Dagcafé
+28
Lotus
Curious
bolus26
girli
Kaboutertje
mzcharlotte
Pien
Sjaantje
May
Zwoesj
Atelier Madame
Suus
Lotus_
Admin
Kamperseboekenwurm
Susan
Lavendel
Mida4you
_Lacey_
Laquisia
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Luthien
Caroow
Zininzon
Jeanette
Lejow
32 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Goedemorgenmiddag allemaal!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Zo weer terug van een leuke ochtend. Mijn zoon heeft een theepot geknutseld met 2 theezakjes eraan. En samen met zijn opa en oma heeft hij van zijn eigen centjes een parfum voor mij gekocht !
Ahhhh i LOVE my son !!!
Daarna ben ik even met hem naar het park gegaan en daar heeft hij lekker rond gerend. En op de terugweg even bij mijn nichtje in de tuin gezeten waar hij hun hond heeft nat gespoten met de tuinslang ! En lachen dat hij deed !!! Zo leuk !
Nu is hij weer bij zijn papa en morgen komt hij weer naar mij
Ahhhh i LOVE my son !!!
Daarna ben ik even met hem naar het park gegaan en daar heeft hij lekker rond gerend. En op de terugweg even bij mijn nichtje in de tuin gezeten waar hij hun hond heeft nat gespoten met de tuinslang ! En lachen dat hij deed !!! Zo leuk !
Nu is hij weer bij zijn papa en morgen komt hij weer naar mij
Gast- Gast
super schattig nonnepot!
vind je het nu niet lastig om m dan weer bij zn vader te brengen?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:super schattig nonnepot!
Haha, gaat lekker met de namen hier Jij schrijft NonnvePot en ik Nonnevo
Gast- Gast
oh haha :p
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
hahahaha is niet erg hoor nonnepot vind ik ook wel creatief gevonden haha.
Jawel ik vind het echt verrot om hem weer weg te brengen ! Maar ik vind dat hij net zoveel bij zijn vader moet zijn als bij mij. En aangezien hij al het hele weekend bij opa en oma is geweest omdat hij aan zijn scriptie moest werken, kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om hem hier te houden. Hoe graag ik dat ook wil. Ik wil dat hij ook bij zijn vader is !
Maar ik ben nu weer thuis en voel me behoorlijk Bleeehhhh
Jawel ik vind het echt verrot om hem weer weg te brengen ! Maar ik vind dat hij net zoveel bij zijn vader moet zijn als bij mij. En aangezien hij al het hele weekend bij opa en oma is geweest omdat hij aan zijn scriptie moest werken, kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om hem hier te houden. Hoe graag ik dat ook wil. Ik wil dat hij ook bij zijn vader is !
Maar ik ben nu weer thuis en voel me behoorlijk Bleeehhhh
Gast- Gast
Nonnevot schreef:Zo weer terug van een leuke ochtend. Mijn zoon heeft een theepot geknutseld met 2 theezakjes eraan.
Dat heb ik ook van A. gekregen!
Gast- Gast
Wat lief!
Op knutselwerkjes hoef ik volgend jaar niet te rekenen, maar het jaar erna vast wel!! Nu al zin in...
Op knutselwerkjes hoef ik volgend jaar niet te rekenen, maar het jaar erna vast wel!! Nu al zin in...
Gast- Gast
Lief, Alex!
Tip: als jullie hem nou niet willen gebruiken, maar gewoon voor de sier willen bewaren, lijm dan even de deksel vast op de pot Minder breekkans.
Tip: als jullie hem nou niet willen gebruiken, maar gewoon voor de sier willen bewaren, lijm dan even de deksel vast op de pot Minder breekkans.
Gast- Gast
Ik gok dat het van karton ofzo is, als het zelf geknutselt is.Reva schreef:Lief, Alex!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik gok dat het van karton ofzo is, als het zelf geknutselt is.Reva schreef:Lief, Alex!
Oh Ik dacht een echte beschilderd (heb je bij de Hema ook etc:P)
Laat maar hangen dan
Gast- Gast
Goeiesmiddags allemaal en een fijne moederdag gewenst voor alle (aanstaande) mama's hier
Ik ben pas een half uurtje uit bed want ik moest nodig bijslapen. Ben al wel gedoucht en aangekleed en ga nu eerst maar eens ontbijten
Ik ben pas een half uurtje uit bed want ik moest nodig bijslapen. Ben al wel gedoucht en aangekleed en ga nu eerst maar eens ontbijten
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
@proudmama: ik als leidster zijnde ben heel ceratief met baby;s om te knutselen dus als je ze beide volgend jaar naar mij brengt dan krijg jij een super geknutseld moederdag cadeau van je 2 kanjers !!!!
@Alex leuk hahahaha ik ga een foto maken !
@Alex leuk hahahaha ik ga een foto maken !
Gast- Gast
Schattig, Nonnevot!
Die van mij is ietsje anders, daar zaten de theezakjes echt in. Ik zal later vandaag ook nog wel een foto maken.
Die van mij is ietsje anders, daar zaten de theezakjes echt in. Ik zal later vandaag ook nog wel een foto maken.
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: