Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

iPhone.. ??

3 plaatsers

Ga naar beneden

iPhone.. ??  Empty iPhone.. ??

Bericht  limbogirl82 ma 21 feb 2011 - 8:58

Hallo,

Ik had een iPhone en was er wel blij mee, echter is ie nu al 3 weken weg omdat ie het niet meer deed....
Vandaag weer gebeld en ze gaan het weer nakijken.. Inmiddels ben ik zelf aan het denken wat ik moet doen, kijken voor een andere of nog langer wachten. Ik heb nl nu een hele oude die kraakt tijdens het bellen en kan er ook niet goed mee smsen, behoorlijk irritant dus: 3x watblief?? tijdens een telefoongesprek is eerder regel als uitzondering..

Een vriendin van mij wil ook een iPhone, zij wil hem loskopen. Ik heb haar gezegd dat ze maar moet oppassen gezien een andere vriend van mij ook zijne stuk heeft sinds 3 dagen.. Ik dacht dat het best goede waren.

Iemand ervaring, en als je hem los wil kopen, waar kun je dat het beste doen? Ik hoor dat ze in Belgie goedkoper zijn.. misschien is dat een optie.

Meer mensen die hun iPhone stuk hebben?

Groetjes!

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iPhone.. ??  Empty Re: iPhone.. ??

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 9:00

Ik zou gewoon de reparatie afwachten, ik vind een iPhone te duur om los aan te schaffen. Plus dat je straks misschien alsnog de kosten van de reparatie mag betalen, je hebt immers zelf de opdracht tot repareren gegeven. Je telefoon drie weken kwijt zijn voor reparatie is volgens mij normaal. Het gebeurt geregeld dat je 'm nog langer kwijt bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iPhone.. ??  Empty Re: iPhone.. ??

Bericht  limbogirl82 ma 21 feb 2011 - 9:06

Ja daar ben ik het mee eens, veel te duur voor een telefoon.
Ik bedoelde dan ook een andere en deze eventueel verkopen als ie terug komt. Het duurt zo lang :shock:
Nou van een goede kennis die bij apple werkt hoorde ik dat Apple meestal geen reparaties doet maar je een nieuwe krijgt. Waar ik hem nu gebracht heb zeiden ze dat het ong 2 weken zou duren.
Maar nu kunnen ze me niets zeggen, ze zien (net als ik ook kan zien via een code) dat ie 1 februari op de reparatie afdeling terecht is gekomen en die in behandeling is. Daarna is er niets meer bekend, dus wat er die andere dagen nog mee gedaan is.... Beetje vreemd.

Morgen ga ik er maar eens zelf langs om te vragen denk ik.

En mijn vriendin , die moet zich maar goed bedenken haha. 1 duur, 2 , als er iets mee is ben je hem lang kwijt dan moet je echt al een reserve gsm hebben.

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iPhone.. ??  Empty Re: iPhone.. ??

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 9:09

Ik heb een iPhone en er vooralsnog geen problemen mee. Mijn collega heeft een iPhone en die had een probleem met het scherm, toen is ze naar zo'n simlockvrijmaakturk geweest en die kon 'm dezelfde dag nog voor haar repareren. Werkt nu weer super.

Overigens heb ik altijd nog een oud toestel liggen, ik denk dat je dat sowieso wel moet hebben. Iedere telefoon kan een keer stuk gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iPhone.. ??  Empty Re: iPhone.. ??

Bericht  limbogirl82 ma 21 feb 2011 - 9:12

Ik had ook problemen met het scherm (werd steeds helemaal wit) simlockvrij was ie al vanuit de fabriek.
Hahaha ja dat blijkt wel dat je een goeie reserve moet hebben, ik heb er ook nog ene maar heb daar geen lader van hahaha. Niet zo handig dus ! Ben al aan het kijken of iemand toevallig nog zo'n lader heeft. Die wat ik nu heb is gewoon TE oud.
Maar hopen dat ie deze week toch nog terug komt Wink

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iPhone.. ??  Empty Re: iPhone.. ??

Bericht  ExpressoB ma 21 feb 2011 - 9:12

gewoon pech gehad.. ik zou 'm niet los willen kopen, ook ivm verzekering

mag ik dit topic ff gebruiken voor een iphone app vraagje?!
Ik heb een spelletje gedownload, maar hij blijft al sinds gisterenavond op wachten staan! Wil hem eraf hebben, maar kan 'm niet verwijderen.. en nu?! iemand een idee
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iPhone.. ??  Empty Re: iPhone.. ??

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 9:16

limbogirl82 schreef:Ik had ook problemen met het scherm (werd steeds helemaal wit) simlockvrij was ie al vanuit de fabriek.
Die van haar was ook al simlockvrij, maar ze is alleen naar de simlockvrijmaakturk gegaan voor die reparatie, niet om simlockvij te laten maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iPhone.. ??  Empty Re: iPhone.. ??

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 9:17

ExpressoB schreef:gewoon pech gehad.. ik zou 'm niet los willen kopen, ook ivm verzekering

mag ik dit topic ff gebruiken voor een iphone app vraagje?!
Ik heb een spelletje gedownload, maar hij blijft al sinds gisterenavond op wachten staan! Wil hem eraf hebben, maar kan 'm niet verwijderen.. en nu?! iemand een idee
op je telefoon de app lang ingedrukt houden, dan gaat het plaatje van de app wiebelen/trillen. Dan kun je op het kruisje tikken en dan verwijder je 'm.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iPhone.. ??  Empty Re: iPhone.. ??

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 9:19

Vaag, ik heb hem nu een jaar en nog nooit problemen mee gehad eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iPhone.. ??  Empty Re: iPhone.. ??

Bericht  ExpressoB ma 21 feb 2011 - 9:51

Maple schreef:
ExpressoB schreef:gewoon pech gehad.. ik zou 'm niet los willen kopen, ook ivm verzekering

mag ik dit topic ff gebruiken voor een iphone app vraagje?!
Ik heb een spelletje gedownload, maar hij blijft al sinds gisterenavond op wachten staan! Wil hem eraf hebben, maar kan 'm niet verwijderen.. en nu?! iemand een idee
op je telefoon de app lang ingedrukt houden, dan gaat het plaatje van de app wiebelen/trillen. Dan kun je op het kruisje tikken en dan verwijder je 'm.

ja dat weet ik, maar dat gaat dus bij deze niet Evil or Very Mad
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iPhone.. ??  Empty Re: iPhone.. ??

Bericht  Tyrael ma 21 feb 2011 - 10:32

ExpressoB schreef:
Maple schreef:
ExpressoB schreef:gewoon pech gehad.. ik zou 'm niet los willen kopen, ook ivm verzekering

mag ik dit topic ff gebruiken voor een iphone app vraagje?!
Ik heb een spelletje gedownload, maar hij blijft al sinds gisterenavond op wachten staan! Wil hem eraf hebben, maar kan 'm niet verwijderen.. en nu?! iemand een idee
op je telefoon de app lang ingedrukt houden, dan gaat het plaatje van de app wiebelen/trillen. Dan kun je op het kruisje tikken en dan verwijder je 'm.

ja dat weet ik, maar dat gaat dus bij deze niet Evil or Very Mad

Telefoon al eens uit en weer aan gezet?
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iPhone.. ??  Empty Re: iPhone.. ??

Bericht  ExpressoB ma 21 feb 2011 - 11:56

Jaaa hij is weg:) had net voordat ik dit las mn tel uit/aan gezet en toen was die app uitzichzelf verwijdert. Ik wist niet zeker meer wat mijn pincode was, dus daarom had ik er ff mee gewacht.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iPhone.. ??  Empty Re: iPhone.. ??

Bericht  limbogirl82 ma 21 feb 2011 - 12:41

Gelukkig,

Wat betreft verzekering: je kan hem gewoon los kopen hoor, je hoeft niet eens perse een bon mocht er iets mee zijn. Apple geeft standaard een jaar garantie en naar aanleiding van het serie nr kijken ze hoe oud je toestel is. Very Happy

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iPhone.. ??  Empty Re: iPhone.. ??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum