Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

iphone 3 of 4

+8
Inge
Zwerver
Blond
Mamsie
VeryCherry
maiadebij
Imperfect
smurfie
12 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 2 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Inge do 9 dec 2010 - 9:00

wc-eend schreef:Je hebt tegenwoordig net zo veel en soms dezelfde apps voor android.

Ik wil nooit een apple, puur omdat het APPLE heet. Je betaalt ongelooflijk veel voor alleen al het merk. Plus je bent meteen zo gebonden aan apple.

Apple is geweldig Very Happy alleen het nadeel van apple is dat het vrij gesloten is.
Galaxy S / Android is ook helemaal super idd, veel dezelfde apps idd
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 2 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 9:01

wc-eend schreef:
Ik wil nooit een apple, puur omdat het APPLE heet. Je betaalt ongelooflijk veel voor alleen al het merk. Plus je bent meteen zo gebonden aan apple.
Ik heb een hoop reviews gelezen, ook van (voormalig) Apple-haters, maar ook zij zijn allemaal overstag door de iPhone. En over dat laatste: dat valt wel mee toch, dat je aan Apple gebonden bent? Met je Android-telefoon ben je toch ook aan Android gebonden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 2 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 9:01

Dat is echt complete onzin, wc eend. Ik heb zelf niets van Apple, behalve een iPhone. Je zit helemaal niet aan dat merk vast.

Android komt heel erg op en doet het heel goed momenteel op de markt. Alleen de Samsung Galaxy die ik laatst probeerde van een vriendin was echt zo sloom en lelijk vergeleken de iPhone. Het is het gewoon 'net niet' qua design en kwaliteit vind ik.

Maple, ik zag net bij Dijn's facebook wel een grappige link staan. De iPhone heeft niet echt T9 maar wel een autocorrectie, dus als je per ongeluk huia schrijft, maakt hij er huis van, of van forun maakt ie forum van. Maar dat gaat niet altijd even goed en soms druk je dan te snel op versturen en dan krijg je dit soort grappige fouten:

http://damnyouautocorrect.com/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 2 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Inge do 9 dec 2010 - 9:03

Maple schreef:
wc-eend schreef:
Ik wil nooit een apple, puur omdat het APPLE heet. Je betaalt ongelooflijk veel voor alleen al het merk. Plus je bent meteen zo gebonden aan apple.
Ik heb een hoop reviews gelezen, ook van (voormalig) Apple-haters, maar ook zij zijn allemaal overstag door de iPhone. En over dat laatste: dat valt wel mee toch, dat je aan Apple gebonden bent? Met je Android-telefoon ben je toch ook aan Android gebonden?
android apps hoeven niet eerst goedgekeurd te worden en bij apple moet dat wel. (denk dat wc eend dat bedoeld)
en apple heeft geen flash
verder ben ik wel echt apple fan hoor
heb de ipod touch 4 en ben er super happy mee smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 2 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Zwerver do 9 dec 2010 - 9:08

Inge schreef:
Maple schreef:
wc-eend schreef:
Ik wil nooit een apple, puur omdat het APPLE heet. Je betaalt ongelooflijk veel voor alleen al het merk. Plus je bent meteen zo gebonden aan apple.
Ik heb een hoop reviews gelezen, ook van (voormalig) Apple-haters, maar ook zij zijn allemaal overstag door de iPhone. En over dat laatste: dat valt wel mee toch, dat je aan Apple gebonden bent? Met je Android-telefoon ben je toch ook aan Android gebonden?
android apps hoeven niet eerst goedgekeurd te worden en bij apple moet dat wel. (denk dat wc eend dat bedoeld)
en apple heeft geen flash
verder ben ik wel echt apple fan hoor
heb de ipod touch 4 en ben er super happy mee smile
Ik bedoel dat je aan itunes vast zit, de appss inderdaad.

Ik vind het altijd zo raar, dat de meeste mensen die apple hebben altijd zo moeten vijandig moeten reageren. Niet persee over jou hoor Marin, maar het valt mij altijd zo op dat mensen die Apple hebben altijd zo'n strijdt aan willen
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 2 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 9:10

Haha marin, daar komen idd de raarste teksten voorbij Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 2 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 9:11

Haha ja dat is omdat de non-iPhoners gewoon niet snappen hoe fijn zo'n ding is. Het is echt anders dan de reguliere mobiele telefoon. Het is echt gewoon een klasse er boven. Ok dat klinkt heel stom, maar het is echt zo.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 2 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 9:11

wc-eend schreef:(...) altijd zo'n strijdt aan willen
Nou, dát vind ik anders best een strijd waardig :o

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 2 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Zwerver do 9 dec 2010 - 9:13

Ik heb zo vaak een iphone in mijn handen gehad, maar ik vind het nou echt niet zo speciaal dat ik er 700 euro voor wil betalen. Ik neem genoegen met wat "minder" . Een galaxy Dus.
En waarschijnlijk had jou vriendin een oude galaxy met niet de nieuwste software erop. Tegenwoordig is er een android 2.2 uit met flash en een lag fix waradoor hij niet zo sloom is.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 2 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Inge do 9 dec 2010 - 9:16

ja klopt die nieuwe versie is echt super en ook echt heel snel van android...
maar goed een Iphone is ook super fijn, mijn volgende telefoon wordt waarschijnlijk een iphone
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 2 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 9:17

wc-eend schreef:maar ik vind het nou echt niet zo speciaal dat ik er 700 euro voor wil betalen.

Dat is alleen als je zo'n toestel los koopt. Mijne was gratis bij m'n abonnement.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 2 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  limbogirl82 do 9 dec 2010 - 9:48

Ik heb de 3gs, vind hem helemaal geweldig.
Heb ook getwijfeld over de 4.
Maar toen aws ie sowieso hier nog niet uit, en als ik ergens echt foto's wil maken neem ik de camera wel mee.

Ik vind de 3 qua uiterlijk mooier, het beeld van de 4 is idd wel mooier. helderder maar ach als je dat niet naast elkaar legt ben je zeker ook met de 3 ontzettend blij !

Ik zou je keuze dan laten vallen wat betreft of je het geld er voor hebt of liever iets anders van het geld doet.
De 4 kan volgend jaar ook weer.

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 2 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Sjors do 9 dec 2010 - 22:02

Ik heb ook gekozen voor de 3GS. Ik heb collega's met de 4 en er zitten/zaten nog aardig wat foutjes in. Dit werd me ook verteld in de winkel. Het uiterlijk van de 3 vind ik mooier maar dat is persoonlijk. Moet wel zeggen, nu ik dit hier lees ik ook wel een beetje spijt van heb... Maar ach, over 2 jaar mag ik weer een andere uitzoeken Wink
Sjors
Sjors
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 2 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  VeryCherry do 9 dec 2010 - 22:12

Hmmm geen t9? Daar moet ik dan wel héél erg aan wennen...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 2 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Caro vr 10 dec 2010 - 3:08

CherrieLola schreef:Hmmm geen t9? Daar moet ik dan wel héél erg aan wennen...

Op de iPhone kan je verschillende talen instellen en hij corrigeert je vaker dan je lief is (soms) dus over T9 zou ik me écht geen zorgen maken.

Verder eens met alles over de iPhone. Hetzelde met de Galaxy tab van Samsung en de telefoon: het werkt allemaal prima, máár het is gewoon een iPhone/ iPad. Er stijgt vooralsnog niks bovenuit qua gebruiksvriendelijkheid/ menu structuur, gevoeligheid, snelheid etc etc.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 2 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 4:39

Caro schreef:
Verder eens met alles over de iPhone. Hetzelde met de Galaxy tab van Samsung en de telefoon: het werkt allemaal prima, máár het is gewoon geen iPhone/ iPad. Er stijgt vooralsnog niks bovenuit qua gebruiksvriendelijkheid/ menu structuur, gevoeligheid, snelheid etc etc.

G'tje vergeten, schat? ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 2 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Caro vr 10 dec 2010 - 4:54

Marin schreef:
Caro schreef:
Verder eens met alles over de iPhone. Hetzelde met de Galaxy tab van Samsung en de telefoon: het werkt allemaal prima, máár het is gewoon geen iPhone/ iPad. Er stijgt vooralsnog niks bovenuit qua gebruiksvriendelijkheid/ menu structuur, gevoeligheid, snelheid etc etc.

G'tje vergeten, schat? ;-)

Euhhhhhh misschien? angel
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 2 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 5:03

Marin schreef:
wc-eend schreef:maar ik vind het nou echt niet zo speciaal dat ik er 700 euro voor wil betalen.

Dat is alleen als je zo'n toestel los koopt. Mijne was gratis bij m'n abonnement.

Nou, dat gratis gaat niet helemaal op. Je betaalt wel heel veel meer per maand aan je abo dan bij een andere telefoon. Je kan hem niet voor niets niet bij een 150 abo krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 2 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 5:06

Ik betaal 45 euro per maand. Dat vind ik niet super veel. Mijn vorige abonnement was 50 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 2 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 7:37

Smikkell schreef:
Marin schreef:
wc-eend schreef:maar ik vind het nou echt niet zo speciaal dat ik er 700 euro voor wil betalen.

Dat is alleen als je zo'n toestel los koopt. Mijne was gratis bij m'n abonnement.

Nou, dat gratis gaat niet helemaal op. Je betaalt wel heel veel meer per maand aan je abo dan bij een andere telefoon. Je kan hem niet voor niets niet bij een 150 abo krijgen.
Ookal moet ik straks bijbetalen voor mijn iPhone, ik heb met met i150-abbo va 29,95 (150 belminuten én 150 smsjes en onbeperkt internet) wel veel meer waar voor mijn geld dan met mijn abbo van Hi nu, voor 23 euro in de maand 340 belminuten óf 170 smsjes en geen internet).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 2 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 9:17

Marin schreef:
wc-eend schreef:waarom niet een GalaxyS, zijn helemaal niet zo duur, maar zijn wel net zo goed! Er staan verschillende reviews op internet, misschien leuk om je daar in te verdiepen?

Omdat de iPhone boven alles roeleert. Dat is geen mening, dat is een feit. Cool

Absoluut Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 2 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 9:24

Ik heb nog nooit zo'n fijne telefoon gehad als de iPhone. Ik zweer er echt bij. Mensen in mijn omgeving die het allemaal onzin vonden, zijn ook allemaal om. En ik ben inderdaad nog geen telefoon tegen gekomen die ik leuker en beter vond dan de iPhone. Ik ben nog elke dag blij dat ik 'm heb en dat heb ik nooit bij telefoons smile. Als ik mijn abonnement mag verlengen doe ik zeker weten weer een iPhone.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 2 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  smurfie zo 12 dec 2010 - 5:33

ik heb toch gekozen voor de 3GS. Als ik echt ergens mooie foto's van wil maken pak ik gewoon mijn camera.
Ik vind het uiterlijk van de 3 gewoon net iets mooier dan de 4.
Ben nu aan het uitzoeken hoe alles werkt enz.

in ieder geval bedankt voor alle tips. weet er iemand nog apps die ik er echt op moet zetten?
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 2 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 5:42

Ik vond de iPhone vreselijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 2 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Zwerver zo 12 dec 2010 - 6:29

Ik vind de 3GS ook mooier dan de 4! 4 vind ik mannelijker en 3 wat vrouwelijker! haha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iphone 3 of 4 - Pagina 2 Empty Re: iphone 3 of 4

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum