Dagcafé
+28
Lotus
Curious
bolus26
girli
Kaboutertje
mzcharlotte
Pien
Sjaantje
May
Zwoesj
Atelier Madame
Suus
Lotus_
Admin
Kamperseboekenwurm
Susan
Lavendel
Mida4you
_Lacey_
Laquisia
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Luthien
Caroow
Zininzon
Jeanette
Lejow
32 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Oh PM Wat erg.. Ik ga je topic even lezen!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Hoe was het bij de kapper trouwens?Lily schreef:balen storm dat je je zo k*t voelt, ik hoop dat jullie er samen toch uitkomen en als je iets kwijt wilt kan je me altijd een PM sturen.
PM, balen zeg!
Gast- Gast
ach het is niet geworden zoals ik het wil, inderdaad 1 kant is kort en de andere kant wat langer maar dus niet zo lange lok als eigenlijk de bedoeling was ga de volgende keer zeggen dat de lange kant dus echt wat langer mag.
En graag gedaan Storm
En graag gedaan Storm
Gast- Gast
Beide..Lily schreef:af aan het kicken of vind je het niet zo leuk meer? Of andere reden?
Ik vind het niet meer zo spannend de laatste tijd.. Saai, zelfs soms..
Gast- Gast
Goedemiddag ladies,
Ik kom ook even gezellig meekletsen!
Ik kom ook even gezellig meekletsen!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
aha oke dat kan ik vind het opzich wel gezellig maar ik merk dat het hier wel rustiger wordt.
Gast- Gast
Lily schreef:aha oke dat kan ik vind het opzich wel gezellig maar ik merk dat het hier wel rustiger wordt.
Ja mij viel het ook al heel erg op..
Moezie- Kletskop
Helemaal eens, weet je nog dat laatste topic wat ik geopend heb over dat ik het hier saai vond? Dat was wel vermakelijk_Donnaa schreef:Beide..Lily schreef:af aan het kicken of vind je het niet zo leuk meer? Of andere reden?
Ik vind het niet meer zo spannend de laatste tijd.. Saai, zelfs soms..
Gast- Gast
Hahaha.. Ja inderdaad..
Thuis zit ik sowieso niet echt meer op het forum en tijdens het werk kijk ik wel eens even, maar ik zie vaak weinig bijzonders..
Thuis zit ik sowieso niet echt meer op het forum en tijdens het werk kijk ik wel eens even, maar ik zie vaak weinig bijzonders..
Gast- Gast
ik vind het ook al behoorlijk rustig worden op het forum, erg jammer
Mida4you- Ratel
Inderdaad rustig de laatste tijd! Maar met het mooie weer heb ik meestal ook geen zin om binnen op het forum te zitten. Op mijn balkon werkt de draadloze verbinding niet
Oh, PM, ik ga gauw je topic opzoeken...
Oh, PM, ik ga gauw je topic opzoeken...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Maar goed het is ook niet zo bekend als het oude forum lijkt me.. Ik vond dit een geweldige oplossing maar of het een succes word ...
Moezie- Kletskop
Ik vind het soms ook onwijs saai, echt jammer. Zou zonde zijn als er zo een einde komt aan het forum.
Gast- Gast
ja het is de laatste tijd ook rustig en saai, mis hier wel eens een goede dicussie ofzo. Maar misschien komt het gedeeltelijk ook wel doordat het nu beter weer is. Ach en het kan ook zijn dat er verandering in komt met de nieuwe website. Weet alleen niet wanneer die online gaat?
Gast- Gast
Dat zou ik ook echt jammer vinden. Maar er is wel een goede verklaring voor dat het zo rustig is. Het is mooier weer en niet iedereen zit meer binnen achter de pc en gaan lekker naar buiten enz.
Mida4you- Ratel
Nee, VC is offline. Maar misschien kan ik je helpen?
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
nah bestaan er van die proefpakketjes om iets makkelijks te haken? Lijkt me namelijk wel grappig/leuk om ermee te beginnen maar dan natuurlijkw el iets makkelijks. Maar op welke webshop kan je zoiets bestellen? Had al gegooglesd maar krijg dan alleen garen
Gast- Gast
Hmm, dat weet ik eigenlijk niet. Wat wil je haken? Een granny square (wat VC maakt)? Of liever iets van een knuffeltje ofzo?
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: