Dagcafé
+28
Lotus
Curious
bolus26
girli
Kaboutertje
mzcharlotte
Pien
Sjaantje
May
Zwoesj
Atelier Madame
Suus
Lotus_
Admin
Kamperseboekenwurm
Susan
Lavendel
Mida4you
_Lacey_
Laquisia
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Luthien
Caroow
Zininzon
Jeanette
Lejow
32 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Wit en bruin. Nu is het creme en bruin, maar ben er echt helemaal zat van We willen het huis over een jaar te koop zetten, en wit is dan de beste kleur om een huis in aan te bieden. Kunnen mensen een betere inbeelding maken met wat ze zelf mooi zouden vinden.
Gast- Gast
ik merk dat er veel mensen steeds minder komen.. Is daar een reden voor ?? Of vraag ik nu iets stoms ?
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik kom ook weer even buurten.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kom minder als ik het te druk heb met andere dingen.
Vaak zit ik alleen in het sporttopic, omdat dat mij het meeste bezighoud en hier in het dagcafe kom je er niet altijd tussen
Vaak zit ik alleen in het sporttopic, omdat dat mij het meeste bezighoud en hier in het dagcafe kom je er niet altijd tussen
Laatst aangepast door Dolcis_ op zo 8 mei 2011 - 22:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Op mijn werk kan ik hier wel zitten.. Thuis heb ik echt bijna nooit mijn computer aanstaan.
Moezie- Kletskop
Ik ben ook de laatste tijd druk met andere dingen, dus kom ook wat minder. En als ik kom vind ik het vaak wel lekker gewoon wat mee te lezen dan daadwerkelijk fanatiek te posten.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zit hier ook minder. Lees wel veel mee, maar reageer lang niet altijd. Zit sowieso veel minder op de laptop eigenlijk
Gast- Gast
Mooie weer breekt ook door. Kan me voorstellen dat mensen dan meer naar buiten gaan.
Gast- Gast
ja ik zit hier ook voornamelijk overdag, zit `s avonds thuis eigenlijk bijna niet aan de computer. En inderdaad het wordt beter weer, dus mensen zitten liever buiten dan achter de computer.
Gast- Gast
Hier is het trouwens bepaald niet zonnig, ga zo een wandeling maken met een collega maar het is niet echt lekker nu.
Gast- Gast
Ja, maar ik heb er inmiddels al zo veel over gepost hier dat ik dat niet nog een keer wil doenDolcis_ schreef:Enig idee hoe dat komt?
Gast- Gast
Voor te wandelen is het hier heerlijk lijkt me.
Hoe komt die knoop in je maag storm ??
Hoe komt die knoop in je maag storm ??
Moezie- Kletskop
Ben helaas opgenomen, zie mijn topic in Zw & Mama! Heb nu alleen telefoon met half lege batterij, vanavond heb ik mijn laptop als het goed is!Reva schreef:Is PM al terug?
Gast- Gast
balen storm dat je je zo k*t voelt, ik hoop dat jullie er samen toch uitkomen en als je iets kwijt wilt kan je me altijd een PM sturen.
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: