijn 3, maar als ik opnieuw zou mogen kiezen zou ik toch voor de 4 gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 0:44

De 4!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  VeryCherry do 9 dec 2010 - 0:45

4! Maar dat zeg ik ook alleen maar omdat ik die over een paar weekjes krijg, heb helemaal geen ervaring met de Iphone Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Mamsie do 9 dec 2010 - 0:51

Hier ook de 4. Super ding en hij kan ook filmpjes maken en die zijn ook haar scherp.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 1:50

Ik heb zelf de 3 maar als ik nu zou mogen kiezen zou ik voor de 4 gaan. Ik ben heel tevreden over mijn telefoon, maar voor die 99 euro zou ik de nieuwe pakken, zit toch meer op dan op de 3.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  smurfie do 9 dec 2010 - 8:09

denk toch dat ik voor de 4 ga al maak ik op dit moment niet veel foto's maar denk dat als ik de mogelijkheid heb om goede foto's te maken dat misschien wel ga doen.
ik heb nog een paar dagen om na te denken dus wie heeft er nog meer goede ervaringe?
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 8:13

Was ik er nét over uit dat ik een iPhone wilde, keuze gevallen op de 3GS, maar door dit topic begin ik dus weer te twijfelen over de 4 Neutral

Is het niet zo dat de 3GS over een jaar, of misschien twee jaar softwarematig gewoon te oud is om er nog iets mee te kunnen? Natuurlijk, software kun je updaten, maar dat houdt ergens ook een keertje op...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Blond do 9 dec 2010 - 8:18

Ik zou voor de 4 gaan.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 8:21

Maple, dat weet ik niet precies. De 3GS die je nu koopt heeft nu standaard IOS4, dezelfde software als de 4. Mijn 3GS kan al meer aan dan die van m'n zusje, die die update nog niet heeft gedaan. Maar voorlopig zal ie echt nog wel even meegaan. Maar neem van mij aan, de vier is toch wel beter, dus zou ik daar voor gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 8:26

Ik vind alleen 't geld wat je bij moet leggen voor de 4 zo asociaal veel. Ik wil een i150-abbo van T-Mobile, voor de 3GS moet ik dan 120 euro bijbetalen, voor de 4 is dat 230 euro. Weet niet of ik dat er wel voor over heb. Maar ik vind de 4 eigenlijk ook wel mooier. Maargoed, voor dat verschil in geld kan ik wel mooi een nieuwe stofzuiger kopen, die hebben we ook nodig :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 8:27

Ik had de 3GS gratis bij mijn abonnement. Ik denk dat ik dan de i300 heb?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Zwerver do 9 dec 2010 - 8:45

waarom niet een GalaxyS, zijn helemaal niet zo duur, maar zijn wel net zo goed! Er staan verschillende reviews op internet, misschien leuk om je daar in te verdiepen?
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 8:46

wc-eend schreef:waarom niet een GalaxyS, zijn helemaal niet zo duur, maar zijn wel net zo goed! Er staan verschillende reviews op internet, misschien leuk om je daar in te verdiepen?

Omdat de iPhone boven alles roeleert. Dat is geen mening, dat is een feit. Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 8:50

Ik ben een beetje klaar met Samsungs, en ik hoor van iedereen alleen maar jubelverhalen over de iPhone Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 8:51

Heb je wel eens een iPhone geprobeerd, Maple? Eigenlijk moet je het even testen van te voren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 8:54

M'n schoonzus en zwager hebben er allebei eentje (allebei 3GS), zij hebben me van 't weekend wel 't een en ander laten zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 8:56

Je moet 't even zelf voelen, hoe snel ie is en hoe makkelijk ie typt voor een smartphone/touchscreen. Het is in 't begin even wennen met typen maar nu typ ik net zo snel als een gewoon toetsenbord. En de appjes-mogelijkheden zijn echt eindeloos.

Ik wil echt nooit meer wat anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Zwerver do 9 dec 2010 - 8:58

Je hebt tegenwoordig net zo veel en soms dezelfde apps voor android.

Ik wil nooit een apple, puur omdat het APPLE heet. Je betaalt ongelooflijk veel voor alleen al het merk. Plus je bent meteen zo gebonden aan apple.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Zwerver do 9 dec 2010 - 8:59

Ik zou zeggen ga naar de mediamarkt en probeer daar de telefoons uit?

Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum