Dagcafé
+28
Lotus
Curious
bolus26
girli
Kaboutertje
mzcharlotte
Pien
Sjaantje
May
Zwoesj
Atelier Madame
Suus
Lotus_
Admin
Kamperseboekenwurm
Susan
Lavendel
Mida4you
_Lacey_
Laquisia
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Luthien
Caroow
Zininzon
Jeanette
Lejow
32 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Ik haat mobiel forummen, dus ben ook niet echt aanwezig!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Wout Brama is wel een schatje hoor.... Maar oké misschien niet de mooiste man die je je kunt voorstellen
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi Burn, ben ff benieuwd hoe het nu met je is?
Zininzon- Ratel
Zininzon schreef:Hoi Burn, ben ff benieuwd hoe het nu met je is?
Wat lief!
Het gaat nu goed met me, ik mis mn ex af en toe nog wel. We hebben ook nog bijna elke dag contact, dat kan ik niet altijd goed aan. Dan meld ik dat, en dan kan dan 2 dagen goed gaan. En het is niet dat ik nieuwsgierig ben, maar ik voel gewoon een soort van drang om hem te smsen.
En ik ben nu (en de komende tijd) veel alleen. En daar baal ik van..
Burn- Lady Post-a-lot
Alex schreef:Reva schreef:Jeej, de was is al klaar! Vieze rokers
Rokers? Waar?
Aan twee kanten naast mij Dus bij thuiskomt in de gang kleding uit gedaan en in de wasmachine gepleurd. Heb er zo'n gruwelijke hekel aan. Gadverdamme. Afgezien van mn astma. Die lucht. Vind het zo ontzettend asociaal dat MIJN haar moet stinken en MIJN kleding moet stinken door de kloteverslaving van een ander
Gast- Gast
Logisch dat je er erg aan moet wennen. Is het contact noodzakelijk? Kan me voorstellen dat het lastig is hoor! Goed dat je soms aangeeft dat het teveel is.
Kun je wel mensen opzoeken om leuke dingen mee te doen?
Zininzon- Ratel
Ik vind het ook goor, Reev. Stinklucht. Een oom en tante van K. roken ook stevig (ene aansteken met de ander) en als we daar geweest zijn duiken we gelijk onder de douche, kleren gaan direct de wasmachine in. Bah, zo ranzig! En A. komt daar niet, dat wordt haar dood.
Gast- Gast
Zininzon schreef:Logisch dat je er erg aan moet wennen. Is het contact noodzakelijk? Kan me voorstellen dat het lastig is hoor! Goed dat je soms aangeeft dat het teveel is.
Het contact wat we nu hebben? Nee, dat is niet noodzakelijk. Het gaat bijv. over hoe het nu op mn stage is. En hoe zijn wedstrijd is gedaan vandaag..
Dat zou wel kunnen, ik zit op stage. En de paar vriendinnen die ik niet heb, die laten me steeds meer ee beetje stikken. En denk niet dat die snel hier komen..
Burn- Lady Post-a-lot
Burn, zit je wel op je plek op die stage? Ik hoor alleen maar negatieve klanken als je het erover hebt ...
Gast- Gast
Ja, ik begin steeds meer een hekel aan rooklucht te krijgen (volgens mij juist omdat het niet meer overal mag en het 'normaal' er dan vanaf gaat ofzo).
Gast- Gast
Alex,
Ik snap dat dit nu zo over komt. Ik vind het werk wel heel leuk om te doen! Maar het verschil met mn vorige stage is dat ik nu hier 's avonds als enige ben. En daar was ik 's avonds nooit alleen.
En dat is iets waar ik erg aan moet wennen. En ik baal gewoon dat ik 's avonds niets te doen heb. En dat mn vriendinnen zo weinig laten horen..
Maar het is goed dat je dit tegen me zegt, ik besef wel dat als ik zo door blijf 'klagen' Dat het dan een hele lange stage wordt..
Ik snap dat dit nu zo over komt. Ik vind het werk wel heel leuk om te doen! Maar het verschil met mn vorige stage is dat ik nu hier 's avonds als enige ben. En daar was ik 's avonds nooit alleen.
En dat is iets waar ik erg aan moet wennen. En ik baal gewoon dat ik 's avonds niets te doen heb. En dat mn vriendinnen zo weinig laten horen..
Maar het is goed dat je dit tegen me zegt, ik besef wel dat als ik zo door blijf 'klagen' Dat het dan een hele lange stage wordt..
Burn- Lady Post-a-lot
Gelukkig dat het werk zelf wel leuk is Burn. Maar door minder leuke dingen leer je weer wat je in de toekomst niet wil voor jezelf!
Zininzon- Ratel
Wat heb je gedaan Abe?
Zininzon- Ratel
En, nja! Wat het misschien een beetje dubbel maakt..
Dat ik gekozen heb voor een stage in de buurt, zodat mn ex snel en vaak langs kon komen..
Dat ik gekozen heb voor een stage in de buurt, zodat mn ex snel en vaak langs kon komen..
Burn- Lady Post-a-lot
Ow, ja... Achteraf had je wellicht anders gekozen.
Maar ja, je koos met de info die je op dat moment had..
Maar ja, je koos met de info die je op dat moment had..
Zininzon- Ratel
Zininzon schreef:Wat heb je gedaan Abe?
Beetje de griep en volgens mij grijpt de warmte me.
Gast- Gast
Ach, ik moet er maar het beste van maken!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik snap jou ook wel hoor, Burn. Het is ook niet leuk om alleen te zijn elke avond en ik kan me voorstellen dat je je daardoor best eenzaam voelt. Zijn er geen meiden/jongens van jouw leeftijd waar je mee op kunt trekken? Je vriendinnen zijn er nu eenmaal niet en ondanks dat dat echt lullig is, blijft dat een feit. En als je bij de pakken neer gaat zitten duurt je stage inderdaad héél erg lang. Nu zit je nog in Nederland, hoe gaat dat dan als je in Noorwegen zit? Dan kun je ook niet even een dagje naar huis als je het niet ziet zitten.
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: