iPhone 4 of 4 S?
+4
Blond
Blair
Aziraphale
Caribbeanlover
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
iPhone 4 of 4 S?
Jeeeeej ik mag bijna verlengen!! En nu twijfel ik dus....ik verkoop mijn BB (half jaar oud) dus dat zou ik bij kunnen leggen op de 4 S....
Welke zouden jullie kiezen?
Welke zouden jullie kiezen?
Gast- Gast
Re: iPhone 4 of 4 S?
Ik zou altijd het nieuwste kiezen, de 4s dus. Heb 'm nu 2 weken ofzo, en ben er zoooo blij mee. Hij is sneller dan de 4, en er zit een betere camera in.
Gast- Gast
Carrie schreef:Ik zou altijd het nieuwste kiezen, de 4s dus. Heb 'm nu 2 weken ofzo, en ben er zoooo blij mee. Hij is sneller dan de 4, en er zit een betere camera in.
Hoeveel heb jij nu bij moeten betalen uiteindelijk Carrie?
Gast- Gast
Ik heb voor een 4 gekozen, omdat ik voor mezelf niet veel meer voordelen zag bij de 4S. Heb een 32 GB dus mijn iPhone is wel heel erg snel. Ben er superblij mee.
Gast- Gast
Jolicious schreef:Carrie schreef:Ik zou altijd het nieuwste kiezen, de 4s dus. Heb 'm nu 2 weken ofzo, en ben er zoooo blij mee. Hij is sneller dan de 4, en er zit een betere camera in.
Hoeveel heb jij nu bij moeten betalen uiteindelijk Carrie?
Dat was nog best een gedoe, ben naar de winkel gegaan, en daar wilden ze me korting geven, zodat ik 180 moest bij betalen. Maar op de site stond 'ie gewon voor 180 euro Heb gezegd dat ik toestelkorting wilde en geen abbo-korting. Dat kon niet, bla bla bla. Heb toen de klantenservice gebeld en verteld dat mijn vriendin 50 euro korting heeft gekregen. Toen kreeg ik dat ook. Heb 'm dus voor 130 euro gekocht.
Gast- Gast
4s! Heerlijke telefoon, was al helemaal van de iPhone maar nu ik deze heb wil ik helemaal niks anders meer.
Gast- Gast
Off topic. Heb je wat aan mijn DR tips?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Zelda schreef:Ik heb voor een 4 gekozen, omdat ik voor mezelf niet veel meer voordelen zag bij de 4S. Heb een 32 GB dus mijn iPhone is wel heel erg snel. Ben er superblij mee.
32 gig zegt niks over de snelheid maar over de opslagcapaciteit
Ik heb de 4 en zou zelf voor de nieuwste versie gaan als ik nu zou verlengen.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Zelda schreef:Ik heb voor een 4 gekozen, omdat ik voor mezelf niet veel meer voordelen zag bij de 4S. Heb een 32 GB dus mijn iPhone is wel heel erg snel. Ben er superblij mee.
Same here ..
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb zelf de 4, maar dat heb ik gedaan omdat ik een jaarabbonement kon krijgen, en niet een twee-jarig abbonement.
Al's het alleen zou schelen in de aanschafprijs zou ik voor de 4S gaan.
Al's het alleen zou schelen in de aanschafprijs zou ik voor de 4S gaan.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Vodafone heeft van de 4 alleen nog maar de 8 gb variant....das wel een beetje weinig.
Gast- Gast
Carrie schreef:Ik zou altijd het nieuwste kiezen, de 4s dus. Heb 'm nu 2 weken ofzo, en ben er zoooo blij mee. Hij is sneller dan de 4, en er zit een betere camera in.
+1
Ik heb de 4S nu een paar maandjes en ben er erg blij mee. Maak je veel en graag foto's Leaf? Als dat zo is zou ik voor de 4S gaan want de foto's zijn van veel betere kwaliteit dan bij de 4.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ja ik maak zeker graag foto's!! Mijn huidige bb heeft geen flitser en slechte kwaliteit foto's, dat vind ik wel echt heel jammer...
Gast- Gast
Als je graag foto's maakt zou ik voor de 4s gaan. Camera is een stuk beter.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Ik ben voor de 4 gegaan want ik had geen zin om te betalen voor dingen die ik toch niet gebruik. De camera bijvoorbeeld, ik ga toch geen foto's op canvas laten drukken die ik met mijn iPhone maak - i mean, come on, de camera is redelijk voor een telefoon maar het blijven crappy foto's - dus ik dacht, doe mij maar gewoon die 4.
Maar ja. Als je geen camera heb zou het een overweging zijn natuurlijk. Maar mijn camera lacht de iPhone gewoon uit natuurlijk.
Gast- Gast
Ik twijfel ook nog, denk toch dat ik voor de 4 ga omdat ik dan 1 jaar abonnement kan nemen en hopelijk komt er over een jaartje de iphone 5
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Zero schreef:
Ik ben voor de 4 gegaan want ik had geen zin om te betalen voor dingen die ik toch niet gebruik. De camera bijvoorbeeld, ik ga toch geen foto's op canvas laten drukken die ik met mijn iPhone maak - i mean, come on, de camera is redelijk voor een telefoon maar het blijven crappy foto's - dus ik dacht, doe mij maar gewoon die 4.
Maar ja. Als je geen camera heb zou het een overweging zijn natuurlijk. Maar mijn camera lacht de iPhone gewoon uit natuurlijk.
Gast- Gast
Hja, de Iphone maakt inderdaad crappy foto's en hij draait ze ook om. Vooral de selfportret.. ik sta er altijd lelijk op!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Hja, de Iphone maakt inderdaad crappy foto's en hij draait ze ook om. Vooral de selfportret.. ik sta er altijd lelijk op!
Jaaa me to! Maar die zelfportret is ook maar 3 megapixel terwijl de achterkant waar je ook gewoon kunt flitsen 8 is. Ik vind die foto's niet crappy btw. Ohja maar ik heb de 4S he.
Gast- Gast
Carrie schreef:2CKC2 schreef:Hja, de Iphone maakt inderdaad crappy foto's en hij draait ze ook om. Vooral de selfportret.. ik sta er altijd lelijk op!
Jaaa me to! Maar die zelfportret is ook maar 3 megapixel terwijl de achterkant waar je ook gewoon kunt flitsen 8 is. Ik vind die foto's niet crappy btw. Ohja maar ik heb de 4S he.
Ik vond de BB mooiere foto's nemen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Soortgelijke onderwerpen
» iPhone.. ??
» Wat doe jij met je iphone?
» help hoe doe ik dit nu, iphone
» iPhone 4 of iPhone 4S?
» Iphone 4 of 4s?
» Wat doe jij met je iphone?