Dagcafé
+28
Lotus
Curious
bolus26
girli
Kaboutertje
mzcharlotte
Pien
Sjaantje
May
Zwoesj
Atelier Madame
Suus
Lotus_
Admin
Kamperseboekenwurm
Susan
Lavendel
Mida4you
_Lacey_
Laquisia
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Luthien
Caroow
Zininzon
Jeanette
Lejow
32 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Granny Squares zijn niet zo moeilijk, vind ik makkelijker dan knuffeltjes. Ik heb trouwens dit gevonden: http://www.meidenontoer.nl/winkel.htm, misschien heb je daar wat aan?
En anders zou ik als ik jou was een paar bolletjes wol kopen (Zeeman heeft bolletjes voor een euro geloof ik, Wibra ook en anders kun je het beste naar een hobbyzaak gaan, maar die is vaak wel wat duurder) en een haaknaald. En dan even googelen op haaksteken oid dan vind je een heleboel sites met uitleg over haaksteken.
Oja, hier vind je een patroon voor een (basis) granny square, hier zijn uiteraard weer allerlei variaties op mogelijk. En hier staan de verschillende haaksteken uitgelegd.
Succes!
En anders zou ik als ik jou was een paar bolletjes wol kopen (Zeeman heeft bolletjes voor een euro geloof ik, Wibra ook en anders kun je het beste naar een hobbyzaak gaan, maar die is vaak wel wat duurder) en een haaknaald. En dan even googelen op haaksteken oid dan vind je een heleboel sites met uitleg over haaksteken.
Oja, hier vind je een patroon voor een (basis) granny square, hier zijn uiteraard weer allerlei variaties op mogelijk. En hier staan de verschillende haaksteken uitgelegd.
Succes!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
inderdaad zoiets verwacht je niet als je op controle gaat, duim met PM mee
En bestaat er ook iets waar je maar 1 of 2 steken voor nodig hebt? Ben niet zo`n held hierin haha.
En bestaat er ook iets waar je maar 1 of 2 steken voor nodig hebt? Ben niet zo`n held hierin haha.
Gast- Gast
Ben ik weer!
Ik werd gebeld, ze wilde overleggen met het hoofdkantoor of ik niet met een oude verklaring aan de slag kan maar mag helaas niet omdat als er controle komt ze de sjaak zijn
Duss het wordt wachten.
Het regende hier trouwens :S beetje jammer!
Ik werd gebeld, ze wilde overleggen met het hoofdkantoor of ik niet met een oude verklaring aan de slag kan maar mag helaas niet omdat als er controle komt ze de sjaak zijn
Duss het wordt wachten.
Het regende hier trouwens :S beetje jammer!
Gast- Gast
mensenlief wat baal ik dat ik een driekwartbroek aan gedaan heb. Heb koude benen en voeten zonnetje is ook ver te zoeken. Bij jullie ook zo?
Gast- Gast
Haha, de kunst is ook om het stap voor stap te doen, dus niet in een keer een heel patroon gaan lezen, want dan snap ik het ook niet meer. Gewoon proberen, dat is het beste.
Voor een granny square heb je trouwens maar drie steken nodig, een losse, een stokje en een halve vaste. Het lukt je vast wel!
Voor een granny square heb je trouwens maar drie steken nodig, een losse, een stokje en een halve vaste. Het lukt je vast wel!
Bimbam- Kletskop
Haha en zo baalde ik vanochtend in de eerste instantie nog dat ik mn spijkerbroek, vestje en jack had aangetrokken! Maar nu heb ik het zo lekker warm!Lily schreef:mensenlief wat baal ik dat ik een driekwartbroek aan gedaan heb. Heb koude benen en voeten zonnetje is ook ver te zoeken. Bij jullie ook zo?
Hier is het ook regenachtig en bewolkt, wel benauwd overigens.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Hier is het gelukkig niet bewolkt meer. Vanochtend heeft het wel even geregend. Het moet vanavond wel droog blijven want we gaan bbqen!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
dan zal ik het weekend eens wat garen gaan halen en een poging gaan wagen.
Ja heb de deuren naar buiten al dicht gedaan, vanochtend was het behoorlijk warm hierbinnen maar nu niet meer.
Ja heb de deuren naar buiten al dicht gedaan, vanochtend was het behoorlijk warm hierbinnen maar nu niet meer.
Gast- Gast
wat zijn schoonmoeders soms toch vervelend
Atelier Madame- Ratel
Succes Lily! Een paar maanden geleden kon ik ook nog niet haken, dus je leert het zo! Ff een tip, ik zou beginnen met een haaknaald die niet te klein is, maat 4.0 ofzo.
Bimbam- Kletskop
ja ik heb ooit als eens een tas gehaakt maar dat is ook al 10 jaar geleden ofzo haha.
en wat is er met je schoonmoeder AM?
Gast- Gast
Lily schreef:
Die snapt niet zo goed dat gemaakte afspraken ook daadwerkelijk afspraken zijn
hadden een afspraak gemaakt waarbij zij ook zou komen, ik er speciaal vrij voor genomen (tis ook nog eens deze week), belt ze mn vriend of het niet 'eventjes' verzet kan worden..
(gaat om een verhuizing:P)
Atelier Madame- Ratel
Ik zit er aan te denken om de letters CH te zetten, niet zo standaard natuurlijk.. Maar zo dat het een soort van tekentje lijkt..
Gast- Gast
Ik ben toevallig voor vriendlief een neptattoo aan het bestellen (met eigen ontwerp).
Zo kan hij zien of hij het ook wat vind.. Het is zijn eerste tattoo en maakt zich daar wel zorgen over haha...
Ik heb de eerste gewoon laten zetten
Zo kan hij zien of hij het ook wat vind.. Het is zijn eerste tattoo en maakt zich daar wel zorgen over haha...
Ik heb de eerste gewoon laten zetten
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
ik heb over die van mij 2-3 jaar nagedacht ofzo en het stelt niet veel voor. Mijn vriend krijg zijn tattoo cadeau van de vriend van m`n nicht ons eerste huwelijkscadeau haha. Hij wil zijn initialen op z`n pols.
Gast- Gast
Das goed voor de natuur Lily! En je zit toch binnen?
Bimbam- Kletskop
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: